SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Oja, die heb ik ook nogquote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
k moet er nog even aan denken om voor mei een discovery+ abo te pakken
Verder heb ik alleen netflix
Volgens mij is die kans best groot?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Luchtruim dicht door Poetin Naarling.
quote:
Het is je vergevenquote:
oke, dan is het je niet vergevenquote:
Ja omdat het onzin is wat je zegt.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is dit voor een zwakzinnig lachje?
Of een fatsoenlijke televisie.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kun je geen high quality internet betalen ofzo?
1 aansluiting delen met het hele gesticht, dus max 480p streamenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb ik ook niet maar het werkt toch echt gewoon prima bij mij. En mijn tv is toch ook zeker al 15 jaar oud.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom betalen als je het gewoon in Ultra HD kunt downloaden?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben toch bijna blind dus dat zie ik niet meerquote:
quote:
En dan piep je over dat je kwaliteit goed is?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb ik ook niet maar het werkt toch echt gewoon prima bij mij. En mijn tv is toch ook zeker al 15 jaar oud.
Je wil niet betalen maar dat is iets heel anders.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom betalen als je het gewoon in Ultra HD kunt downloaden?
Maar mijn kwaliteit is ook gewoon goed.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan piep je over dat je kwaliteit goed is?
Waarom betalen voor content?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom betalen als je het gewoon in Ultra HD kunt downloaden?
Dat vind jij maar dat is het niet, als je nooit zeetong hebt gegeten denk je ook dat kibbeling het lekkerste visje ter wereld is.quote:
fysieke media?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:15 schreef mschol het volgende:
[..]streaming is defacto slechter dan fysieke media in kwaliteit
of je het ziet is een 2de punt (niet altijd)
mijn 4k bluray wordt niet gestreamd hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
fysieke media?
Je bedoeld het verschil tussen livestreamen en "gewoon" streamen?
Jawel dat is het wel.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat vind jij maar dat is het niet, als je nooit zeetong hebt gegeten denk je ook dat kibbeling het lekkerste visje ter wereld is.
jeetje, heb jij nog iets waar je schijfjes in kunt duwenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:19 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn 4k bluray wordt niet gestreamd hoor
Behalve als je uitstraling heet.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jeetje, heb jij nog iets waar je schijfjes in kunt duwen
daar zie je misschien nog verschil tussen, maar verschil tussen een 4k tv signaal en een4k netflix stream lijkt me voor het blote oog niet zichtbaar.
die ziet wel meer dingen die er niet zijn.quote:
Haterquote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die ziet wel meer dingen die er niet zijn.
EN WIJ MAAR WERKEN HOE KAN DIT VRAGEN IN DE KAMER MAN MAN MANquote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:29 schreef kwiwi het volgende:
Groetjes uit ArosaBratwurst tijd
![]()
[ afbeelding ]
Wat een kutleven heb jij toch!quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:29 schreef kwiwi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Poeh 😍quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:29 schreef kwiwi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Heb je toevallig nog een vrijgezelle zus in Zwitserland?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:29 schreef kwiwi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Omdat iedereen hier gewoon 100 % volledig in orde isquote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:38 schreef UitStraling het volgende:
Waarom is er eigenlijk geen sociale werkplaats in Foqueville?
Waar moet ik als erkend dorpspsycholoog dan de mensen een beetje levensvreugde en bestaansrecht laten vinden?
I am not crazy henkie, i am a vliegtuigquote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat iedereen hier gewoon 100 % volledig in orde is
Dat maakt het leven ook wel mooiquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er staat ook nergens dat dit moetquote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja sorry we lopen niet allemaal achter hem aan.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ho ho, had jij covid, of niet?quote:
Kitten heeft Covid, ik heb alleen nog de nasleep. Maar dan niet, angsthaasquote:
je ziet het verkeerd. Covid zou nog een extra bonus zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kitten heeft Covid, ik heb alleen nog de nasleep. Maar dan niet, angsthaas
brood en spelen hequote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:45 schreef UitStraling het volgende:
Gooi af en toe wat drugs, een zak chips van een B-merk en wat bier op het dorpsplein neer en de meesten zijn wel gelukkig, dat zit pure schoonheid in verborgen.
Waarom wil jij Covid hebben? Is echt geen aanrader hoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je ziet het verkeerd. Covid zou nog een extra bonus zijn
Zoenen met MoerasKat zou ik toch geen nee tegen zeggen
Meestal taaiquote:
Bier mag je houden.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:45 schreef UitStraling het volgende:
Gooi af en toe wat drugs, een zak chips van een B-merk en wat bier op het dorpsplein neer en de meesten zijn wel gelukkig, dat zit pure schoonheid in verborgen.
Walgelijke aantijging, wordt verworpenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik vond het best meevallen vorig jaar.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom wil jij Covid hebben? Is echt geen aanrader hoor.
Hier heb ik niks aan.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:45 schreef UitStraling het volgende:
Dan had je gelukquote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vond het best meevallen vorig jaar.
en met een paar dagen thuis werk zou ik de administratie weer helemaal op orde hebben. en wat dingen kunnen bestellen om thuis te bezorgen
Adviezsere weecee eentquote:
Ninja editquote:
Waar is de centrale KLB-reeks over jou?quote:
Heb jij een wafelijzer?quote:
Jwzquote:
Geen idee, maak 'm ff aan anders :$quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar is de centrale KLB-reeks over jou?
Cheesecake kun je ook prima elkaar mee insmeren als voorspelquote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:59 schreef Dqod het volgende:
Zin om cheesecake te maken nu. Gelukkig ben ik te lui
Bijna TR-waardig, ditquote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Cheesecake kun je ook prima elkaar mee insmeren als voorspel
Once you go kaastaart...quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bijna TR-waardig, dit
Zo ga je niet met cheesecake om
Ik ben een gelukkig mensquote:
ohquote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:07 schreef Dqod het volgende:
Cheesecake dan eh. Ik kan het niet hard genoeg benadrukken. Wil geen misverstanden ;s
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:52 schreef Moeraskat het volgende:
Oh.. telefoontje... even een mokerslag op m'n mood, even afzonderen. Tot later
quote:
Ja nou, dat is inderdaad hoe ik kijk én me voel wanneer ik een cheesecake heb gemaakt. En daarom doe ik het niet, anders zit ik over een tijdje in my 300 lb lifequote:
Ik heb net een saucijzenbroodje gehad.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:14 schreef Haags het volgende:
Haags wenst jullie allen een fijn LUNCHGENOT moment toe!!
CLquote:
Ik wil dus een wafelijzer kopen. Maar ik weet niet zeker of het de moeite is.quote:
Paar tientjes, wat is het probleem?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik wil dus een wafelijzer kopen. Maar ik weet niet zeker of het de moeite is.
Geld is geen probleemquote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Paar tientjes, wat is het probleem?https://www.bol.com/nl/nl(...)HrVMbSBoCDE8QAvD_BwE
Oh koopje ja.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dan dezehttps://www.manutan.nl/nl(...)MoG7lDhoCbC8QAvD_BwE
Als je er een koopt, koop dan een goede, zonder allemaal randjes en richeltjes, waar die krijg je moeilijk schoon.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik wil dus een wafelijzer kopen. Maar ik weet niet zeker of het de moeite is.
Zou kunnenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dan dezehttps://www.manutan.nl/nl(...)MoG7lDhoCbC8QAvD_BwE
Ik dacht aan deze: https://www.bol.com/nl/nl(...)at/9200000093458408/quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je er een koopt, koop dan een goede, zonder allemaal randjes en richeltjes, waar die krijg je moeilijk schoon.
Ik zal wel verkeerd wafels maken, maar ik heb dus allemaal olie en restjes deeg in die randjes eromheen zittenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik dacht aan deze: https://www.bol.com/nl/nl(...)at/9200000093458408/
Klinkt wel als een gekliederquote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zal wel verkeerd wafels maken, maar ik heb dus allemaal olie en restjes deeg in die randjes eromheen zittenDus dan gebruik ik maar minder boter of olie en dan krijg ik hem weer moeilijk los, kan ik dat weer schoonmaken.
Maar dat kan dus ook heel goed aan mij liggen.
ik heb hier de ramen openquote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:44 schreef Ama het volgende:
Mijn slaapkamer is nog nooit zo koud geweest.
Die had ik zelfs dicht voor de verandering. Vanochtend wel weer open want ramen waren weer compleet vochtig.quote:
Je kunt het makkelijk zelf maken, maar ik ben enorm lui en koop vaak zo'n pak van Homemade ofzo, daar hoeft alleen water bij, en daar doe ik dan nog wat kaneel ofzo doorheen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klinkt wel als een geklieder
Maak je zelf het beslag of kan je dat ergens makkelijk kopen?
Ik heb ook zo'n ding en vind het super easy en lekkerquote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klinkt wel als een geklieder
Maak je zelf het beslag of kan je dat ergens makkelijk kopen?
Gaat het dan ook niet in het scharnier zitten aan de achterkant?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n ding en vind het super easy en lekkerschoonmaken is zo gedaan maar ik heb zo een waarvan je die platen er uit kan halen (en wisselen met grill/tosti blabla want ruimtegebrek)
ik zou dus gewoon alles op dezelfde plaat gooien. Kan mij het rukken wat voor gaatjespatroon er op zitquote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n ding en vind het super easy en lekkerschoonmaken is zo gedaan maar ik heb zo een waarvan je die platen er uit kan halen (en wisselen met grill/tosti blabla want ruimtegebrek)
Ja, ik ben ook wel lui zo nu en danquote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt het makkelijk zelf maken, maar ik ben enorm lui en koop vaak zo'n pak van Homemade ofzo, daar hoeft alleen water bij, en daar doe ik dan nog wat kaneel ofzo doorheen.
Nee dat komt uberhaupt niet in de buurt. Of je moet er écht veels te veel in doenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gaat het dan ook niet in het scharnier zitten aan de achterkant?
Met wafels gaat dat niet echt, die hebben ruimte nodigquote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik zou dus gewoon alles op dezelfde plaat gooien. Kan mij het rukken wat voor gaatjespatroon er op zit
Dan gebruik ik gewoon toch te veelquote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee dat komt uberhaupt niet in de buurt. Of je moet er écht veels te veel in doen
En anders breng je hem gewoon naar Karzai die werkt bij de kringloop.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook wel lui zo nu en danTop. Dan ga ik het toch maar proberen
Daar heb ik ook nog naar gekeken, maar ik zit dan weer met die andere platen, geen idee waar ik die dan weer moet laten.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja Russen hebben ook ruimte nodigquote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Met wafels gaat dat niet echt, die hebben ruimte nodig
kijken of ik nog tijd heb om het tegeltje vandaag te versturen, anders wordt het morgenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En anders breng je hem gewoon naar Karzai die werkt bij de kringloop.
Nee beter: Eerst kijken bij Karzai of je daar voor 5 euro nog een tweedehandsje op de kop kunt tikken
Kastjesdilemma'squote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nog naar gekeken, maar ik zit dan weer met die andere platen, geen idee waar ik die dan weer moet laten.
Maar ja, ik zou ook zo'n ding kunnen kopen en mijn gril weg kunnen gooien zodat ik dus ook weer ruimte heb.
Maar dan heb ik liever 1 ding voor alles, maar incl. broodrooster kan niet natuurlijk.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja Russen hebben ook ruimte nodigze kunnen me mooi opflikkeren
Waarom is er nog geen blendertostifrietpanwafelkoker uitgevonden?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kastjesdilemma's![]()
Nou nu je het zegt, ik wil ook een waterkoker en blender in één
Preciesquote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kastjesdilemma's![]()
Nou nu je het zegt, ik wil ook een waterkoker en blender in één
Jeeej gekookte wafels. Broccoli met gehakt will never be the samequote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom is er nog geen blendertostifrietpanwafelkoker uitgevonden?
Ja bier. En frikandellen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:56 schreef Moeraskat het volgende:
iemand nog suggesties voor de AH boodschappenlijst?
hagelslag, cola, gerookte zalm. en taco pastaquote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:56 schreef Moeraskat het volgende:
taco pasta? Wat is datquote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hagelslag, cola, gerookte zalm. en taco pasta
https://nl.wikipedia.org/wiki/Scheurbuikquote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hagelslag, cola, gerookte zalm. en taco pasta
Tandpasta met burrito smaak. Moet je van houden.quote:
Bossche bollen en heksenkaas en chocola met bastogne.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:56 schreef Moeraskat het volgende:
Omdat die klote overheid de mens klein houdtquote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom is er nog geen blendertostifrietpanwafelkoker uitgevonden?
Ohno weggooien lijkt me pijnlijkquote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Precies![]()
Ik heb onlangs al m'n ontbijt en lunchborden weggegooid. ( trouwens leuk om ze kapot te gooien ).
Want wij hebben eigenlijk toch altijd broodplankjes.
Echt?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat die klote overheid de mens klein houdt![]()
![]()
[..]
Ohno weggooien lijkt me pijnlijkEn broodplankjes
daarvan aten we vroeger ook altijd, cute
Ja! Staat er op. Dat riep kitten direct.quote:
Oh die dingen! Ja, dat heb ik echt nodigquote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://dinnerthendessert.com/cheesy-taco-pasta/
Ik heb een bord van hout waar ik dus brood en toastjes enzo van eetquote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat die klote overheid de mens klein houdt![]()
![]()
[..]
Ohno weggooien lijkt me pijnlijkEn broodplankjes
daarvan aten we vroeger ook altijd, cute
Ineens geen gezonde dingen meer nodig dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:03 schreef Moeraskat het volgende:
Gnocchi![]()
Bedankt voor de inspiratie @:bitterbal
Jawel, maar nu komt er ineens een hele rij in m'n hoofd met dingen die ik wilquote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ineens geen gezonde dingen meer nodig dan?
ga je nu ook taco pasta eten?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:03 schreef Moeraskat het volgende:
Gnocchi![]()
Bedankt voor de inspiratie @:bitterbal
Mn ouders doen het nog. Oke ik ga straks ook van mn plankje etenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Echt?![]()
Ken bijna niemand die dat doet.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja! Staat er op. Dat riep kitten direct.
één bord ook echt?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een bord van hout waar ik dus brood en toastjes enzo van eet
quote:
Wat dan? Die oude homo?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:03 schreef bitterbal het volgende:
mijn zogenaamde nemesis is terug op dat thaise eiland
Ik vind jouw ouders nu al tof.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mn ouders doen het nog. Oke ik ga straks ook van mn plankje eten
[..]
[..]
één bord ook echt?
Dit gaat weer boeiende verhalen opleveren.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee joh![]()
een ladyboy die mij al vanaf het begin niet mocht en probeerde de treiteren
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit gaat weer boeiende verhalen opleveren.
Van die hele dikke?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind jouw ouders nu al tof.
Mijn ouders hebben ook van die ronde houtenborden, met zo'n gleuf rondom.
Zeg dat wel.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit gaat weer boeiende verhalen opleveren.
Ja zo'n bord heb ik, ligt hier voor mequote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind jouw ouders nu al tof.
Mijn ouders hebben ook van die ronde houtenborden, met zo'n gleuf rondom.
Jaa die zijn tof al ben ik altijd achterdochtig want die van mij brak ineens door de middenquote:
En ruimte besparend.quote:
Op fok, of in thailand?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:14 schreef bitterbal het volgende:
er s nog een andere ladyboy die mij niet mag. Maar die kan ik niet serieus nemen.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Irritant om steeds dat gaatje te zoeken.
de eerste paar keer is het even wennen, daarna gaat het soepel.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Irritant om steeds dat gaatje te zoeken.
Dit klinkt echt als The Real Housewives of Thailand ofzo.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:14 schreef bitterbal het volgende:
er s nog een andere ladyboy die mij niet mag. Maar die kan ik niet serieus nemen.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit klinkt echt als The Real fake Housewives of Thailand ofzo.
Vakantiesfeertje welquote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:14 schreef bitterbal het volgende:
Eentje zeker.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
thailand![]()
hier ken ik ze denk ik niet
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit klinkt echt als The Real Housewives of Thailand ofzo.
God wat heerlijkquote:
Misschien zijn ze bang dat je clientèle van ze afpakt?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:21 schreef bitterbal het volgende:
het is ook wel wat vermoeiend.
Als je dan vraagt waarom die persoon je niet mag is het omdat je met die man staat te praten en die vind het leuk... Maar die persoon maakt geen schijn van kans
Zijn hoeren.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:21 schreef bitterbal het volgende:
het is ook wel wat vermoeiend.
Als je dan vraagt waarom die persoon je niet mag is het omdat je met die man staat te praten en die vind het leuk... Maar die persoon maakt geen schijn van kans
en die andere had een stomme foto van mij op haar insta story geplaatst echt puur om te zieken en toen heb ik haar gevraagd het er af te halen en heeft ze mij zo geblockt![]()
ja maar ze moeten ook wel realitisch zijn in hun slagingskansenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien zijn ze bang dat je clientèle van ze afpakt?
ja die eerste in het verhaal is echt lelijk dus weet niet hoe ver de komt maar die 2e is wel een plaatje en zij heeft vaak dates ja met mannen dus zou idd zo kunnen zijnquote:
Voor zover ik het nogal warrige verhaal van bal begrijp is dat de enige conclusie inderdaadquote:
Hohoho. Die mensen helpen andere mensen om zichzelf te ontdekken tijdens een vakantie en/of rondreis.quote:
Veel Thai zijn hoer en degenen die het niet zijn voor een tientje meer ook wel.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die eerste in het verhaal is echt lelijk dus weet niet hoe ver de komt maar die 2e is wel een plaatje en zij heeft vaak dates ja met mannen dus zou idd zo kunnen zijn
met die 2e was ik dus thais nieuw jaar aan het vieren, daar gooi je dan water over elkaar heen. Dus na verloop van tijd zie je er uit als een verzopen ratquote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor zover ik het nogal warrige verhaal van bal begrijp is dat de enige conclusie inderdaad
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[b]Hohoho[/b]. Die mensen helpen andere mensen om zichzelf te ontdekken tijdens een vakantie en/of rondreis.
Om LT met een pruik een ladyboy te noemen gaat wat ver, balliequote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:16 schreef bitterbal het volgende:
ja stom he. gewoon jaloers dat ik dan met bepaalde mannen praat ofzo
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Om LT met een pruik een ladyboy te noemen gaat wat ver, ballie
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
met die 2e was ik dus thais nieuw jaar aan het vieren, daar gooi je dan water over elkaar heen. Dus na verloop van tijd zie je er uit als een verzopen ratHeeft ze allemaal foto's gemaak en precies die ene waar ik mijn meest lelijke gezicht kon trekken op haar insta geplaatst en zo ingezoomd op mijn hoofd en dat dan 5 keer achter elkaar.
Dus ook geen foutje ofzo![]()
Heb haar gevraagd toen het weg te halen en toen werd ze boos en heeft ze mij geblockt
Heb je ook ooit normale mensen om je heenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
met die 2e was ik dus thais nieuw jaar aan het vieren, daar gooi je dan water over elkaar heen. Dus na verloop van tijd zie je er uit als een verzopen ratHeeft ze allemaal foto's gemaak en precies die ene waar ik mijn meest lelijke gezicht kon trekken op haar insta geplaatst en zo ingezoomd op mijn hoofd en dat dan 5 keer achter elkaar.
Heb haar gevraagd toen het weg te halen en toen werd ze boos en heeft ze mij geblockt
Songkran lijkt me een superirritant feestquote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat een naar wijf.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat wij de enige zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb je ook ooit normale mensen om je heen
dus toen ik vroeg aan haar thaise vriendinnen waarom ze dat doet zeiden ze ja zo is ze, dat vind ze leuk om te doen. ze pest ons ookquote:
jawel 2 thaise vriendinnen daar die gewoon tof zijn maar ladyboys zijn er wel veelquote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb je ook ooit normale mensen om je heen
nee vind ik echt leukquote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Songkran lijkt me een superirritant feest
Geld voor aanpassingen?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:28 schreef bitterbal het volgende:
en die eerste die zo lelijk is en eigenlijk gewoon een vent in vrouwenkleding omdat ze geen geld heeft voor aanpassingen isgewoon jaloers op alles wat vrouw is
ja ik kan er niks aan doen dat jij het niet bent
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geld voor aanpassingen?
Edit: laat maar, had ''ladyboy'' even gemist.
quote:
ja borsten ofzo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Wel sneu eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja borsten ofzo.
Hij is best groot ook. denk wel 1.80 en brede schouders en grof gezicht dus het is gewoon een travestiet
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja borsten ofzo.
Hij is best groot ook. denk wel 1.80 en brede schouders en grof gezicht dus het is gewoon een travestiet
HMMMquote:
Gelukkigquote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel 2 thaise vriendinnen daar die gewoon tof zijn maar ladyboys zijn er wel veel
Daar is de voice dus niets bij.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:31 schreef bitterbal het volgende:
Ben welles met hem e nog een andere o.a. naar fullmoonparty's gegaan en zij randen na een paar drankjes gewoon mannen aan. Dan omcirkelen ze ze als een soort gieren... en dan pakken ze de mannen gewoon bij de ballen vast en grijpen ze gewoon op de mond.
Echt echt slecht
die mannen druipen helemaal geschokt af en zij vinden dat dus leuk
mja als je nou gewoon dan nog een vriendelijk karakter hebt.quote:
Soort Fok incels dus?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:31 schreef bitterbal het volgende:
Ben welles met hem e nog een andere o.a. naar fullmoonparty's gegaan en zij randen na een paar drankjes gewoon mannen aan. Dan omcirkelen ze ze als een soort gieren... en dan pakken ze de mannen gewoon bij de ballen vast en grijpen ze gewoon op de mond.
Echt echt slecht
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:31 schreef bitterbal het volgende:
Echt echt slecht
Ben je bij Bob gaan douchen?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Budabolide heeft z’n beurtje gehad en is even lekker onder de douche geweest
Ja, dat is inderdaad wel kut danquote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja als je nou gewoon dan nog een vriendelijk karakter hebt.
Ze vind dus een van mijn vrienden daar leuk. en hij moet niks van haar hebben natuurlijk maar ze kan het niet hebben dat andere vrouwen dan met hem praten
nee het is echt nasty. Echt geschokt toen ik dat zagquote:
Heftig wel. Ben nog nooit die kant op geweest. Maar is niet echt uitnodigend als ik dit zo hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee het is echt nasty. Echt geschokt toen ik dat zag
maar heb het in bangkok ook al gezien. En meestal durven mannen niks terug te doen omdat je dan ineens ruzie met hebt 10 ladyboys ofzo
ja d ie ladyboy's zijn wel een fascinerend iets.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heftig wel. Ben nog nooit die kant op geweest. Maar is niet echt uitnodigend als ik dit zo hoor
Oh.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even gegoogled.Nee, in Braboland, waar ik was voor de beurt.
Ik zou die echt 40 vragen willen stellen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja d ie ladyboy's zijn wel een fascinerend iets.
ken er nog 1. die heeft zulke grote tieten dat ik mijn ogen er niet meer van kan af houdenmaar die heeft echt volledige operatie gedaan
wat voor vragen?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zou die echt 40 vragen willen stellen.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ken er nog 1. die heeft zulke grote tieten dat ik mijn ogen er niet meer van kan af houdenmaar die heeft echt volledige operatie gedaan
Aha, die waar ik eerst ging is al een tijdje gesloten helaas.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De garage waar mijn broer eigenaar van is
Ik ga met je meequote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb ze leren kennen via iemand. Hij kwam al jaren daar op dat eiland en introduceerde mij in die groepquote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:36 schreef Moeraskat het volgende:
Maar hoe ben jij in deze situaties terecht gekomen dan?
heerlijk ditquote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat voor vragen?![]()
zij was getrouwd met een australier, hij is helaas een paar jaar geleden overleden daar en ze ontwerpt kleding dus het is een extravangt figuur. Ze plaatst af en toe ook gewaagde foto's op insta en haar fb en dan komen er allemaal reacties van mannen dat ze van haar houden en zo. Denk dat ze daar ook geld van krijgt
Lijkt me wel tofquote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb ze leren kennen via iemand. Hij kwam al jaren daar op dat eiland en introduceerde mij in die groep
mja die man was echt hek op haarquote:
dit wordt de 6e keer geloof ikquote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Lijkt me wel tof
Hoe lang kom je daar al?
Ja, daar heeft mijn broer er ook twee van rondrijden.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Aha, die waar ik eerst ging is al een tijdje gesloten helaas.
Nu wel weer een fijne nieuwe gevonden. Waar je gratis een vervangende auto krijgt, en niet eens de benzine hoeft te betalen
Ochquote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja die man was echt hek op haarHeb em helaas maar 1 jaar daar gezien, denk dat die toen al ziek was want hij zag er niet goed uit
Nicequote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit wordt de 6e keer geloof ik
vorig jaas is helaas iemand die daar woonde en die ik graag zag overleden![]()
Ah maar dn wist die het wel dat die zo ziek was al?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Och
Nou, kennelijk is het klimaat daar ook fijn voor mensen die ziek zijn. Mijn oom die ging echt elk jaar naar T. om daar te overwinteren, Hij heeft ook daar z'n behandelingen deels gekregen (kanker).
nee was vorige jaar oktober geloof ikquote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
NiceDus jij gaat de komende tien jaar nog wel daarheen denk ik.
Oh. en toen kon je er zeker niet heen.
stormram laat nogal wat gaten na ja, sorryquote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:41 schreef Ama het volgende:
Het is nu gewoon net zo koud in mijn slaapkamer als vanochtend.
moest er weer gerost worden ja?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
stormram laat nogal wat gaten na ja, sorry
Nee had dinsdag verwarming in slaapkamer dichtgedaan.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
stormram laat nogal wat gaten na ja, sorry
ohquote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee was vorige jaar oktober geloof ik
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:48 schreef FranticDJ het volgende:
Pf. Een van de meest kleurrijke personen die ik dei fgelopen 18 maanden ontmoet heb is uit het leven gestapt
ja hij wist dat hij ziek was.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah maar dn wist die het wel dat die zo ziek was al?
denk dat deze man het niet wist ofhet ons niet wilde vertellen. Een half jaar nadat ik hem dar heb leren kennen was die overleden.
en die vrouw van vorige jaar is 55 geworden. woonde daar al paar jaar en bleek ineens longkanker te hebben. Artsen zeiden nog 6 maanden maar het waren er geloof ik net 2![]()
die kwam echt onverwachts. Zij was altijd bezig met gezond eten en veel blijven bewegen en sporten
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:48 schreef FranticDJ het volgende:
Pf. Een van de meest kleurrijke personen die ik dei fgelopen 18 maanden ontmoet heb is uit het leven gestapt
Mehquote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:48 schreef FranticDJ het volgende:
Laatste keer dan dat het magquote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:55 schreef Moeraskat het volgende:
De Russische staatstelevisiezender RT is per direct verboden in de Europese Unie. De Europese Commissie verbood woensdag de toegang tot vijf Russische zenders van het tv-netwerk.
https://www.nu.nl/media/6(...)staatszender-rt.html
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |