SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Oja, die heb ik ook nogquote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
k moet er nog even aan denken om voor mei een discovery+ abo te pakken
Verder heb ik alleen netflix
Volgens mij is die kans best groot?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Luchtruim dicht door Poetin Naarling.
quote:
Het is je vergevenquote:
oke, dan is het je niet vergevenquote:
Ja omdat het onzin is wat je zegt.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is dit voor een zwakzinnig lachje?
Of een fatsoenlijke televisie.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kun je geen high quality internet betalen ofzo?
1 aansluiting delen met het hele gesticht, dus max 480p streamenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb ik ook niet maar het werkt toch echt gewoon prima bij mij. En mijn tv is toch ook zeker al 15 jaar oud.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom betalen als je het gewoon in Ultra HD kunt downloaden?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben toch bijna blind dus dat zie ik niet meerquote:
quote:
En dan piep je over dat je kwaliteit goed is?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb ik ook niet maar het werkt toch echt gewoon prima bij mij. En mijn tv is toch ook zeker al 15 jaar oud.
Je wil niet betalen maar dat is iets heel anders.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom betalen als je het gewoon in Ultra HD kunt downloaden?
Maar mijn kwaliteit is ook gewoon goed.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan piep je over dat je kwaliteit goed is?
Waarom betalen voor content?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom betalen als je het gewoon in Ultra HD kunt downloaden?
Dat vind jij maar dat is het niet, als je nooit zeetong hebt gegeten denk je ook dat kibbeling het lekkerste visje ter wereld is.quote:
fysieke media?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:15 schreef mschol het volgende:
[..]streaming is defacto slechter dan fysieke media in kwaliteit
of je het ziet is een 2de punt (niet altijd)
mijn 4k bluray wordt niet gestreamd hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
fysieke media?
Je bedoeld het verschil tussen livestreamen en "gewoon" streamen?
Jawel dat is het wel.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat vind jij maar dat is het niet, als je nooit zeetong hebt gegeten denk je ook dat kibbeling het lekkerste visje ter wereld is.
jeetje, heb jij nog iets waar je schijfjes in kunt duwenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:19 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn 4k bluray wordt niet gestreamd hoor
Behalve als je uitstraling heet.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jeetje, heb jij nog iets waar je schijfjes in kunt duwen
daar zie je misschien nog verschil tussen, maar verschil tussen een 4k tv signaal en een4k netflix stream lijkt me voor het blote oog niet zichtbaar.
die ziet wel meer dingen die er niet zijn.quote:
Haterquote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die ziet wel meer dingen die er niet zijn.
EN WIJ MAAR WERKEN HOE KAN DIT VRAGEN IN DE KAMER MAN MAN MANquote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:29 schreef kwiwi het volgende:
Groetjes uit ArosaBratwurst tijd
![]()
[ afbeelding ]
Wat een kutleven heb jij toch!quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:29 schreef kwiwi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Poeh 😍quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:29 schreef kwiwi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Heb je toevallig nog een vrijgezelle zus in Zwitserland?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:29 schreef kwiwi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Omdat iedereen hier gewoon 100 % volledig in orde isquote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:38 schreef UitStraling het volgende:
Waarom is er eigenlijk geen sociale werkplaats in Foqueville?
Waar moet ik als erkend dorpspsycholoog dan de mensen een beetje levensvreugde en bestaansrecht laten vinden?
I am not crazy henkie, i am a vliegtuigquote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat iedereen hier gewoon 100 % volledig in orde is
Dat maakt het leven ook wel mooiquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat iedereen hier gewoon 100 % volledig in orde is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |