teveel meets gaat ook vervelenquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou dan vrees ik dat ik het hele weekend niet kan
prima uitzichtquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Lekker makkelijk recht tegenover me
quote:
Ook al schootbapjes gedaan?quote:
Gaat goedquote:Op donderdag 3 maart 2022 23:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja marita had gewonnen
ook stefan,en ook bij de juniors
Scheer je wegquote:
Ik had geen baard gezien afgelopen zondagquote:
Leuk!quote:Op donderdag 3 maart 2022 23:36 schreef Domnivoor het volgende:
Ik wil een keer een bordspellenmeet organiseren. Daar heb ik het met notturna al eens over gehad.
Ivo had een baard.quote:Op donderdag 3 maart 2022 23:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had geen baard gezien afgelopen zondag
Had ik ook ... moet je weer aanpassen in je instellingenquote:Op donderdag 3 maart 2022 23:46 schreef mario390 het volgende:
hoezo heb ik in elke topic
onden 7 beelden?
quote:
settings / overig - Verberg blok met frontpageitemsquote:Op donderdag 3 maart 2022 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Had ik ook ... moet je weer aanpassen in je instellingen
Ah had iedereen dat weerquote:Op donderdag 3 maart 2022 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Had ik ook ... moet je weer aanpassen in je instellingen
Jep. Ik wel iig.quote:
Ik heb heel mijn leven niet geschoren, dus heb ik dan een baard?quote:Op donderdag 3 maart 2022 23:51 schreef Koen66 het volgende:
Ik definieer 2 dagen niet geschoren nog niet echt als baard
Nergens?quote:Op donderdag 3 maart 2022 23:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb heel mijn leven niet geschoren, dus heb ik dan een baard?
Een baard heb je normaliter op je gezichtquote:
Trustenquote:
Zacht?quote:
Middelquote:
Ik denk een kerncentralequote:
Geblust. Maar wel in handen van Poetin.quote:
Leuk!quote:Op donderdag 3 maart 2022 23:36 schreef Domnivoor het volgende:
Ik wil een keer een bordspellenmeet organiseren. Daar heb ik het met notturna al eens over gehad.
Fijn dat het wat beter gaat en dat je zo goed geholpen wordt door anderenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 07:47 schreef tong80 het volgende:
Even een korte up date. Eerst baalde ik dat ik pas eind april geopereerd kan worden. Achteraf is het ok. Het aansterken gaat geleidelijk. Stapsgewijs voel ik me fitter worden, met af en toe een kleine terugval. Kan momenteel drie keer per dag zonder al te veel moeite een stukje wandelen. De trap naar m'n flatje ga ik daarna zonder problemen op.
Deze week de in 2 maanden opgespaarde vuilniszakken weggebracht. De vuile was buiten zetten komt later. Tijdje niet op de weegschaal gestaan. 4 kilo aangekomen (Ik wilde eerst vier kliko's zeggen). Probeer goed te eten, maar iets te letterlijk genomen. Gaat er wel weer af. In het ziekenhuis krijg je niet van die grote porties. M'n good looks lijden er gelukkig niet onder.
Verder goede hulp en steun van de Thuis-Betuwe-en Iriszorg. Moeke doet m'n boodschappen bij de Albert Hein. En vrienden Hans en Jack zijn m'n participerende rechterhand. Tijdens het wandelen vaak een praatje met de één of ander. Steken me een hart onder de riem. Nu aan het werk om een gaatje minder in de broekriem te steken en hopen op een gaatje in de agenda van het UMC.
En nu even gemeen, maar des te beter jouw conditie is des te beter dat is voor de operatie en je herstel daarna.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 07:47 schreef tong80 het volgende:
Even een korte up date. Eerst baalde ik dat ik pas eind april geopereerd kan worden. Achteraf is het ok. Het aansterken gaat geleidelijk. Stapsgewijs voel ik me fitter worden, met af en toe een kleine terugval. Kan momenteel drie keer per dag zonder al te veel moeite een stukje wandelen. De trap naar m'n flatje ga ik daarna zonder problemen op.
Deze week de in 2 maanden opgespaarde vuilniszakken weggebracht. De vuile was buiten zetten komt later. Tijdje niet op de weegschaal gestaan. 4 kilo aangekomen (Ik wilde eerst vier kliko's zeggen). Probeer goed te eten, maar iets te letterlijk genomen. Gaat er wel weer af. In het ziekenhuis krijg je niet van die grote porties. M'n good looks lijden er gelukkig niet onder.
Verder goede hulp en steun van de Thuis-Betuwe-en Iriszorg. Moeke doet m'n boodschappen bij de Albert Hein. En vrienden Hans en Jack zijn m'n participerende rechterhand. Tijdens het wandelen vaak een praatje met de één of ander. Steken me een hart onder de riem. Nu aan het werk om een gaatje minder in de broekriem te steken en hopen op een gaatje in de agenda van het UMC.
Klopt.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En nu even gemeen, maar des te beter jouw conditie is des te beter dat is voor de operatie en je herstel daarna.
Als het niet perse nodig is hoeft het ook weer niet te snel
Goed blijven opbouwen dus.
Ik moet ook onder het mes, herken het dusquote:
Ah, op die fiets.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik moet ook onder het mes, herken het dus
Dan is het inderdaad maar goed dat er even tijd tussen zit. Hoe beter je conditie hoe beter het is voor je herstel na de operatie.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 07:47 schreef tong80 het volgende:
Fijn om te horen Tongquote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:15 schreef tong80 het volgende:
Dank je. Voel me nog niet helemaal goed maar er zit de laatste tijd meer progressie in.
Hoe gaat het met jou? Houd het zich rustig de laatste tijd?quote:
Mooi dat het beter gaatquote:Op vrijdag 4 maart 2022 07:47 schreef tong80 het volgende:
Ook namens mij sterkte en beterschapquote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:17 schreef Domnivoor het volgende:
We duimen voor PaRoDiUzZ. Die gaat vandaag onder het mes.
Sterkte en beterschap Paro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |