ik kijk nooit op FPquote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:39 schreef ToT het volgende:
[..]Echt ja.
Zo'n 250 views voor een topic over dat Rusland de grootste KERNCENTRALE van Oekraïne aan flarden heeft geknald met gevaar voor een Tsjernobyl 2.0
Eerste keer in de menselijke geschiedenis dat er zo'n aanval plaats vindt.......250 views.
Ja, Rusland komt democratie brengen door de hele bevolking bijna een radioactieve dood op te leveren!
jij bent wel een topic hopper of nietquote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Maakt me echt geen bal uit. Ik post waar ik wil.
Ik deels wel.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kijk nooit op FP
zou ook niet weten waarom
ik haal mijn nieuws niet daar vandaan
Ligt eraan wie er post.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij bent wel een topic hopper of niet
Dat dacht ik een tijdje terug ook al idd.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Op zich wel, maar het wordt welduidelijk steeds minder.
hier alleen leuke mensenquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:39 schreef ToT het volgende:
[..]Echt ja.
Zo'n 250 views voor een topic over dat Rusland de grootste KERNCENTRALE van Oekraïne aan flarden heeft geknald met gevaar voor een Tsjernobyl 2.0
Eerste keer in de menselijke geschiedenis dat er zo'n aanval plaats vindt.......250 views.
Ja, Rusland komt democratie brengen door de hele bevolking bijna een radioactieve dood op te leveren!
quote:
quote:
Straks als ik naar huis ga heb je nog een kans om naar de konijnlijke parade te zwaaienquote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Oh ik heb de koninklijke parade gemist??
![]()
![]()
Ah mooiquote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Straks als ik naar huis ga heb je nog een kans om naar de konijnlijke parade te zwaaien
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Oh ik heb de koninklijke parade gemist??
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |