Ik ben de bleekscheet van mijn familie, ik krijg alleen tanlines als je heel goed kijktquote:
Ik ben ook super blank (of wit voor de "woke-people"quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben de bleekscheet van mijn familie, ik krijg alleen tanlines als je heel goed kijkt
Gewoon bruine spray op spuitenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben de bleekscheet van mijn familie, ik krijg alleen tanlines als je heel goed kijkt
Jou insmeren met chocoladesiroop en...quote:
Lekkere plakboelquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jou insmeren met chocoladesiroop en...
....oprollen en opvreten maar?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:
Kan ook wel zonde chocoladesiroop tochquote:
Oh ja, dan doen we de chocoladesiroop wel over het dessert.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan ook wel zonde chocoladesiroop toch
Lekker met aardbeitjes erbijquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oh ja, dan doen we de chocoladesiroop wel over het dessert.
En slagroom.quote:
Dat is toch beter dan helermaal niksquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:46 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik wou vandaag mijn huis een grote schoonmaakbeurt geven, ik heb de helft kunnen doen van wat ik wou doen.
Dat wel, koelkast en oven lijken weer als nieuw.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is toch beter dan helermaal niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |