SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Nu doe je weer alsof het me helemaal niks interesseert. Prima hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:45 schreef bitterbal het volgende: [..] ook als die het nieuws over de invasie in oekraine zou oplezen?
![]()
Mag rechtstreeks naar mijquote:
grapje amaquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Nu doe je weer alsof het me helemaal niks interesseert. Prima hoor.
Nou ja van die zwoele borsthaarstemmetjes "we komen nu in de buurt van het HART van het jachtgebied van de wilde etto. Het is hier echt oppassen geblazen, want iedere zweem van kaas moet vermeden worden..." en zoquote:
Ik maar 1200quote:
Je was wel serieus.quote:
Jazekerquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:47 schreef CherryLips het volgende:
Is het hier weer gezellig? Kan ik nog wat doen?
Nee en neequote:Op donderdag 3 maart 2022 21:47 schreef CherryLips het volgende:
Geef nou maar toehoeeeeeequote:
Is dat sushi- belasting ?quote:
*kijkt naar Ozzy van ruim 4*quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gemiddeld 4-5 jaar
Uitschieters naar 9 -10 jaar
De oudste caaf is 14 jaar geworden
Bij mij zijn ze niet ouder geworden dan 6,5 jaar
Neeeeeee gewoon liefdequote:Op donderdag 3 maart 2022 21:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Nu doe je weer alsof het me helemaal niks interesseert. Prima hoor.
poepen in een ouwe schoenquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:47 schreef CherryLips het volgende:
Ja, mag ik nog wat drinken ?quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:47 schreef CherryLips het volgende:
Ja doe alsof je onder de 40 bent! Dan lijken we allemaal jongquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:47 schreef CherryLips het volgende:
Hoezo? Ik vind het niet leuk dat nu steeds wordt gedaan alsof mij die oorlog helemaal niks interesseert dat is gewoon totaal niet waar en heb ik ook nooit gezegd.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neeeeeee gewoon liefdeGeen problemen zoeken waar ze niet zijn
![]()
Okee moet ik zelf ook niet doen met Moka misschien
IK HOEF NOG NIET TE DOEN ALSOFquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja doe alsof je onder de 40 bent! Dan lijken we allemaal jong
oeeeeequote:
Vind dat ze nog schappelijk zijnquote:
oke zal er geen garpjes over makenquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vind het niet leuk dat nu steeds wordt gedaan alsof mij die oorlog helemaal niks interesseert dat is gewoon totaal niet waar en heb ik ook nooit gezegd.
Mijn bejaarden zijn nu bijna 5,5quote:
dat lijkt mij wel een naar gevoelquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn bejaarden zijn nu bijna 5,5
Bij ieder piepje denk ik dat ze terminaal zijn
Oké Jeroentjequote:
Het is een soort hypochondrie-by-proxy.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat lijkt mij wel een naar gevoel
Moest ie er niet van onderen in dan?quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:51 schreef Karzai het volgende:
ik heb een pilletje genomen, was eigenlijk een capsule
Hoe heb je die ingenomen?quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:51 schreef Karzai het volgende:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:51 schreef Karzai het volgende:
dat zou jij doen hequote:Op donderdag 3 maart 2022 21:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moest ie er niet van onderen in dan?
Dankjewel.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke zal er geen garpjes over maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik heb een jaar intensief moeten zorgen voor een caaf met ADD, dat was echt zwaar. Kon niet meer zelf eten, had kaakabcessen, tanden slijpen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat lijkt mij wel een naar gevoel
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moest ie er niet van onderen in dan?
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een jaar intensief moeten zorgen voor een caaf met ADD, dat was echt zwaar. Kon niet meer zelf eten, had kaakabcessen, tanden slijpen.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een jaar intensief moeten zorgen voor een caaf met ADD, dat was echt zwaar. Kon niet meer zelf eten, had kaakabcessen, tanden slijpen.
RIP sociale leven.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sommige mensen nemen medicijnen in met redbull. Was gewoon benieuwd.quote:
Ja, en dan de afweging in laten slapen of nog verder aanmodderenquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]verdrietig als zon beestje zo ziek is
Wilde eigenlijk een grapje maken met een pilletje voor kaakschaatsen maar dat leek me ongepastquote:
Maar je wilde het toch even benoemen hé ?quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk een grapje maken met een pilletje voor kaakschaatsen maar dat leek me ongepast
Ja en door dat intensieve zorgen werd ze super tamquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar je wilde het toch even benoemen hé ?
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en door dat intensieve zorgen werd ze super tam![]()
Keuze nog moeilijker
wel wat beter maar die kriebelhoest en keelpijn ben ik we helemaal klaar mee en die buikpijn van gisteren is eigenlijk ook weg geloof ikquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voel je je beter of slechter dan vanmorgen?
zo is diequote:Op donderdag 3 maart 2022 21:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar je wilde het toch even benoemen hé ?
Oh maar lieverd dat doen de meesten ook niet hoor. Iedereen was er naar van in de eerste paar dagen, en inmiddels begint het een beetje een plekje te krijgen. Maar een serieus probleem is het nog steeds wel, en het is ook prima als het je raakt. Het raakt mij ook. Al ben ik niet meer zo geschokt als vorige week. Het zou me een lief ding waard zijn als die hele teringellende gewoon ff voorbij kon zijnquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vind het niet leuk dat nu steeds wordt gedaan alsof mij die oorlog helemaal niks interesseert dat is gewoon totaal niet waar en heb ik ook nooit gezegd.
Op gezetquote:
6000.. rip maagquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wel wat beter maar die kriebelhoest en keelpijn ben ik we helemaal klaar mee en die buikpijn van gisteren is eigenlijk ook weg geloof ik
maar goed zit nu ook al op 6000 mg ibruprofen ofzo
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh maar lieverd dat doen de meesten ook niet hoor. Iedereen was er naar van in de eerste paar dagen, en inmiddels begint het een beetje een plekje te krijgen. Maar een serieus probleem is het nog steeds wel, en het is ook prima als het je raakt. Het raakt mij ook. Al ben ik niet meer zo geschokt als vorige week. Het zou me een lief ding waard zijn als die hele teringellende gewoon ff voorbij kon zijn![]()
En verder mag en moet je hier gewoon jezelf zijn en je gevoelens de vrije loop laten. Vind ik. En natuurlijk zijn we allemaal heel erg druk met grappen maken en zo, maar als er serieus wat aan de hand is zijn we ook allemaal wel een klef klubskeNiet raar voelen, gewoon je rare zelf zijn
[ afbeelding ]
Wat zijn de klachten?quote:
Het geeft mij nog steeds een naar en onzeker gevoel. Moet ook niet teveel nieuws kijken want dat is vaak een herhaling van iets dat ik toch al gezien heb.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh maar lieverd dat doen de meesten ook niet hoor. Iedereen was er naar van in de eerste paar dagen, en inmiddels begint het een beetje een plekje te krijgen. Maar een serieus probleem is het nog steeds wel, en het is ook prima als het je raakt. Het raakt mij ook. Al ben ik niet meer zo geschokt als vorige week. Het zou me een lief ding waard zijn als die hele teringellende gewoon ff voorbij kon zijn![]()
En verder mag en moet je hier gewoon jezelf zijn en je gevoelens de vrije loop laten. Vind ik. En natuurlijk zijn we allemaal heel erg druk met grappen maken en zo, maar als er serieus wat aan de hand is zijn we ook allemaal wel een klef klubskeNiet raar voelen, gewoon je rare zelf zijn
[ afbeelding ]
Oh dat ken ik niet. Is dat een research middel?quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
5-mapbp
https://drugsforum.nl/thr(...)llen-met-mdma.65787/
[..]
Eehmquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wel wat beter maar die kriebelhoest en keelpijn ben ik we helemaal klaar mee en die buikpijn van gisteren is eigenlijk ook weg geloof ik
maar goed zit nu ook al op 6000 mg ibruprofen ofzo
quote:Ibuprofen in een tablet of capsule van 400 mg mag je maximaal 3 keer per etmaal innemen. De maximum dosering is namelijk 1200 mg per vierentwintig uur.
Voor het werk een berg voer erin en abces verzorgenquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
RIP sociale leven.
Hoe deed je dat met werk?
heb je je kraakbeen in je oor al gemasseerd?quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Schmerz im kopf vanmiddag/vanavond.
quote:
Ja precies. Als er echt een doorbraak is hoor je het vanzelf wel.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het geeft mij nog steeds een naar en onzeker gevoel. Moet ook niet teveel nieuws kijken want dat is vaak een herhaling van iets dat ik toch al gezien heb.
nee is een legaal middel, ken iemand die dat verkoopt op het internetquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dat ken ik niet. Is dat een research middel?
Wat doet dat?quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
heb je je kraakbeen in je oor al gemasseerd?
Al die varianten laat ik aan mij voorbij gaan.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
5-mabp
https://drugsforum.nl/thr(...)llen-met-mdma.65787/
Ga er niet vanuit dat het echt zo is want dan kan ze beter huisarts nu bellen.quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk een grapje maken met een pilletje voor kaakschaatsen maar dat leek me ongepast
dat was dat mc3 ofzo in het begin ookquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee is een legaal middel, ken iemand die dat verkoopt op het internet
Maar research shizzle is legaal.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee is een legaal middel, ken iemand die dat verkoopt op het internet
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor het werk een berg voer erin en abces verzorgenin de middag kon mr 4E gelukkig tussentijds voeren en dan kwam ik weer rond 1700 thuis
Dus daar zat wel een wat langere tijd tussen, maar dat was niet anders![]()
Een vriendin die veel met dieren heeft, wilde gelukkig wel oppassen en gaf ook voer
Gelukkig hoefde ze het abces niet te verzorgen
Waar sommige mensen een piercing hebben bovenin, daar kun je tussen 2 vingers je oor masseren. Dat helpt soms welquote:
Watquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
heb je je kraakbeen in je oor al gemasseerd?
quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon even wat nieuws toevoegen en dat is ook niet verboden.
Etto is lam?quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:01 schreef Ama het volgende:
[..]Gelukkig is er daarom weer een variant van etizolam. ❤️
Ja, dit was nog voordat thuiswerken geaccepteerd wasquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik werk thuis dus heb mazzel daarmee, maar had toen bij Pietertje soms dat ik echt gewoon een dag weg wilde.
Laat staan op vakantie
Dit beschrijft de werking?quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:01 schreef Ama het volgende:
[..]Gelukkig is er daarom weer een variant van etizolam. ❤️
Nee, maar het was ook na twee maanden voorbij omdat ik blijkbaar naar een slachter ging en Pietertje een keer niet uit de narcose kwam. Dat was in Utrecht. Dat arme beestjequote:Op donderdag 3 maart 2022 22:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dit was nog voordat thuiswerken geaccepteerd wasgelukkig was werk vrij flexibel en kon ik makkelijk vrij nemen
Ben je dan gewoon niet op vakantie geweest ?
Het is rustgevend en angst remmend en je gaat er lekker van slapen. En je spieren ontspannen.quote:
Sorry welk goedje is dit?quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is rustgevend en angst remmend en je gaat er lekker van slapen. En je spieren ontspannen.
Iets wat slecht voor je isquote:
Etizolam maar is nu verboden maar er is wel weer een nieuwe variant haha.quote:
Ik neem wel gewoon een warme douchequote:Op donderdag 3 maart 2022 22:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is rustgevend en angst remmend en je gaat er lekker van slapen. En je spieren ontspannen.
Ahwww wat sneuquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, maar het was ook na twee maanden voorbij omdat ik blijkbaar naar een slachter ging en Pietertje een keer niet uit de narcose kwam. Dat was in Utrecht. Dat arme beestje
Daar kreeg ik niks.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar dan kan je beter naar de huisarts gaan denk ik.
Daarvoor moet je dit niet nemen lieverdquote:
ik heb veel drugs gebruikt hoor, 20 jaar dagelijks geblowd, coke, pillen, speed, maar ben wat rustiger geworden, nu al bijna acht jaar niets meerquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:02 schreef Ama het volgende:
Grappig @:karzai wist niet dat je daar van was.
Ja, werd destijds aanbevolen, maar nu ik alles erover lees voel ik me enorm schuldig.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahwww wat sneu
Whilhelminapark ?
Oh nu is het moeilijk vol te houden dat je 27 bentquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb veel drugs gebruikt hoor, 20 jaar dagelijks geblowd, coke, pillen, speed, maar ben wat rustiger geworden, nu al bijna acht jaar niets meer
Oh stom maar ik wil je niet verslaafd maken aan legale pillen hoor.quote:
Had ik niet achter jou gezocht eigenlijkquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb veel drugs gebruikt hoor, 20 jaar dagelijks geblowd, coke, pillen, speed, maar ben wat rustiger geworden, nu al bijna acht jaar niets meer
Of magnesiumsprayquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik neem wel gewoon een warme douche
Dit had ik echt zo niet verwacht.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nee ik ook nietquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had ik niet achter jou gezocht eigenlijk
Grootste levensgenieter van KSC. Zag ik wel aankomen hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met al dat lekkere etenquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Grootste levensgenieter van KSC. Zag ik wel aankomen hoor.
Niet nieuw, wel wondermiddel. Gebruik het al jaren voor vanalles.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is magnesium het nieuwe wondermiddel ofzo?
De vleesgeworden Afghanquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon pillekes of de spray?quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niet nieuw, wel wondermiddel. Gebruik het al jaren voor vanalles.
Lospedozaad en ik hadden van de week al bedacht dat het ook prima was voor het bouwen van vacuümbommen en zo.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niet nieuw, wel wondermiddel. Gebruik het al jaren voor vanalles.
allebei.quote:
Tien jaar geleden had hij op vrijdag een drugsplankje?quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Duurde wel lang zeg teringquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:07 schreef Ama het volgende:
Ben ik gelukkig niet de enige met slechte gewoontes af en toe.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lospedozaad en ik hadden van de week al bedacht dat het ook prima was voor het bouwen van vacuümbommen en zo.
Als in kramp in de benen of rusteloze benen?quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
allebei.
Ik neem die tabletten sochtends, en s'avonds als ik lastige benen heb, de spray of massageolie.
Ketamine slaap je ook lekker opquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik neem wel gewoon een warme douche
Ik heb toch elke keer een andere in opleidingquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:08 schreef datismijnmening het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 3 maart 2022 22:05 schreef CherryLips het volgende:
Andere huisarts zoeken?
Echt hč.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
drugsplankje doet me een beetje denken aan laatste jaar lowlands. Daar kwam ik in de rij een groep meisjes tegen die een heel plan uitgestippeld hadden en een soort van adventskalender hadden met dingen die ze in gingen nemen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tien jaar geleden had hij op vrijdag een drugsplankje?
Ahhh bevalen zij niet een chiropractor aan voor cavia’s ?quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, werd destijds aanbevolen, maar nu ik alles erover lees voel ik me enorm schuldig.
Wat? Vacuümbommen?quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:09 schreef Ama het volgende:
Toen ik mijn huisarts belde dat mijn nek compleet vast zat en ik moest janken van de pijn en ik spierverslappers wilde hebben kreeg ik het gewoon voorgeschreven zonder dat ze me zag.
Toen ik een paar jaar geleden een spier in m'n bekken had verrekt (HOE DAN) kreeg ik zo diclofenac voorgeschreven. Werkte als een tiet. Ook al verrekte ik een maand later dezelfde spier maar dan aan de andere knt (HOE DAN). Kon gewoon weer nieuwe ophalen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:09 schreef Ama het volgende:
Toen ik mijn huisarts belde dat mijn nek compleet vast zat en ik moest janken van de pijn en ik spierverslappers wilde hebben kreeg ik het gewoon voorgeschreven zonder dat ze me zag.
Bij hem had ik het wel verwacht, als jij dat zou hebben gezegd zou ik speciaal op een stoel zijn gaan zitten om er vanaf te vallenquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Yup.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahhh bevalen zij niet een chiropractor aan voor cavia’s ?
quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahhh bevalen zij niet een chiropractor aan voor cavia’s ?
Nee, maar helpt wel spieren ontspannenquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is magnesium het nieuwe wondermiddel ofzo?
Daarna de seksschommel weggedaan?quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ik een paar jaar geleden een spier in m'n bekken had verrekt (HOE DAN) kreeg ik zo diclofenac voorgeschreven. Werkte als een tiet. Ook al verrekte ik een maand later dezelfde spier maar dan aan de andere knt (HOE DAN). Kon gewoon weer nieuwe ophalen.
Kom ik daar vorig jaar 'ja slik maar paracetamol, je mag er acht op een dag'.
Oh nou ja, serves the purposequote:
waarom zou je die weg doenquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarna de seksschommel weggedaan?
Ja dit wil ik.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, maar helpt wel spieren ontspannen
Ik heb zowel spray als poeder voor consumptie
Helpt ook rustiger te worden
Ow nee je moet er één van de oude stempel hebben. Rond de 60 ofzo.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]Ik heb toch elke keer een andere in opleiding
quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij hem had ik het wel verwacht, als jij dat zou hebben gezegd zou ik speciaal op een stoel zijn gaan zitten om er vanaf te vallen
ik heb volgens mij echt nooit een "vastzittende" nek gehadquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:09 schreef Ama het volgende:
Die is met pensioenquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ow nee je moet er één van de oude stempel hebben. Rond de 60 ofzo.
Valeriaan doet bij mij echt niks.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dit wil ik.
Maar dan kan ik net zo goed valeriaan nemen.
Geen idee waarom je angstig of onrustig bent, maar misschien is de oorzaak zoeken en dat op proberen te lossen een betere stap dan allerlei medicatie proberen. Maar wellicht ben je daar al wel keiiiiiii langgggggg mee bezig. Dan sorry.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dit wil ik.
Maar dan kan ik net zo goed valeriaan nemen.
Ik kan je vertellen dat het niet fijn is als je niet eens je hoofd op je kussen kan leggen van de pijn.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:12 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb volgens mij echt nooit een "vastzittende" nek gehad
hee dat is met morfine eigenlijk ook zoquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:12 schreef LTVDK het volgende:
Oxycodon slaap je trouwens ook heerlijk op, verder is het wel teringspul
Is ook al een paar keer geprobeerdquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geen idee waarom je angstig of onrustig bent, maar misschien is de oorzaak zoeken en dat op proberen te lossen een betere stap dan allerlei medicatie proberen. Maar wellicht ben je daar al wel keiiiiiii langgggggg mee bezig. Dan sorry.
Jij drinkt 's avonds toch koffie? Dan heeft het weinig effect.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Valeriaan doet bij mij echt niks.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is ook al een paar keer geprobeerd
Dat durf ik denk ik niet haha. Hou het wel bij wat ik af en toe bestel, daar kan ik ook wel vanaf blijven.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:12 schreef LTVDK het volgende:
Oxycodon slaap je trouwens ook heerlijk op, verder is het wel teringspul
Paracetamol werkt niet bij mijquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ik een paar jaar geleden een spier in m'n bekken had verrekt (HOE DAN) kreeg ik zo diclofenac voorgeschreven. Werkte als een tiet. Ook al verrekte ik een maand later dezelfde spier maar dan aan de andere knt (HOE DAN). Kon gewoon weer nieuwe ophalen.
Kom ik daar vorig jaar 'ja slik maar paracetamol, je mag er acht op een dag'.
Ibuprofen en paracetamol samen werkt wel als een tiet.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Paracetamol werkt niet bij mijik moet Ibuprofen hebben
Of gelijk diclo.. want ik heb vaak last gehad van acute spierontstekingen![]()
Even afkloppen, laatste tijd niet meer
dat geloof ik graagquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat het niet fijn is als je niet eens je hoofd op je kussen kan leggen van de pijn.
Ik heb het ook weleens gebruikt toen ik geen koffie dronk. Merkte geen verschilquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij drinkt 's avonds toch koffie? Dan heeft het weinig effect.
Dat loopt helaas niet zo goed afquote:
Jawel, maar dan heb ik aan een ibu voldoendequote:Op donderdag 3 maart 2022 22:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Ibuprofen en paracetamol samen werkt wel als een tiet.
Ja ik kreeg dat toen in het ziekenhuis de eerste keer, in het begin kreeg ik het zelfs via infuus met zo'n knopje dat ik elke keer weer extra kon nemen als het nodig was. Alleen er mee stoppen was echt een hel toen ik weer thuis was, bij de volgende operatie kwamen ze er ook weer mee aanzetten en heb ik het pertinent geweigerdquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat durf ik denk ik niet haha. Hou het wel bij wat ik af en toe bestel, daar kan ik ook wel vanaf blijven.
Nee, dat lijkt me geen succesquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat loopt helaas niet zo goed af
Vriend van mij heeft het ook na een ongeluk gehad. Die was ook meteen verslaafd.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik kreeg dat toen in het ziekenhuis de eerste keer, in het begin kreeg ik het zelfs via infuus met zo'n knopje dat ik elke keer weer extra kon nemen als het nodig was. Alleen er mee stoppen was echt een hel toen ik weer thuis was, bij de volgende operatie kwamen ze er ook weer mee aanzetten en heb ik het pertinent geweigerd
Moeite met slapen daarna?quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik kreeg dat toen in het ziekenhuis de eerste keer, in het begin kreeg ik het zelfs via infuus met zo'n knopje dat ik elke keer weer extra kon nemen als het nodig was. Alleen er mee stoppen was echt een hel toen ik weer thuis was, bij de volgende operatie kwamen ze er ook weer mee aanzetten en heb ik het pertinent geweigerd
Is je schildklier wel in orde enz ?quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is ook al een paar keer geprobeerd
Moeite is wat licht uitgedruktquote:
Geen idee, heb wel bloed laten prikken en dat was prima, op wat te weinig vitamine d na.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is je schildklier wel in orde enz ?
Vond het zelf wel lekkerquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me geen succes
ik was ook echt helemaal het mannetje nog geen dag na mijn operatiequote:Op donderdag 3 maart 2022 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh tering ja dat is wel heavy. Met dit heb ik het hoogstens één nachtje als ik een weekend gek heb gedaan.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moeite is wat licht uitgedruktHeeft toch wel een week geduurd ofzo
Kun je ook een opgejaagd gevoel van krijgen als dat niet goed werktquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee, heb wel bloed laten prikken en dat was prima, op wat te weinig vitamine d na.
Ik geloof niet dat dat echt goed is. Zou eerder naar een osteopaat gaan.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vond het zelf wel lekker
Maar doodeng toen ze mijn nek gingen kraken
Ja het scheelt dat ik een hekel heb aan zulk soort pilletjes, alleen toen was het wel redelijk noodzakelijkquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft het ook na een ongeluk gehad. Die was ook meteen verslaafd.
Had dat bij de laatste operatie toen de ruggeprik was uitgewerkt, ik was natuurlijk al weer eigenwijs rondjes aan het lopen toen ik opeens helemaal licht in mijn hoofd en duizelig werdquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik was ook echt helemaal het mannetje nog geen dag na mijn operatie![]()
Maar man man man wat word je er kotsmisselijk vanEr hoeft nog geen vogel langs te vliegen of je bent al genoeg getriggerd om te kotsen
Mijn moeder was niet eens aanspreekbaar meer. Compleet van de wereld, waanbeelden, alles.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het scheelt dat ik een hekel heb aan zulk soort pilletjes, alleen toen was het wel redelijk noodzakelijk
ja echt kut man. Zodra je je weer half wat voelt wil je weer van alles.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had dat bij de laatste operatie toen de ruggeprik was uitgewerkt, ik was natuurlijk al weer eigenwijs rondjes aan het lopen toen ik opeens helemaal licht in mijn hoofd en duizelig werd
Mijn broer doet het voor zijn werk ook. Bij een collega is het een keer misgegaan bij een patientquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vond het zelf wel lekker
Maar doodeng toen ze mijn nek gingen kraken
Vond dat zo raar toen ik aan het slagaderinfuus met keta op de IC lag had ik zelf het idee alsof ik een stokbrood was dat lekker werd afgebakken in de oven terwijl ik volgens mijn ouders gewoon helder klonk en praattequote:Op donderdag 3 maart 2022 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn moeder was niet eens aanspreekbaar meer. Compleet van de wereld, waanbeelden, alles.
Dwarslaesie?quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn broer doet het voor zijn werk ook. Bij een collega is het een keer misgegaan bij een patient
Ik heb de laatste keer toen wel met de infuuspaal rondjes over het parkeerterrein gelopenquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja echt kut man. Zodra je je weer half wat voelt wil je weer van alles.
Uh uh![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vond dat zo raar toen ik aan het slagaderinfuus met keta op de IC lag had ik zelf het idee alsof ik een stokbrood was dat lekker werd afgebakken in de oven terwijl ik volgens mijn ouders gewoon helder klonk en praatte
Dat is gelukkig maar een van de weinige dingen die ik van de eerste weken kan herinneren omdat dat een 'leuk' ding wasquote:
Ik heb nog wel een week of 6 met een rollator moeten leren lopenquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb de laatste keer toen wel met de infuuspaal rondjes over het parkeerterrein gelopen
Was het ook een echt korset of gewoon zo'n simpele buikband, die had ik de laatste keerquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een week of 6 met een rollator moeten leren lopenEn dat corset nog minstens een half jaar om gehad.
Weerhield me er overigens niet van om een weekendje met de nachttrein naar Praag op en neer te gaan in juni 2010
Dus ik kan m'n schildklier de schuld geven van m'n vette pensquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kun je ook een opgejaagd gevoel van krijgen als dat niet goed werkt
Ook goedenavond koensquote:
Wtfquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn broer doet het voor zijn werk ook. Bij een collega is het een keer misgegaan bij een patient
Oh.. hoge bloeddruk kan ookquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dus ik kan m'n schildklier de schuld geven van m'n vette pens
Eensquote:
Of de chocoladequote:Op donderdag 3 maart 2022 22:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of die 3 chocoladerepen per dagquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:
iedereen schijnt hem grappig te vinden maar ik trek hem maar matigquote:
Gewoon alle opties aanvinken, misschien behandeld Eva ook mensen, als je haar lief aankijktquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar het is een beetje de kip of het ei daarmee
Mag je dan aan de verzekering uit gaan leggenquote:
Ik blijf er niet voor thuisquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
iedereen schijnt hem grappig te vinden maar ik trek hem maar matig
Ja het is misschien wel een beetje teveel nu het dagelijks is, je mist een beetje de diepgang in de onderwerpenquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Paar keer wat stukjes gekeken, maar vond het slecht "geacteerd".
zichzelf geweldig vindende zogenaamd grappig type.quote:
Ik haat mensen ook dus dat geeft niet.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon alle opties aanvinken, misschien behandeld Eva ook mensen, als je haar lief aankijkt
Heb jij ook het idee dat ze mensen haat ? 😂
Ons toch nietquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik haat mensen ook dus dat geeft niet.
Het klopt wel wat hij zegt.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zichzelf geweldig vindende zogenaamd grappig type.
Iedereen mag hem leuk vinden hoor, iedereen z'n meug
Wie vind jij leuk?quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zichzelf geweldig vindende zogenaamd grappig type.
Iedereen mag hem leuk vinden hoor, iedereen z'n meug
SAMEquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik haat mensen ook dus dat geeft niet.
En in je hoofdquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar jullie zitten alleen in m'n scherm.
Leuk zijn diequote:Op donderdag 3 maart 2022 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
SAME
Ze liet mij wel haar chinchillas zien, dus ik voelde me erg speciaal
Het hielp ook niet echt meer dat Diederik Smit erbij was. Die kerel kan ik echt niets mee.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is misschien wel een beetje teveel nu het dagelijks is, je mist een beetje de diepgang in de onderwerpen
ik heb het niet over de inhoud, misschien zou ik het leuker vinden als een ander het brengtquote:
Ja dat stuk met de gasten dat er in zit skip ik meestalquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het hielp ook niet echt meer dat Diederik Smit erbij was. Die kerel kan ik echt niets mee.
wie dan?quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb het niet over de inhoud, misschien zou ik het leuker vinden als een ander het brengt
Lekkerquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:36 schreef Karzai het volgende:
Denk dat ik minder ga werken komend jaar van 32 naar 28 uur per week
Ik heb het over het programma.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb het niet over de inhoud, misschien zou ik het leuker vinden als een ander het brengt
Ik volg die op YouTube, kan ik zelf de stukjes aanklikken die me leuk lijken. Zitten soms wel leuke interviews enz tussen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn vriendin kijkt veel van die Amerikaanse daily shows; helft van die mensen kan ik ook niet naar luisteren.
Over wie gaat dit?quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
SAME
Die zijn ook niet grappig.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn vriendin kijkt veel van die Amerikaanse daily shows; helft van die mensen kan ik ook niet naar luisteren.
Hier zit wel een huehue inquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Seth Meyers vind ik wel leuk.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik volg die op YouTube, kan ik zelf de stukjes aanklikken die me leuk lijken. Zitten soms wel leuke interviews enz tussen.
dit klopt wel jaquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:38 schreef Karzai het volgende:
@:koen66 heeft ook weinig positiefs te melden meestal
Ja en hoe ze ook praat tegen cavia’squote:Op donderdag 3 maart 2022 22:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leuk zijn die
Ze heeft twee keer op m'n cavia's gepast, vond ik erg lief.
gewoon de brug ophalen voordat het kutvolk komt, en dan slapenquote:
De caviafluisteraar uit Dalfsenquote:
Kun je wel even de brug versterken en grenscontroles gaan invoeren voor de Russen straks binnenvallenquote:
is Foqueville ook al niet meer veilig?quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je wel even de brug versterken en grenscontroles gaan invoeren voor de Russen straks binnenvallen
Zijn jullie vriendjes?quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De caviafluisteraar uit Dalfsen
Ik zat hier op te wachtenquote:
Gandalfquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ben interview met Ian McKellen aan het kijken op BBC. Interessante kerel is dat.
Ben al heel lang niet meer geweestquote:
Zoals Sarah Connor ooit zei: No one is ever safequote:Op donderdag 3 maart 2022 22:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is Foqueville ook al niet meer veilig?
valt me trouwens op dat ik jou hier ook al tegenkomquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik leg dit moment vast nu![]()
Nu niet meer zeiken maatje
wie is Sarah Connorquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoals Sarah Connor ooit zei: No one is ever safe
doenquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
https://www.ebay.com/itm/304378678983
Zal ik een bod uitbrengen?
Ik ben er altijd.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
valt me trouwens op dat ik jou hier ook al tegenkom
Zo vaak was je hier toch niet?
Ow.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben al heel lang niet meer geweest
quote:
Ja of een maand je hypotheek betalenquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
https://www.ebay.com/itm/304378678983
Zal ik een bod uitbrengen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |