SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Nu doe je weer alsof het me helemaal niks interesseert. Prima hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:45 schreef bitterbal het volgende: [..] ook als die het nieuws over de invasie in oekraine zou oplezen?
![]()
Mag rechtstreeks naar mijquote:
grapje amaquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Nu doe je weer alsof het me helemaal niks interesseert. Prima hoor.
Nou ja van die zwoele borsthaarstemmetjes "we komen nu in de buurt van het HART van het jachtgebied van de wilde etto. Het is hier echt oppassen geblazen, want iedere zweem van kaas moet vermeden worden..." en zoquote:
Ik maar 1200quote:
Je was wel serieus.quote:
Jazekerquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:47 schreef CherryLips het volgende:
Is het hier weer gezellig? Kan ik nog wat doen?
Nee en neequote:Op donderdag 3 maart 2022 21:47 schreef CherryLips het volgende:
Geef nou maar toehoeeeeeequote:
Is dat sushi- belasting ?quote:
*kijkt naar Ozzy van ruim 4*quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gemiddeld 4-5 jaar
Uitschieters naar 9 -10 jaar
De oudste caaf is 14 jaar geworden
Bij mij zijn ze niet ouder geworden dan 6,5 jaar
Neeeeeee gewoon liefdequote:Op donderdag 3 maart 2022 21:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Nu doe je weer alsof het me helemaal niks interesseert. Prima hoor.
poepen in een ouwe schoenquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:47 schreef CherryLips het volgende:
Ja, mag ik nog wat drinken ?quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:47 schreef CherryLips het volgende:
Ja doe alsof je onder de 40 bent! Dan lijken we allemaal jongquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:47 schreef CherryLips het volgende:
Hoezo? Ik vind het niet leuk dat nu steeds wordt gedaan alsof mij die oorlog helemaal niks interesseert dat is gewoon totaal niet waar en heb ik ook nooit gezegd.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neeeeeee gewoon liefdeGeen problemen zoeken waar ze niet zijn
![]()
Okee moet ik zelf ook niet doen met Moka misschien
IK HOEF NOG NIET TE DOEN ALSOFquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja doe alsof je onder de 40 bent! Dan lijken we allemaal jong
oeeeeequote:
Vind dat ze nog schappelijk zijnquote:
oke zal er geen garpjes over makenquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vind het niet leuk dat nu steeds wordt gedaan alsof mij die oorlog helemaal niks interesseert dat is gewoon totaal niet waar en heb ik ook nooit gezegd.
Mijn bejaarden zijn nu bijna 5,5quote:
dat lijkt mij wel een naar gevoelquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn bejaarden zijn nu bijna 5,5
Bij ieder piepje denk ik dat ze terminaal zijn
Oké Jeroentjequote:
Het is een soort hypochondrie-by-proxy.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat lijkt mij wel een naar gevoel
Moest ie er niet van onderen in dan?quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:51 schreef Karzai het volgende:
ik heb een pilletje genomen, was eigenlijk een capsule
Hoe heb je die ingenomen?quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:51 schreef Karzai het volgende:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:51 schreef Karzai het volgende:
dat zou jij doen hequote:Op donderdag 3 maart 2022 21:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moest ie er niet van onderen in dan?
Dankjewel.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke zal er geen garpjes over maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik heb een jaar intensief moeten zorgen voor een caaf met ADD, dat was echt zwaar. Kon niet meer zelf eten, had kaakabcessen, tanden slijpen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat lijkt mij wel een naar gevoel
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moest ie er niet van onderen in dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |