SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Dan blijf ik wel voor altijd mezelf in slaap huilenquote:
Ik vond de verliefde US toch leuker.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heeft US niet al weer een keer blauwe ballen?![]()
Misschien een keer op neutraal terrein danquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haten is een groot woord, maar ben over het algemeen niet heel enthousiast over luidruchtig en vervelende kinderen nee
Normale kinderen zijn wel oké, zolang ik ze maar niet hoef te vermaken
Die is aan het vechten in een ander topic.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Los is toch een eckte alpha male?
Dat is zijn image hier. Die zit gewoon met pantoffels in de leunstoel, krantje over de leuning onder de plak bij moeders de vrouw.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Los is toch een eckte alpha male?
Met of zonder astma en zeehonden- accent ?quote:
Wat heb jij tegen mij?quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kunt gerust zijn: Dat doet het niet
Ik heb nog 290 posts om te hopenquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kunt gerust zijn: Dat doet het niet
Moeite om het bij te benen. So so uit de runningquote:
Eensquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vond de verliefde US toch leuker.
Moet ik dan een muilkorf om?quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Misschien een keer op neutraal terrein dan
Nee, maar Kitten welquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet ik dan een muilkorf om?
Zeehond met zowel astma áls paringsdrift, iddquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met of zonder astma en zeehonden- accent ?
Oorlogje spelen in OOR?quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die is aan het vechten in een ander topic.
Helemaal niksquote:
Zo stel ik me US ook voorquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is zijn image hier. Die zit gewoon met pantoffels in de leunstoel, krantje over de leuning onder de plak bij moeders de vrouw.
Zonder die moeder de vrouw beschrijf je mijquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is zijn image hier. Die zit gewoon met pantoffels in de leunstoel, krantje over de leuning onder de plak bij moeders de vrouw.
Maar dit ging niet om jou.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Helemaal niks![]()
Gewoon te vaak mijn vingers gebrand aan valse hoop.
Klinkt echt beschaafd, sisquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zeehond met zowel astma áls paringsdrift, idd
Oh Los, okee. Dacht dat dit over US ging. Is die ook functie elders?quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die is aan het vechten in een ander topic.
En op zaterdag mag hij heel mannelijk barbecueën met een 0.0 biertjequote:Op donderdag 3 maart 2022 21:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:
Oh dan ben ik het een beetje kwijt denk ik. Waar ging het om? We zochten een man voor jou of zo?quote:
Niet alles is veranderd :$quote:
Ik haal die twee ook vaak door elkaarquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh Los, okee. Dacht dat dit over US ging. Is die ook functie elders?
Nouuuuuuuuuuuquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik haal die twee ook vaak door elkaar
En dan wil hij heel mannelijk alleen vlees eten, maar moet ie van moeder de vrouw ook salade op z'n bord. Zit ie te mokken de rest van de avond. Zo stel ik me dat voor.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En op zaterdag mag hij heel mannelijk barbecueën met een 0.0 biertje
quote:
Ja ja, wel heel veelquote:
Maar wel dat 30centworstje in zijn ACHTHONDERD EURO GREEN EGG geroosterdquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dan wil hij heel mannelijk alleen vlees eten, maar moet ie van moeder de vrouw ook salade op z'n bord. Zit ie te mokken de rest van de avond. Zo stel ik me dat voor.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar wel dat 30centworstje in zijn ACHTHONDERD EURO GREEN EGG geroosterd
ZO WISPELTURIGquote:
Stampvoetenquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dan wil hij heel mannelijk alleen vlees eten, maar moet ie van moeder de vrouw ook salade op z'n bord. Zit ie te mokken de rest van de avond. Zo stel ik me dat voor.
Onze awesome Deequote:
Jaquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stampvoeten
Met zn pantoffels
Maar dan wel zo zachtjes, dat moeke het niet hoort
Of Italiaansquote:
Ho eens! wat zeg jijquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of Italiaans
Of Italiaans mannen
What ..
@mrwattenschijfjequote:Op donderdag 3 maart 2022 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of Italiaans
Of Italiaans mannen
What ..
pffffffffquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga even mijn elektrische deken aan zetten jongens en meisjes. Zodat ik over een uurtje een lekker warm bedje heb om in te duiken![]()
Hint: Als je van randje '85 bent ben je hier nog een beetje te jong voor
Uhm niksquote:
De één z'n oorlog is de ander z'n verloofde. Dat SBS nog niet in dit gat in de markt gesprongen is..quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:09 schreef datismijnmening het volgende:
Een hoop mannen uit Oekraïne zoeken nog een slaapplaatsje
Vooral vrouwen tot nu toequote:Op donderdag 3 maart 2022 21:09 schreef datismijnmening het volgende:
Een hoop mannen uit Oekraïne zoeken nog een slaapplaatsje
quote:
Ik heb je wel door hoorquote:
Die kunnen allemaal meedoen aan LLDL of FDquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De één z'n oorlog is de ander z'n verloofde. Dat SBS nog niet in dit gat in de markt gesprongen is..
Ja maar ik heb er al eenquote:
oke doeiquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja maar ik heb er al een![]()
En in alle andere gevallen zou ik voor de Italiaanse dames gaan :$
It's supereffectivequote:
Gelijk even John de Mol gebeldquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De één z'n oorlog is de ander z'n verloofde. Dat SBS nog niet in dit gat in de markt gesprongen is..
Misschien moest ik dat "italiaanse" achterwege laten?quote:
In termen van opluchting waarschijnlijk?quote:
Genoeg FOK!kers die ineens wel een plekje over hebben thuis.quote:
quote:
Ja de helquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:08 schreef Moeraskat het volgende:
NEE ik wil niet meer naar dat Italiaanse restaurant waar alles zo extreem zout was.
Nu hoeft het niet meerquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Misschien moest ik dat "italiaanse" achterwege laten?
soms wel jaquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In termen van opluchting waarschijnlijk?
Was jij toen ook mee?quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:12 schreef Dqod het volgende:
Als die vrouwen net zo salty zijn als het eten van kitteh, dan sla ik wel over ja
Long Lost Dicks en Licks en Funky Dominants?quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die kunnen allemaal meedoen aan LLDL of FD
Zie, alle hosselskillz kats naar de kleautequote:
Sssstquote:
Ben jij zo slim geboren?quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Long Lost Dicks en Licks en Funky Dominants?
Wacht. Er was iets grootschaligs waar ik niet bij was?quote:
Volgens mij niet, maar we hadden 't er laatst nog overquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Long Lost Dicks en Licks en Funky Dominants?
JE WEET HET GEWOON NIET MEERquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht. Er was iets grootschaligs waar ik niet bij was?
Dat was toch met die meeneem-tiramisu 🤣quote:
Nee dat was niet deze keerquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar we hadden 't er laatst nog over
Ojaquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat was toch met die meeneem-tiramisu 🤣
Zitten ze nog steeds hele dag op hun zolderkamer.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Genoeg FOK!kers die ineens wel een plekje over hebben thuis.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat was toch met die meeneem-tiramisu 🤣
quote:
Ok, kats confuus, nuquote:
Ergens in een donker Italiaans restaurant in Utrechtquote:
sauce ipv sausage-partyquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ondertussen heeft niemand door dat alle mannen dit topic al een tijdje verlaten hebben en ik hier zit, completely surrounded
Dat was onvergetelijk hoorquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht. Er was iets grootschaligs waar ik niet bij was?
Ik vraag wel even aan Pien en wel.ok of je er echt wasquote:
Als dat de oreo-tiramisu-avond was, die ik toen meenam voor L. dan, jawel dusquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ergens in een donker Italiaans restaurant in Utrecht
dat sowieso, en morgen goor ranzig vies smerig vuil vuig geld uitgeven...quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sssst ga maar gewoon van de goudprijs genieten ofzo.
Nee dat was niet toenquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als dat de oreo-tiramisu-avond was, die ik toen meenam voor L. dan, jawel dus
Zo praat je toch niet over het bezoeken van sekswerkersquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dat sowieso, en morgen goor ranzig vies smerig vuil vuig geld uitgeven...
dat de klodders ervan afspringen zo akelig
JA DIEquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als dat de oreo-tiramisu-avond was, die ik toen meenam voor L. dan, jawel dus
Nietttttttt dat was in de sushitent tochquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JA DIE
Was dat met Oreo?
Wat is dit nou weer voor culinaire blasfemie?
Nee ik was er vast niet. Maar dat is helemaal geen probleem op zich. Maar jij wil mij gewoon dementie aanpraten of zo en dat is gewoon nergens voor nodigquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vraag wel even aan Pien en wel.ok of je er echt was
Waarom zou ik die bezoeken? Verkopen die antiek? Dacht het niet.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zo praat je toch niet over het bezoeken van sekswerkers
Je was er welquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik was er vast niet. Maar dat is helemaal geen probleem op zich. Maar jij wil mij gewoon dementie aanpraten of zo en dat is gewoon nergens voor nodigWant ik was er echt niet bij
![]()
En dan is het probleem vooral dat er DINGEN buiten mij om gebeuren
Hoeveel keer Italiaans zijn we dan wezen eten ?quote:
dat is mijn uitspraak DIEFquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Fuck me sideways, wanne verwarring
[ afbeelding ]
Ouwe hoeren zijn ook een soort van antiek.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waarom zou ik die bezoeken? Verkopen die antiek? Dacht het niet.
MAAK HET NOG VERWARRENDER MANquote:
Weet ik niet meer?quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoeveel keer Italiaans zijn we dan wezen eten ?
Met of zonder WH ?quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nietttttttt dat was in de sushitent toch
Ik was vanaf ongeveer augustus/september 2013 bij m'n ex, dus rond die tijdquote:
waarom zijn ze zo vreselijk?quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is jammer dat Italiaanse vrouwen zo vreselijk zijn, want die taal
smeerlappinquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ouwe hoeren zijn ook een soort van antiek.
Ze zijn helemaal niet vreselijk??!quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sushi was ook met WH toch? ita ook? En met Vinnie?quote:
ik moest echt knorrenquote:
Vreselijk? Die kunnen best leuk zijn hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook. Word helemaal happy-para hierquote:
2e dus een optie. Okquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen idee, die eerste sla ik over iig.
Ja, dat was ergens in een luidruchtige kelder, waarbij je je eigen megafoon moest meenemenquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sushi was ook met WH toch? ita ook? En met Vinnie?
Ik denk dat we te vaak uit eten zijn geweest waardoor we niet meer weten wanneer wat wasquote:
Met die lange tafel waarbij iedereen zes uur te laat was?quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat was ergens in een luidruchtige kelder, waarbij je je eigen megafoon moest meenemen
Als iemand weet dat ik erbij was dan is er ook een datum van bekend. Ik kan me nog een woeste meet in Nijmegen herinneren van 25 januari 2014, toen het keihard regende. Daar waren een hoop mensen bij, o.a. Liesje en DeZwabber en volgens mij ook wel de vriend van Dqod. Gaat het om die avond? Dat weet ik nog wel namelijk.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik was vanaf ongeveer augustus/september 2013 bij m'n ex, dus rond die tijd
Dat denk ik ook. En best veel meets, daarnaast. En jou tegenkomen op festivals en allesquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik denk dat we te vaak uit eten zijn geweest waardoor we niet meer weten wanneer wat was
WAAR ZIJN DE NOTULEN
U bent een vrouw?quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:22 schreef Dqod het volgende:
Nee, als ik ooit nog een vrouw ga hosselen, moet Ygritte uitkijken. Zeker als ze op haar UI lijkt :$
Zou mr. Dkut ook niet erg vinden denk ik
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:22 schreef Dqod het volgende:
Nee, als ik ooit nog een vrouw ga hosselen, moet Ygritte uitkijken. Zeker als ze op haar UI lijkt :$
quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Met die lange tafel waarbij iedereen zes uur te laat was?
Weet je niet hoe ze eruit ziet?quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:22 schreef Dqod het volgende:
Dat is traditie. Iedere vrouw in deze SC krijgt een roosje als welkomstgeschenk.quote:
Nee, dat denk ik niet dan. Dit klinkt meer als een wat grootschaligere meet?quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als iemand weet dat ik erbij was dan is er ook een datum van bekend. Ik kan me nog een woeste meet in Nijmegen herinneren van 25 januari 2014, toen het keihard regende. Daar waren een hoop mensen bij, o.a. Liesje en DeZwabber en volgens mij ook wel de vriend van Dqod. Gaat het om die avond? Dat weet ik nog wel namelijk.
Nou dames en heren .. dit duurde nog langquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:22 schreef Dqod het volgende:
HA! Mocht ik willenquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:22 schreef Dqod het volgende:
Nee, maar ze heeft toch Ygritte als UI jungahquote:
Dan wil ik heel graag weten over welke meet dit wel gaat "waar ik bij was".quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet dan. Dit klinkt meer als een wat grootschaligere meet?
Daarbij heb ik mr. Dkut ook pas in 2015/16 leren kennen ongeveer
Maar dat was toch niet met het zout? Óf wel? Ik herinner me de tafel heel anders waaraan ik zat.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Jaaaa
Er waren nog meer mensen mee
M en R
De pasta-vreet-meet was volgens mij helemaal niet zo groot. Niet degene die ik mij herinner iigquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan wil ik heel graag weten over welke meet dit wel gaat "waar ik bij was".
Moeraskat zit me gewoon van A tot Z te dollen.
Ik was met iemand op een meet bij Wel.Ok in zwolle. Op een BBQ. En jij was daar ook.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan wil ik heel graag weten over welke meet dit wel gaat "waar ik bij was".
Moeraskat zit me gewoon van A tot Z te dollen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms ben ik wel blij dat ik een grote Dqod ben geworden. En ook blij voor awesome users zoals jijquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
HA! Mocht ik willen
Ben toch meer van de piemels
Nee, die niet iddquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar dat was toch niet met het zout? Óf wel? Ik herinner me de tafel heel anders waaraan ik zat.
Mijn mental image klopt niet.
1 sushi eten
1 ita eten met zout
1 lange tafel waarbij iedereen te laat was
1 aan de gracht gegeten met duizend gillende kinderen ( Was ook in een kelder )
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:26 schreef Modus het volgende:
Wacht
WATDeed wel ja. Man, modus, je wil niet weten wat er allemaal is gebeurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Oh vandaarquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, die niet idd
Die zoute Italiaan was volgens mij alleen met zn drieën
Ik had soep met ballen of zo
Ik kan dit bevestigen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Soms ben ik wel blij dat ik een grote Dqod ben geworden. En ook blij voor awesome users zoals jij
Ben nog serieus ook
Oké, vertel dan maar niet.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
je wil niet weten wat er allemaal is gebeurd
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa AMA DE PAMA!!!!!!!!!!!! Die ken ik wel!quote:
Dat was in Breda?quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh vandaar![]()
![]()
Oja, en we hadden nog de spareribsmeetDat was ook bizar.
ETTO DE SLETTO!!!!!!quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa AMA DE PAMA!!!!!!!!!!!! Die ken ik wel!
Je bent 3 cm groter dan ikquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Soms ben ik wel blij dat ik een grote Dqod ben geworden.
JA! in Breda jaquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat was in Breda?
Daar zijn ook nog foto’s van
Dank je welquote:
Dat vind ik lief!quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Soms ben ik wel blij dat ik een grote Dqod ben geworden. En ook blij voor awesome users zoals jij
Ben nog serieus ook
OIquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dank je wel
Al moet ik nog steeds wel lachen hoor, wanneer ik teruglees. En dat ik het best knap vond ook.
Maar zonder dollen heel blij ben dat ik heb gevonden wat ik zocht .
En nu weer terug naar koud, ok? Ok ;s
Zolang het maar geen Mexicaans isquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:28 schreef Moeraskat het volgende:
Oke, dus we gaan veilig voor Tapas?
Mooi
Ik leer het welquote:
Neeheeequote:Op donderdag 3 maart 2022 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zolang het maar geen Mexicaans is![]()
![]()
1,54quote:
Dit is wel een beetje gecompliceerd aan het worden nu. Ik ben volgens mij één keer bij Wok en Pien thuis in Zwolle geweest en dat moet eind '12 geweest zijn. Daar zou jij mij gezien hebben wat ik dan vergeten ben, maar volgens mij was er behalve wok en Pien niemand. Dusjah, dat er iemand in de zeik genomen is ligt voor de hand. Nou de vraag: Jij? Ik? of beide? Waarschijnlijk beidequote:Op donderdag 3 maart 2022 21:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik was met iemand op een meet bij Wel.Ok in zwolle. Op een BBQ. En jij was daar ook.
of ze hebben me jou als iemand anders voorgesteld. dan ben ik gewoon kei hard in de zeik genomen.
Weet je zeker dat er niemand was?quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje gecompliceerd aan het worden nu. Ik ben volgens mij één keer bij Wok en Pien thuis in Zwolle geweest en dat moet eind '12 geweest zijn. Daar zou jij mij gezien hebben wat ik dan vergeten ben, maar volgens mij was er behalve wok en Pien niemand. Dusjah, dat er iemand in de zeik genomen is ligt voor de hand. Nou de vraag: Jij? Ik? of beide? Waarschijnlijk beide
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa AMA DE PAMA!!!!!!!!!!!! Die ken ik wel!
“IJs met bagger” (ben & Jerry’s )quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
JA! in Breda ja![]()
Die foto's heb ik niet. Ja.. alleen van het eten.
''Ik wil gewoon avondeten''
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
“IJs met bagger” (ben & Jerry’s )
Was dat gourmetten met 30.000 kg vlees en salade nou bij jouw ouderlijk huis ?
Wil je ook mee eten?quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Weinig inclusief hoor, zo’n moka4edqodmeet
Ja, maar dan lekker in een strandtent 😍quote:
De lol is er nu wel van af in ieder gevalquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Weet je zeker dat er niemand was?
Dankjequote:Op donderdag 3 maart 2022 21:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja gewoon, leuk dat je er bent en zo
Op een lounchebank. Waar we niet 293023 uur moeten wachten.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dan lekker in een strandtent 😍
Met vlammetjes en voornamelijk Brabandersquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]die bbq heb ik verdrongen.
Kan me nog wel DB-terras herinneren
Geen idee of ik ooit nog een meet zou bijwonen, maar in het geval van "jawel", dan zou ik meerdere van jullie wel eens willen zien irl. Met m'n verrekijkort, vanuit de bosjesquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Weinig inclusief hoor, zo’n moka4edqodmeet
Alaaaf.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met vlammetjes en voornamelijk Brabanders
Misschien heeft wok een antwoordquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De lol is er nu wel van af in ieder geval
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met vlammetjes en voornamelijk Brabanders
Nou nee, jij hebt alle antwoorden. Maar je loopt spelletjes te spelen.quote:
Nee hoorquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nee, jij hebt alle antwoorden. Maar je loopt spelletjes te spelen.
quote:
quote:
quote:
inieminie's?quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoho… laten we dit gewoon vanaf nu ‘people of certain below average height’ noemen of zo.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geen idee of ik ooit nog een meet zou bijwonen, maar in het geval van "jawel", dan zou ik meerdere van jullie wel eens willen zien irl. Met m'n verrekijkort, vanuit de bosjes
Neem ik Wattenschijfje mee, oké?quote:
Om te verbranden?quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
meteen ook zin in Drentse geschiedenisboeken
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neem ik Wattenschijfje mee, oké?
Doe niet zo stom. Je gaat gewoon mee.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geen idee of ik ooit nog een meet zou bijwonen, maar in het geval van "jawel", dan zou ik meerdere van jullie wel eens willen zien irl. Met m'n verrekijkort, vanuit de bosjes
Bloedende oren eerder..quote:
Ja dat jij nou formaat amazone bent maakt ze nog niet gelijk dwergenquote:
Vertically Challenged People?quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoho… laten we dit gewoon vanaf nu ‘people of certain below average height’ noemen of zo.
quote:
Formaat amazonequote:Op donderdag 3 maart 2022 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat jij nou formaat amazone bent maakt ze nog niet gelijk dwergen
Docu en meneer Attenborough vragen voor de stemquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Driftig foto’s makend voor je rariteitenfotoverzameling?
Ook een goeiequote:Op donderdag 3 maart 2022 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vertically Challenged People?
Nu klink je ongeveer als iemand van 70 jaarquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:36 schreef Dqod het volgende:
Maar sis, je weet dat ik 1,68 ben eh?
Misschien iets gekrompen door de jaren, maar dat
Aaawquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neem ik Wattenschijfje mee, oké?
Heb je eindelijk die eelt onder je hoeven verwijderd?quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:36 schreef Dqod het volgende:
Maar sis, je weet dat ik 1,68 ben eh?
Misschien iets gekrompen door de jaren, maar dat
Qua lengte misschien, maar daar houd het normaal ook wel opquote:
Ja, prima, maar 't zal nog wel heel ffies moeten wachten lieve kitteh. Gezien mijn studie die ver weg is, moet ik ff goed opletten enzulksquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Doe niet zo stom. Je gaat gewoon mee.
Dan niet, auch proficiat. Ik kan hier helemaal niks mee, sorryquote:
Klink?quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu klink je ongeveer als iemand van 70 jaar
ja daarom staat het toch tussen haakjesquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Qua lengte misschien, maar daar houd het normaal ook wel op
Oeh het wordt serieusquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan niet, auch proficiat. Ik kan hier helemaal niks mee, sorry
Hunebedden ----> Meisje van Yde -----> Assenquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
meteen ook zin in Drentse geschiedenisboeken
'ok'quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daarom staat het toch tussen haakjes
Moet wel weer, jaquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb je eindelijk die eelt onder je hoeven verwijderd?
Komt wel goedquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, prima, maar 't zal nog wel heel ffies moeten wachten lieve kitteh. Gezien mijn studie die ver weg is, moet ik ff goed opletten enzulks
Jaaaaquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
AaawIn zo’n klein caviastoeltje met een eigen menukaartje?
Dan kan Kitten dus wel meequote:Op donderdag 3 maart 2022 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jaaaa
En een afgezet stukje met een emmertje en een schepje
Lijkt me wel srs tof, dat moge duidelijk zijnquote:
”Lees” vond ik een beetje raarquote:
“Even Chinese panda bears mate more frequently than the average FOK!ker.”quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Docu en meneer Attenborough vragen voor de stem
Wildlands - Bartje - De Drentse Aa. Stop de tijd.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hunebedden ----> Meisje van Yde -----> Assen
Dat is alle Drentse geschiedenis
Ik bedoel, praktisch ben ik dat ook al bijna :$quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
”Lees” vond ik een beetje raar
Moet ik Wattenschijfje wel een muilkorfje omdoenquote:
nee hoorquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet ik Wattenschijfje wel een muilkorfje omdoen
Oh ja, bijna met 1 been in het graf iddquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik bedoel, praktisch ben ik dat ook al bijna :$
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet ik Wattenschijfje wel een muilkorfje omdoen
Hardop, met knorquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“Even Chinese panda bears mate more frequently than the average FOK!ker.”
Nee hoor, het stopt hierquote:
Ze is net een labradorquote:
Het houdt wel op, ooit. Wel vanzelfquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, bijna met 1 been in het graf idd
Ik hou zo van die man zijn stem. ❤️quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Docu en meneer Attenborough vragen voor de stem
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, het stopt hierMet je vage gedoe
Kleine zwembandjes om haar pootjes en factor 50 op haar neusjequote:Op donderdag 3 maart 2022 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jaaaa
En een afgezet stukje met een emmertje en een schepje
Jaquote:
Hoe oud wordt zo’n cave-via nou gemiddeld genomen een beetjequote:Op donderdag 3 maart 2022 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze is net een labrador
Dus labracaaf
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze is net een labrador
Dus labracaaf
En optioneelquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kleine zwembandjes om haar pootjes en factor 50 op haar neusje
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hardop, met knor![]()
Al wil ik dit toch ontkrachten
Is tijdelijk ook tijdelijk?quote:
Die wordt alleen maar mooier naarmate hij ouder wordt. Maar inmiddels is hij 94 of zo?quote:
Alles heeft een eindequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Stel wilde konijnen bij elkander, ik zeg het je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Gemiddeld 4-5 jaarquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoe oud wordt zo’n cave-via nou gemiddeld genomen een beetje
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alles heeft een eindeDit is wel een mooi moment m te gaan slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg dat maar tegen de belastingdienstquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Stel wilde konijnen bij elkander, ik zeg het je.Had ik toch eens naar meets moeten gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik krijg 2800 + terugquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de belastingdienst
Alle opties zijn optioneelquote:
ook als die het nieuws over de invasie in oekraine zou oplezen?quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:44 schreef Ama het volgende:
Ik vind alles wat die man inspreekt gewoon meteen boeiend.
Oh ja, except for death and taxes was hetquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de belastingdienst
Heel veel mensen vinden dat. Wordt ook op uitgebreide schaal misbruik van gemaakt.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:44 schreef Ama het volgende:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ook als die het nieuws over de invasie in oekraine zou oplezen?
Ja ben benieuwd hoe lang we nog kunnen genieten van docus met zijn stem.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die wordt alleen maar mooier naarmate hij ouder wordt. Maar inmiddels is hij 94 of zo?
Hier ga ik eens over nadenkenquote:
Niet als KSC een poppetje bij de Belastingdienst heeft zitten. En raad eens?quote:
Zo slecht was die toch ook weer nietquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit is wel een mooi moment m te gaan slapen
Huh hoezoquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heel veel mensen vinden dat. Wordt ook op uitgebreide schaal misbruik van gemaakt.
Nou, ik sidder van angst.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet als KSC een poppetje bij de Belastingdienst heeft zitten. En raad eens?
Daarom wil ik 'm ook voor de docu die ik aan het inplannen benquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:44 schreef Ama het volgende:
Immerquote:
Pfff hij verdient genoeg aan dat misbruikquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heel veel mensen vinden dat. Wordt ook op uitgebreide schaal misbruik van gemaakt.
NIet zo heel lang eigenlijk dusquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gemiddeld 4-5 jaar
Uitschieters naar 9 -10 jaar
De oudste caaf is 14 jaar geworden
Bij mij zijn ze niet ouder geworden dan 6,5 jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |