SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Dan blijf ik wel voor altijd mezelf in slaap huilenquote:
Ik vond de verliefde US toch leuker.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heeft US niet al weer een keer blauwe ballen?![]()
Misschien een keer op neutraal terrein danquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haten is een groot woord, maar ben over het algemeen niet heel enthousiast over luidruchtig en vervelende kinderen nee
Normale kinderen zijn wel oké, zolang ik ze maar niet hoef te vermaken
Die is aan het vechten in een ander topic.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Los is toch een eckte alpha male?
Dat is zijn image hier. Die zit gewoon met pantoffels in de leunstoel, krantje over de leuning onder de plak bij moeders de vrouw.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Los is toch een eckte alpha male?
Met of zonder astma en zeehonden- accent ?quote:
Wat heb jij tegen mij?quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kunt gerust zijn: Dat doet het niet
Ik heb nog 290 posts om te hopenquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kunt gerust zijn: Dat doet het niet
Moeite om het bij te benen. So so uit de runningquote:
Eensquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vond de verliefde US toch leuker.
Moet ik dan een muilkorf om?quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Misschien een keer op neutraal terrein dan
Nee, maar Kitten welquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet ik dan een muilkorf om?
Zeehond met zowel astma áls paringsdrift, iddquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met of zonder astma en zeehonden- accent ?
Oorlogje spelen in OOR?quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die is aan het vechten in een ander topic.
Helemaal niksquote:
Zo stel ik me US ook voorquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is zijn image hier. Die zit gewoon met pantoffels in de leunstoel, krantje over de leuning onder de plak bij moeders de vrouw.
Zonder die moeder de vrouw beschrijf je mijquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is zijn image hier. Die zit gewoon met pantoffels in de leunstoel, krantje over de leuning onder de plak bij moeders de vrouw.
Maar dit ging niet om jou.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Helemaal niks![]()
Gewoon te vaak mijn vingers gebrand aan valse hoop.
Klinkt echt beschaafd, sisquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zeehond met zowel astma áls paringsdrift, idd
Oh Los, okee. Dacht dat dit over US ging. Is die ook functie elders?quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die is aan het vechten in een ander topic.
En op zaterdag mag hij heel mannelijk barbecueën met een 0.0 biertjequote:Op donderdag 3 maart 2022 21:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:
Oh dan ben ik het een beetje kwijt denk ik. Waar ging het om? We zochten een man voor jou of zo?quote:
Niet alles is veranderd :$quote:
Ik haal die twee ook vaak door elkaarquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh Los, okee. Dacht dat dit over US ging. Is die ook functie elders?
Nouuuuuuuuuuuquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik haal die twee ook vaak door elkaar
En dan wil hij heel mannelijk alleen vlees eten, maar moet ie van moeder de vrouw ook salade op z'n bord. Zit ie te mokken de rest van de avond. Zo stel ik me dat voor.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En op zaterdag mag hij heel mannelijk barbecueën met een 0.0 biertje
quote:
Ja ja, wel heel veelquote:
Maar wel dat 30centworstje in zijn ACHTHONDERD EURO GREEN EGG geroosterdquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dan wil hij heel mannelijk alleen vlees eten, maar moet ie van moeder de vrouw ook salade op z'n bord. Zit ie te mokken de rest van de avond. Zo stel ik me dat voor.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar wel dat 30centworstje in zijn ACHTHONDERD EURO GREEN EGG geroosterd
ZO WISPELTURIGquote:
Stampvoetenquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dan wil hij heel mannelijk alleen vlees eten, maar moet ie van moeder de vrouw ook salade op z'n bord. Zit ie te mokken de rest van de avond. Zo stel ik me dat voor.
Onze awesome Deequote:
Jaquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stampvoeten
Met zn pantoffels
Maar dan wel zo zachtjes, dat moeke het niet hoort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |