SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Nu doe je weer alsof het me helemaal niks interesseert. Prima hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:45 schreef bitterbal het volgende: [..] ook als die het nieuws over de invasie in oekraine zou oplezen?
![]()
Mag rechtstreeks naar mijquote:
grapje amaquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Nu doe je weer alsof het me helemaal niks interesseert. Prima hoor.
Nou ja van die zwoele borsthaarstemmetjes "we komen nu in de buurt van het HART van het jachtgebied van de wilde etto. Het is hier echt oppassen geblazen, want iedere zweem van kaas moet vermeden worden..." en zoquote:
Ik maar 1200quote:
Je was wel serieus.quote:
Jazekerquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:47 schreef CherryLips het volgende:
Is het hier weer gezellig? Kan ik nog wat doen?
Nee en neequote:Op donderdag 3 maart 2022 21:47 schreef CherryLips het volgende:
Geef nou maar toehoeeeeeequote:
Is dat sushi- belasting ?quote:
*kijkt naar Ozzy van ruim 4*quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gemiddeld 4-5 jaar
Uitschieters naar 9 -10 jaar
De oudste caaf is 14 jaar geworden
Bij mij zijn ze niet ouder geworden dan 6,5 jaar
Neeeeeee gewoon liefdequote:Op donderdag 3 maart 2022 21:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Nu doe je weer alsof het me helemaal niks interesseert. Prima hoor.
poepen in een ouwe schoenquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:47 schreef CherryLips het volgende:
Ja, mag ik nog wat drinken ?quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:47 schreef CherryLips het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |