quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Ze liegt. Ze hoopte op een neequote:
Hij ziet er prima uitquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:48 schreef tja77 het volgende:
Ziet er ongezond uit, eet geen vlees en vis.
Check.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Je overhemd zo ver open
Smerig ventje.
Ik spreek jouw naam ook altijd uit met die rollende r.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat een verschrikkelijk accent. Walgelijk.
Jij hebt meer kleur in je gezicht?quote:
Indeedquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:49 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan best maar hij heeft er de looks en 'swag' niet voor.
Gister gekekenquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:49 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan best maar hij heeft er de looks en 'swag' niet voor.
Ik heb geen fido dido figuur, en waai bij windkracht 6 niet weg.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij hebt meer kleur in je gezicht?
Zware botten?quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik heb geen fido dido figuur, en waai bij windkracht 6 niet weg.
En nee, ik ben niet dik.
Liever te dun dan te dik.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik heb geen fido dido figuur, en waai bij windkracht 6 niet weg.
En nee, ik ben niet dik.
Doe je Top 10 dan eensquote:
Ik heb liever een vrouw met 10 kg. te veel dan met 10 kg. te weinig. Wil geen zak met botten, maar ook geen vadsig figuur. Maar ondergewicht vind ik echt onaantrekkelijk, dan liever wat curves.quote:
Dit zijn wijze woorden.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:55 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik heb liever een vrouw met 10 kg. te veel dan met 10 kg. te weinig. Wil geen zak met botten, maar ook geen vadsig figuur. Maar ondergewicht vind ik echt onaantrekkelijk, dan liever wat curves.
Ik ken geen zakken met botten. Wel kale mannen met pens.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:55 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik heb liever een vrouw met 10 kg. te veel dan met 10 kg. te weinig. Wil geen zak met botten, maar ook geen vadsig figuur. Maar ondergewicht vind ik echt onaantrekkelijk, dan liever wat curves.
Je krijgt wat je verdientquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken geen zakken met botten. Wel kale mannen met pens.
Fitboys. Always.quote:
Tomatensausquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Vegetarische bolognesesaus.
Krijg zin om hem te meppen.
Klinkt als een heftig trauma.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken geen zakken met botten. Wel kale mannen met pens.
Dat is geen zak met botten.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
Klinkt als een heftig trauma.
Zak met botten is die vega nicht op tv, kan me best voorstellen dat je als vrouw zijnde een man wilt die breder/sterker is dan jezelf. In plaats van een vent die van je verliest met armpje drukken.
Kom op zeg, als je hard schreeuwt tegen die knakker stort ie in elkaar.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is geen zak met botten.
Volgend onderwerp
quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:02 schreef tja77 het volgende:
Kom op zeg, als je hard schreeuwt tegen die knakker stort ie in elkaar.
Telt er iemand wel eens of elke aflevering hetzelfde aantal is?quote:
Fitboy!quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:04 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Overdrijven is ook een vak, dit is een zak met botten
Leuke vent voor @Pisces29quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:04 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Overdrijven is ook een vak, dit is een zak met botten
quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:08 schreef alpeko het volgende:
Zusje heeft ook al een eetstoornis. Luister je mee @:pisces29 ?
Lolquote:
Die bank zit sowieso goed als je daar heel het weekend kunt blijven.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Hele weekend op de bank tv kijken, “dan weet je dat het goed zit.”
Kijk deze man op tijd zijnquote:
Zij niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:29 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik kijk ook eens mee, dit topic maakt dat net wat leuker!
Warm bad hierquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:29 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik kijk ook eens mee, dit topic maakt dat net wat leuker!
Zoals Victor al vroeg:” jij hebt iets met je ogen, toch?”quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:33 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Keihard te denken of ie er iets over moet zeggen.
Victor ontgaat ook niks.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:34 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Zoals Victor al vroeg:” jij hebt iets met je ogen, toch?”
Haai haaiquote:
Hij krijgt een voetballer lolquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haai haai
Oh wacht. Dit is niet homo
Die blinde? Zij jou niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Stukje pan, social youth worker program lhbtqi+ zelf ontdekken yoga zen ingewikkeld betekenisvolquote:
Nee, wilde Harry is uit @Nine.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Tetten
Is de tettenkoning van FOK aanwezig?
Hele avond toffe outfit genotquote:
Sowieso: wie zegt nou opgewonden als ie geil bedoeltquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:43 schreef NoCigar het volgende:
Je kunt dat ook Nederlands uitspreken, lullo.
Oké @Cocoquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:43 schreef NoCigar het volgende:
Je kunt dat ook Nederlands uitspreken, lullo.
Hoi @Calandquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
Voor sommige mensen wordt het lastig wanneer het boven de 3 lettergrepen gaat.
Precies, zeg gewoon hier krijg je een natte voeg van ofzo.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:44 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Sowieso: wie zegt nou opgewonden als ie geil bedoelt
Je kan ze moeilijk niet zienquote:
Egyptequote:
Wolf in schaapsklerenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hij komt wel aardig over voor een Marokkaan.
Ik denk dat het best een goedzak is.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hij komt wel aardig over voor een Marokkaan.
Enkeltje grachtquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:50 schreef Poefbank het volgende:
Hij stuurt haar meteen de andere kant op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |