SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
[warning]
Attentie, attentie, hierna volgen enkele verzoekjes!!
In verband met de voorlopig op 23 april geplande Radio 49 meet het volgende:
Info:
• Afhankelijk van de grootte van de groep gaan we met de reguliere rondleiding mee of probeer ik een 'besloten' rondleiding te regelen.
Zie de website van Staatsbosbeheer of van Radio Kootwijk voor meer informatie, ook m.b.t. toegang tot het gebouw (naar de top alleen trappen e.d.)
• De rondleiding bij Radio Kootwijk kost rond de 19 euro, waarbij je halverwege de rondleiding koffie, thee en een koekje krijgt.
Als je je aanmeldt voor de meet dan zijn er dus kosten aan verbonden, die vooraf voldaan moeten worden. Als je om wat voor reden ook moet afzeggen wordt verwacht dat je de gemaakte kosten evengoed betaald. Mocht dat later gerestitueerd kunnen worden, dan zal ik dat uiteraard in orde maken.
• Wegens het vooraf aan moeten melden, kan last minute aanmelden dus niet...
• Naast deze kosten zijn alle overige kosten die je maakt voor eigen rekening.
Vragen:
• Geef s.v.p. per PM aan of je per auto reist of met het OV.
• Reis je met de auto en kan je onderweg of in de buurt van Radio Kootwijk (nabij gelegen stations zijn ongeveer 20 minuten rijden!!) mensen ophalen van een station, geef dat dan s.v.p. ook aan.
• Reis je met het openbaar vervoer, geef dan in je PM s.v.p. aan waar vandaan je vertrekt en op welk station je uitstapt, zodat we kunnen proberen je langs dat traject ergens op te pikken.
• Geef s.v.p. vóór 14 maart as. per PM aan of je aanwezig zal zijn.
Heb je nog vragen, dan kan je die bij mij kwijt.
En dan nu verder met de uitzending...
[/warning]Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ze hebben een mooiere naam: Schmetterlingquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:07 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Zijn die anders dan Nederlandse vlinders?
Was dat ook meteen een antwoord op mijn vraag?quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:09 schreef livelink het volgende:
Hoe is het met jouw ongewenste bezoek, brother52?
quote:
The big C bedoel je?quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:09 schreef livelink het volgende:
Hoe is het met jouw ongewenste bezoek, brother52?
Dat is goed nieuws.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
The big C bedoel je?
Vrijdag pcr gehad en die was gelukkig negatief.
Ja, eigenlijk ookquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Was dat ook meteen een antwoord op mijn vraag?
Ja, op zich wel maar ik vind het wel een beetje dubbel want ik kan er nog steeds niet over mee praten.quote:
ik ook niet hoorquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, op zich wel maar ik vind het wel een beetje dubbel want ik kan er nog steeds niet over mee praten.
Ik zit er persoonlijk niet mee dat ik er niet over mee kan praten. Toch genoeg mensen gezien die er best goed ziek van zijn. Mijn buurmeisje heeft al bijna een week koorts en is nog beroerd.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, op zich wel maar ik vind het wel een beetje dubbel want ik kan er nog steeds niet over mee praten.
quote:
Als het kan, lekker niet krijgen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zit er persoonlijk niet mee dat ik er niet over mee kan praten. Toch genoeg mensen gezien die er best goed ziek van zijn. Mijn buurmeisje heeft al bijna een week koorts en is nog beroerd.
Ik zit er ook niet echt op te wachten hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zit er persoonlijk niet mee dat ik er niet over mee kan praten. Toch genoeg mensen gezien die er best goed ziek van zijn. Mijn buurmeisje heeft al bijna een week koorts en is nog beroerd.
Oh ja, met uitroepteken.quote:
Die ken ik niet, geloof ik.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Oh ja, met uitroepteken.
Heb trouwens liever dat bandje met vraagteken.
Je kent Therapy? niet?quote:
Fysiotherapie ken ik wel.quote:
Ik combineer het gewoon.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:24 schreef Symphonic het volgende:
Na het schaatsen schakelen we ook in.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:24 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind schaatsen na de OS nooit zo interessantquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:24 schreef Symphonic het volgende:
Als je op mij moet wachten mis ik de show van zaterdag ookquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:25 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Hoeveel meter moet je nog tot de finish?
quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als je op mij moet wachten mis ik de show van zaterdag ook
Idem hier.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:25 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik vind schaatsen nooit zo interessant
quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:27 schreef livelink het volgende:
Ik heb trouwens een flesje Rodenbach fruitage gevonden, Melting. De Jumbo had het. Ik zal hem zo eens opentrekken.
Ik doe eerst even koffie, als je dat goed vind…quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:27 schreef livelink het volgende:
Ik heb trouwens een flesje Rodenbach fruitage gevonden, Melting. De Jumbo had het. Ik zal hem zo eens opentrekken.
Welkom Mad..quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik doe eerst even koffie, als je dat goed vind…
Hallo!
Toen dat nummer net uit was, vond ik het echt helemaal te gek.quote:
Heb jij huiswerk?quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:29 schreef brother52 het volgende:
Reminds me... moet verdere mijn huiswerk.
Na het schaatsen dan
En daarna?quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Toen dat nummer net uit was, vond ik het echt helemaal te gek.
Hij was sowieso te laat. Ik had mijn eerste slok al genomen voordat ik zijn post las.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom Mad..
Mag livelink niet aan de Fruitage voordat jij je koffie op hebt?
Gaat ze dat dan alleen zitten slempen?quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom Mad..
Mag livelink niet aan de Fruitage voordat jij je koffie op hebt?
quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:27 schreef livelink het volgende:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik doe eerst even koffie, als je dat goed vind…
Hallo!
Dat denk ik wel.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:32 schreef livelink het volgende:
Of ben ik de enige die een storm hoort in mijn koptelefoon?
En? En? En?quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij was sowieso te laat. Ik had mijn eerste slok al genomen voordat ik zijn post las.
Ja, het lag inderdaad aan mijn koptelefoon. Die zal het wel aan het begeven zijn. Maar na wat gefriemel gaat het weer goed.quote:
quote:
quote:
Dit is toch Marc Almond?quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:33 schreef brother52 het volgende:
Something's gotten hold of my heart maar dan niet de cover van Nick Cave
quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:33 schreef brother52 het volgende:
Marc Amandel, terwijl het origineel van Gene Pitney is…quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:33 schreef brother52 het volgende:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Zomerconcerten in het Concertgebouw komen er weer aan (corona en oorlog dienende), dus maar weer eens kaartjes aangeschaft voor dit:
https://www.concertgebouw(...)-cabaret-tot-chicago
Dat zal. Ik ken de naam maar kon de link met dit liedje niet leggen.quote:
Heb je songs gezien die ze gaan spelen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lijkt me zeer de moeite waard, maar heb jij de optie tot voorverkoop dan?quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Zomerconcerten in het Concertgebouw komen er weer aan (corona en oorlog dienende), dus maar weer eens kaartjes aangeschaft voor dit:
https://www.concertgebouw(...)-cabaret-tot-chicago
kun je niet opnemenquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je songs gezien die ze gaan spelen?
[..]
Mad, Symph en jij nietquote:
Yep, ik heb sinds 2 jaar zo'n Bankgiro-/Vriendenloterij pas.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat lijkt me zeer de moeite waard, maar heb jij de optie tot voorverkoop dan?
Ik vond het een leuke suggestie.quote:
Ik vond het er echt even op lijken, zelfs.quote:
Wel een compliment voor Volendam, als de Eagles daar vandaan zouden komen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vond het er echt even op lijken, zelfs.
Dat heb je snel voor elkaar.quote:
Met ons…quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat heb je snel voor elkaar.
Met wie gaat just me?
quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat heb je snel voor elkaar.
Met wie gaat just me?
Duurt nog even maar leuk om naar uit te kijkenquote:
Ik heb op jouw naam 3 pauzepakketten besteld, 2 glazen champagne + een dozijn oesters per persoon…quote:
helemaal goedquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb op jouw naam 3 pauzepakketten besteld, 2 glazen champagne + een dozijn oesters per persoon…
kijk even in de OP Raf, daar staat alles uitgelegdquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:53 schreef Rafeiro het volgende:
Even een vraagje over de meet, is er iemand die door Apeldoorn heen komt? En die mij dan op kan pikken, thuis of op het station, want vanaf mijn huis is het volgens maps een klein uur fietsen.
Ah.... goed gedaan. Haal ik ze dan wel op.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb op jouw naam 3 pauzepakketten besteld, 2 glazen champagne + een dozijn oesters per persoon…
Kaart zit in je mailbox…quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:52 schreef just me het volgende:
[..]
Duurt nog even maar leuk om naar uit te kijken
die zal dan zo wel binnenkomenquote:
Is dat nog steeds die versie van Google Maps uit 1931?quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:53 schreef Rafeiro het volgende:
Even een vraagje over de meet, is er iemand die door Apeldoorn heen komt? En die mij dan op kan pikken, thuis of op het station, want vanaf mijn huis is het volgens maps een klein uur fietsen.
Je hebt net Ome Arie gemist.quote:
Champagne is altijd prima. Oesters heb ik nog nooit gegeten.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb maar 1x oesters gegeten op een of andere verlovingsreceptiequote:Op donderdag 3 maart 2022 19:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Champagne is altijd prima. Oesters heb ik nog nooit gegeten.
Nou kan ik wel zeggen dat het naar een zilte mossel smaakt, maar dat maakt het er niet beter op…quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Champagne is altijd prima. Oesters heb ik nog nooit gegeten.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou kan ik wel zeggen dat het naar een zilte mossel smaakt, maar dat maakt het er niet beter op…
[..]
Nou kan ik wel zeggen dat het naar een zilte mossel smaakt, maar dat maakt het er niet beter op…
Ja, Steven Stil is hier nog wel ergens, af en toe…quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:03 schreef just me het volgende:
Hoe zou het met Piet zijn, zou hij nog ergens op Fok! zwerven ?
[..]
quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:13 schreef MadMaster het volgende:
En dan nu dit, Melting is niet van de klantenbinding…
quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:13 schreef MadMaster het volgende:
En dan nu dit, Melting is niet van de klantenbinding…
Mijn test op de stream gisteren was deels een demo voor de buurvrouw, om uit te leggen hoe internetradio werkt.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:14 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Tuurlijk wel.
Ik dacht.... ik zal Mad een plezier doen.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn test op de stream gisteren was deels een demo voor de buurvrouw, om uit te leggen hoe internetradio werkt.
Begin april moet/mag ik het surprise feestje voor de buurman opleuken met plaatjes draaien en ze wil dit soort ellende ook hebben…
quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn test op de stream gisteren was deels een demo voor de buurvrouw, om uit te leggen hoe internetradio werkt.
Begin april moet/mag ik het surprise feestje voor de buurman opleuken met plaatjes draaien en ze wil dit soort ellende ook hebben…
misschien komt ze dat zo nog wel vertellenquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:18 schreef Melting het volgende:
Zou livelink na dat ene flesje al onder de tafel liggen?
Die is er oesters bij aan het regelen via een Gorilla…quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:18 schreef Melting het volgende:
Zou livelink na dat ene flesje al onder de tafel liggen?
Of ze slaapt haar roes uit tot morgenvroeg.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:18 schreef just me het volgende:
[..]
misschien komt ze dat zo nog wel vertellen
quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die is er oesters bij aan het regelen via een Gorilla…
De artiest heet anders.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:20 schreef MadMaster het volgende:
Glen Campbell - Hoe heet dit ook al weer?
Ik zit nog gewoon achter de pc hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:18 schreef just me het volgende:
[..]
misschien komt ze dat zo nog wel vertellen
je ligt dus toch niet al je roes uit te slapenquote:
Niet omgevallen na dat biertje dus.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zit nog gewoon achter de pc hoor.
Preciesquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
She was 31 and I was 17…
Rob de Nijs - En Het Werd Zomer…
Nee, maar het slapen-gedeelte klinkt wel goed. Ik ben vanochtend om 06.30 opgestaan. Katten en konijnen eten gegeven. Koffie gezet, was opgevouwen en planten water gegeven en rond 08.15 aan het werk gegaan.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:21 schreef just me het volgende:
[..]
je ligt dus toch niet al je roes uit te slapen
quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, maar het slapen-gedeelte klinkt wel goed. Ik ben vanochtend om 06.30 opgestaan. Katten en konijnen eten gegeven. Koffie gezet, was opgevouwen en planten water gegeven en rond 08.15 aan het werk gegaan.
Mijn fitbit houdt echter vol dat ik geslapen heb tot 08.00.
Dus kennelijk heb ik dat allemaal slaapwandelend gedaan
quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:24 schreef just me het volgende:
Zo even Junior bellen om te horen of zijn auto total loss is, hij is 2 weken geleden van achter aangereden, hij heeft niets maar zijn auto dus wel
Ideaal, zo'n apparaat…quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, maar het slapen-gedeelte klinkt wel goed. Ik ben vanochtend om 06.30 opgestaan. Katten en konijnen eten gegeven. Koffie gezet, was opgevouwen en planten water gegeven en rond 08.15 aan het werk gegaan.
Als hij zelf maar heel is, dat is het belangrijkstequote:Op donderdag 3 maart 2022 20:24 schreef just me het volgende:
Zo even Junior bellen om te horen of zijn auto total loss is, hij is 2 weken geleden van achter aangereden, hij heeft niets maar zijn auto dus wel
Ook geen whiplash-achtige klachten? Dan heeft hij geluk gehad zeg. Een auto is vervangbaar.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:24 schreef just me het volgende:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het nu eigenlijk toch wel grappig.quote:
Auto is idd niet meer te repareren, balen, nu moeten ze snel 'n andere auto kopenquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:25 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Gelukkig geen persoonlijke schade. Dat is het belangrijkste.
Ik las vandaag iets over fitbits die in brand konden vliegen. Heb helaas niet doorgelezen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het nu eigenlijk toch wel grappig.
Gelukkig is het geen pinautomaat, die niet uitkeert…quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het nu eigenlijk toch wel grappig.
Er ligt ergens een schip vol aan de ketting.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:28 schreef just me het volgende:
[..]
Auto is idd niet meer te repareren, balen, nu moeten ze snel 'n andere auto kopen
Ja, ik las het ook. Stelde niet veel voor.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik las vandaag iets over fitbits die in brand konden vliegen. Heb helaas niet doorgelezen.
ik dacht dat er 'n schip met dure auto's zijn vracht in zee verloren wasquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Er ligt ergens een schip vol aan de ketting.
2e hands markt zijn de prijzen momenteel best hoog.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:28 schreef just me het volgende:
[..]
Auto is idd niet meer te repareren, balen, nu moeten ze snel 'n andere auto kopen
Vinden de kabouters leuk…quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:28 schreef just me het volgende:
[..]
Helukkig nooit meegemaakt, maar dat lijkt me wel een rare gewaarwordingquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig is het geen pinautomaat, die niet uitkeert…
Ook en die laten ze liggen las ik vandaagquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:29 schreef just me het volgende:
[..]
ik dacht dat er 'n schip met dure auto's zijn vracht in zee verloren was
Junior had een mooie gele autoquote:
Ik wel, twee keer zelfs.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Helukkig nooit meegemaakt, maar dat lijkt me wel een rare gewaarwording
denk je dan niet dat je in de maling genomen wordt ?quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wel, twee keer zelfs.
Beide keren is dat achteraf goed gekomen, maar je staat wel even raar te kijken als het luikje open en weer dicht gaat en je hebt geen bankbiljetten…
Ja dat lijkt me ook heel raar.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wel, twee keer zelfs.
Beide keren is dat achteraf goed gekomen, maar je staat wel even raar te kijken als het luikje open en weer dicht gaat en je hebt geen bankbiljetten…
Je schiet er altijd bij in helaas.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:31 schreef just me het volgende:
[..]
Junior had een mooie gele auto
en het is gewoon balen dat ze nu snel een auto moeten kopen! Ze kunnen mijn auto wel lenen voor woon- werkverkeer.
Nee, dat niet.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:32 schreef just me het volgende:
[..]
denk je dan niet dat je in de maling genomen bent ?
Jepquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je schiet er altijd bij in helaas.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
Heb wel meteen gecheckt of er geen skim apparaat op de machine zat, maar dat was (toen) niet het geval.
Later, bij een parkeermeter, wel een keer, maar ook dat is goed afgelopen…
zou wel een stunt zijnquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:34 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Heb je dat ding eraf gesloopt, of ging dat niet?
Nee, die zat goed vastgeplakt en was niet opvallend.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:34 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Heb je dat ding eraf gesloopt, of ging dat niet?
Wel verstandig.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, die zat goed vastgeplakt en was niet opvallend.
Even snel een parkeerkaartje kopen (wat ook gewoon uit de automaat kwam) en je bent de klos.
Een collega kwam er achter en toen heb ik snel mijn pas/rekening laten blokkeren…
hoe had jouw collega dat door ?quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, die zat goed vastgeplakt en was niet opvallend.
Even snel een parkeerkaartje kopen (wat ook gewoon uit de automaat kwam) en je bent de klos.
Een collega kwam er achter en toen heb ik snel mijn pas/rekening laten blokkeren…
Ik heb bij de VU wel een keer andersom gehad. Ik gooide er een gulden in en er kwam vijf gulden uit.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
Heb wel meteen gecheckt of er geen skim apparaat op de machine zat, maar dat was (toen) niet het geval.
Later, bij een parkeermeter, wel een keer, maar ook dat is goed afgelopen…
quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb bij de VU wel een keer andersom gehad. Ik gooide er een gulden in en er kwam vijf gulden uit.
Toen hadden ze al die automaten opengeboord aan de onderkant en leeggehaald.
Dat zijn de betere gokkasten.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb bij de VU wel een keer andersom gehad. Ik gooide er een gulden in en er kwam vijf gulden uit.
Vlak voor hem was iemand er achter gekomen en die heeft 'm er wel afgewrikt.quote:
gelukkig maarquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vlak voor hem was iemand er achter gekomen en die heeft 'm er wel afgewrikt.
Het was tijdens een cursus in Utrecht en hij tipte ons en het opleidingscentrum over het voorval…
Als tiener heb ik ook wel eens creatief geld verdiend met het retourgeld in telefooncellen, maar daar hoefde we geen gaten voor te boren…quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik kende ook wel een truc met een automaat voor snacks, beetje handig bewegen en het viel er zo uitquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als tiener heb ik ook wel eens creatief geld verdiend met het retourgeld in telefooncellen, maar daar hoefde we geen gaten voor te boren…
je leert de mensen wel kennen hierquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik kende ook wel een truc met een automaat voor snacks, beetje handig bewegen en het viel er zo uit
kijk, nog meer onthullingenquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:49 schreef brother52 het volgende:
2 luikjes tegelijk open trekken bij de febo werkte vroeger ook best goed
wou jij nog iets opbiechten ?quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn zusje had een soort apenarmen en kon als er op de kermis bij de grijpautomaat een knuffelbeest net boven het gat gevallen was ‘m er zo uit trekken
50 Of 100 lire muntjes waren net zo groot en zwaar als een gulden, maar waren maar 10 cent of zo waard.quote:
Ik ook niet, het waren voorgeboorde gaten en ze hebben meer dan genoeg aan me verdiend ook met die bezopen tarieven.quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
50 Of 100 lire muntjes waren net zo groot en zwaar als een gulden, maar waren maar 10 cent of zo waard.
Op wintersport in Alta Badia in Italië verzamelde ik di muntjes…
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:01 schreef MadMaster het volgende:
Een prop maken van een pagina uit het telefoonboek, die je toen nog had in telefooncellen, en die dan in de schacht van het retour-/wisselgeld kanaal stoppen.
Bij de Munt of op het Leidseplein was het beste plekje, want daar belde veel toeristen naar huis en die gooide bakken munten in het apparaat.
Werd de verbinding voortijdig verbroken, dan viel het geld op de prop. Die verwijderde je dan nadat de beller verdwenen was en had je de jackpot.
Even posten naast de cel, ook om te voorkomen dat een ander jouw cel overnam, en je kon een weekend stappen of naar een uitwedstrijd van Ajax…
Vandaag kan ik 'm niet hebbenquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je geeft je over?
Ik geef ook over van Hazes…
Ik rochel op rachelquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je geeft je over?
Ik geef ook over van Hazes…
Opschieten, Franky Jones begint…quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:02 schreef Melting het volgende:
Ik heb verkeerd gekeken. Nog 1 nummer te gaan.
Big Brother moet dan nog maar even wachtenquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:02 schreef Melting het volgende:
Ik heb verkeerd gekeken. Nog 1 nummer te gaan.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:04 schreef MadMaster het volgende:
Ik zeg alvast 'Bedankt, Melting' en ga zo de andere stream op…
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:06 schreef Melting het volgende:
Bedankt allemaal voor het luisteren.
Ik wens jullie nog een fijne avond/welterusten.
En wellicht tot morgen en/of tot zaterdagavond.
[ afbeelding ]
Bedanktquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:06 schreef Melting het volgende:
Bedankt allemaal voor het luisteren.
Ik wens jullie nog een fijne avond/welterusten.
En wellicht tot morgen en/of tot zaterdagavond.
[ afbeelding ]
quote:
Goedemorgen dame en heer.quote:
Goedemorgen Mad.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 07:33 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!![]()
![]()
![]()
Het was een latertje vannacht, pas om 1.00 uur was de set afgelopen.
Was geweldig!
Goedemorgen MadMaster!quote:Op vrijdag 4 maart 2022 07:33 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!![]()
![]()
![]()
Het was een latertje vannacht, pas om 1.00 uur was de set afgelopen.
Was geweldig!
Kijk..... een goede buur is beter dan......quote:Op vrijdag 4 maart 2022 07:44 schreef livelink het volgende:
Ik ben blij met mijn buren![]()
De gemeente kwam hier eergisteren snoeien. Wij wonen aan het park en vlakbij ons huis staan een paar grote bomen, waarvan van één boom de takken tegen ons raam komt. Wij hadden de gemeente al vaak gevraagd om te snoeien en zelf ook al wel wat gedaan, maar de gemeente reageerde nooit op ons verzoek.
Toen ik ze eergisteren zag wilde ik het ze zelf dan gaan vragen, maar ik zat alleen en kon niet weg bij de telefoon.
Woensdagavond kwam mijn buurman langs en zei dat hij tegen de mannen van de plantsoenendienst had gezegd dat ze ook bij ons moesten snoeien, want dat dat echt niet langer kon![]()
De mannen hadden gezegd dat ons stukje niet op de planning stond, maar toen ze gingen kijken waren ze het met de buurman eens dat er iets moest gebeuren. En ze zijn gisteren inderdaad teruggekomen en hebben de boom die tegen ons raam zat helemaal weggehaald![]()
En daarbij hebben ze ook de rest van het stuk helemaal opgeruimd. Zo blij dat mijn buurman hen heeft aangesproken!
Nice!quote:Op vrijdag 4 maart 2022 07:44 schreef livelink het volgende:
Ik ben blij met mijn buren![]()
De gemeente kwam hier eergisteren snoeien. Wij wonen aan het park en vlakbij ons huis staan een paar grote bomen, waarvan van één boom de takken tegen ons raam komt. Wij hadden de gemeente al vaak gevraagd om te snoeien en zelf ook al wel wat gedaan, maar de gemeente reageerde nooit op ons verzoek.
Toen ik ze eergisteren zag wilde ik het ze zelf dan gaan vragen, maar ik zat alleen en kon niet weg bij de telefoon.
Woensdagavond kwam mijn buurman langs en zei dat hij tegen de mannen van de plantsoenendienst had gezegd dat ze ook bij ons moesten snoeien, want dat dat echt niet langer kon![]()
De mannen hadden gezegd dat ons stukje niet op de planning stond, maar toen ze gingen kijken waren ze het met de buurman eens dat er iets moest gebeuren. En ze zijn gisteren inderdaad teruggekomen en hebben de boom die tegen ons raam zat helemaal weggehaald![]()
En daarbij hebben ze ook de rest van het stuk helemaal opgeruimd. Zo blij dat mijn buurman hen heeft aangesproken!
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:09 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Hoe krijg je dat toch allemaal voor elkaar Melting, dank je wel
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Moet kunnen toch, op vrijdag?
Dat doet het wel goed als ontbijt denk ikquote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:02 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag Beuningse Keitjes:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg!
Wat zijn het kleine foto's, brother. Ik kan amper zien wat erop staat.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:26 schreef brother52 het volgende:
Best een dure middag vandaag![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
KgnA en Beasty boys zie ik in ieder gevalquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat zijn het kleine foto's, brother. Ik kan amper zien wat erop staat.
Ja, ging niet echt helemaal goed geloof ik… maar 2x Pink Floyd (wish you were here en Meddle) Queen - Live Killers, Jimi Hendrix - Axis: Bold as love, Kobus Gaat naar Appelscha - All smooth faces in a fantasy world, 2x Beastie Boys (Licensed to ill en Fight for your right maxi), Anthrax - I’m the man maxi en Taste - What’s going on.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat zijn het kleine foto's, brother. Ik kan amper zien wat erop staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |