Succes maatquote:Op maandag 7 maart 2022 12:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Uitgenodigd voor een gesprek overigens naar aanleiding van mijn sollicitatie! Dat gesprek is vrijdag. Ik vind het erg spannend
Goede keuze maat. MakreelGOD.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Iedere zaterdag soms op dinsdag. Ga stoppen met kibbeling. Wordt makreel.
Succes makkerquote:Op maandag 7 maart 2022 12:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Uitgenodigd voor een gesprek overigens naar aanleiding van mijn sollicitatie! Dat gesprek is vrijdag. Ik vind het erg spannend
Succes Gurley. Wat voor functie?quote:Op maandag 7 maart 2022 12:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Onderwijsexpert Blended Learning (dus onderwijskundig advies geven op de Hogeschool over de ICT die gebruikt wordt). Precies de stap die ik intern wil maken want nu heb ik een ondersteunende functie, maar dit past veel meer bij mijn vooropleiding en is ook een stuk uitdagender!quote:
Top! Neem je lingo uitleg ook even mee, zullen die mensen waarderenquote:Op maandag 7 maart 2022 12:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Klinkt goed.quote:Op maandag 7 maart 2022 13:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Onderwijsexpert Blended Learning (dus onderwijskundig advies geven op de Hogeschool over de ICT die gebruikt wordt). Precies de stap die ik intern wil maken want nu heb ik een ondersteunende functie, maar dit past veel meer bij mijn vooropleiding en is ook een stuk uitdagender!
(maar de vakanties blijven hetzelfde zodat ik niet te veel werkdruk krijg, dat moeten we niet willen @:maxi-mus @:lenny_leonard )
Die heb ik al gebruikt voor mijn motivatiebrief natuurlijk.quote:Op maandag 7 maart 2022 13:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Top! Neem je lingo uitleg ook even mee, zullen die mensen waarderen
Succes!quote:Op maandag 7 maart 2022 12:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Misschien kun je tips vragen aan @Jojoortjequote:Op maandag 7 maart 2022 13:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Onderwijsexpert Blended Learning (dus onderwijskundig advies geven op de Hogeschool over de ICT die gebruikt wordt). Precies de stap die ik intern wil maken want nu heb ik een ondersteunende functie, maar dit past veel meer bij mijn vooropleiding en is ook een stuk uitdagender!
(maar de vakanties blijven hetzelfde zodat ik niet te veel werkdruk krijg, dat moeten we niet willen @:maxi-mus @:lenny_leonard )
Misschien kunnen ze je nog even moderator maken hier, als je dat dan vertelt is die baan wel binnen.quote:Op maandag 7 maart 2022 13:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die heb ik al gebruikt voor mijn motivatiebrief natuurlijk.
Het is geen baan waarbij ik met mensen met een beperking ga werken, dus ik weet niet of dat relevante werkervaring gaat zijn.quote:Op maandag 7 maart 2022 13:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze je nog even moderator maken hier, als je dat dan vertelt is die baan wel binnen.
quote:Op maandag 7 maart 2022 13:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is geen baan waarbij ik met mensen met een beperking ga werken, dus ik weet niet of dat relevante werkervaring gaat zijn.
quote:Op maandag 7 maart 2022 14:13 schreef Gutanoth het volgende:
Vandaag is mijn nieuwe TV binnengekomenErg blij mee
Hier ook.quote:Op maandag 7 maart 2022 14:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg mooi.
Mijn vierde abonnement op een streamingdienst.
Waarom?quote:Op maandag 7 maart 2022 14:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat je dat durft te verkondigen in deze tijd man
ga je schamen
Welke heb je gekocht?quote:Op maandag 7 maart 2022 14:13 schreef Gutanoth het volgende:
Vandaag is mijn nieuwe TV binnengekomenErg blij mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |