Hoeveel fillers zitten daar inmiddels in?quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:25 schreef Guanabana het volgende:
Nou als dat uitgestreken smoelwerk een voorbode is van wat hij er van vindt....
https://www.rtlboulevard.(...)ongfestivalinzendingquote:S10 gezakt bij bookmakers na bekendmaking De Diepte
Nouja als we echt kans hadden, hadden we denk ik nu in ieder geval wel wát hoger gestaan.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
https://www.rtlboulevard.(...)ongfestivalinzending
Boulevard weet toch wel dat de bookmakers nu nog niets voorstellen? Dat weet Aran Bade toch wel?
Is natuurlijk ook een generiek deuntje.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:52 schreef Momo het volgende:
Wat mij opvalt op de Nederlandse twitterz, veel mensen boven de 40/50+ vinden het niks en maar een zeikerig en generiek liedje, terwijl de jonge mensen echt heel positief zijn in het algemeen.
Hij zegt wauw, dit komt vanuit diep van binnen ❤.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:23 schreef Greys het volgende:
De reactie van Wiwi om 19.00 uur. Het zou me niet moeten uitmaken maar het is wel zo. 🙈
Ik denk het ook echt hoor. Die bookies zijn echt even raar, Estland op plek 23 gaat ook nergens over.quote:
Ik ben jong en vind er echt geen zak aan. Er stond een veel beter Nederlandstalig nummer op 1 de laatste paar weken.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:52 schreef Momo het volgende:
Wat mij opvalt op de Nederlandse twitterz, veel mensen boven de 40/50+ vinden het niks en maar een zeikerig en generiek liedje, terwijl de jonge mensen echt heel positief zijn in het algemeen.
Als ik moest kiezen tussen 'Dat heb jij gedaan' en 'De diepte' voor Eurovisie zou ik voor die laatste gaan hoor. Het nummer van Meau is vooral indrukwekkend door de tekst, maar daar verstaat het buitenland natuurlijk geen reet van.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben jong en vind er echt geen zak aan. Er stond een veel beter Nederlandstalig nummer op 1 de laatste paar weken.
Bij Boulevard waren ze ook constant aan het janken over de bookmakersquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
https://www.rtlboulevard.(...)ongfestivalinzending
Boulevard weet toch wel dat de bookmakers nu nog niets voorstellen? Dat weet Aran Bade toch wel?
Volgens mij was dit over het algemeen bij alle S10 muziek al, dat jongere mensen het toffer vinden dan oudere mensenquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:52 schreef Momo het volgende:
Ik ben 48 en ik vind het awesome.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:52 schreef Momo het volgende:
En die GGGGGG van haar gaat zelfs al door merg en been (op de verkeerde manierquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:17 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Als ik moest kiezen tussen 'Dat heb jij gedaan' en 'De diepte' voor Eurovisie zou ik voor die laatste gaan hoor. Het nummer van Meau is vooral indrukwekkend door de tekst, maar daar verstaat het buitenland natuurlijk geen reet van.
We moeten gewoon niet zo'n type nummer sturen in het Nederlands. De boodschap moet helemaal uitgekleed worden om hem nog over te brengen, en dan is het al snel een zeiknummer.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:17 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Als ik moest kiezen tussen 'Dat heb jij gedaan' en 'De diepte' voor Eurovisie zou ik voor die laatste gaan hoor. Het nummer van Meau is vooral indrukwekkend door de tekst, maar daar verstaat het buitenland natuurlijk geen reet van.
Ik ben oud en ik vind het prachtig. En Meau (hoe mooi ook) kan hier niet aan tippen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben jong en vind er echt geen zak aan. Er stond een veel beter Nederlandstalig nummer op 1 de laatste paar weken.
Undo was een leeg, steriel kutnummer. Dat liedje van Cornelia is echt goed. En het is voor meer mensen verstaanbaar. Die zou ik dan serieuzer nemen als tegenstander.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie een 2014_scenario nog best gebeuren, met een Cornelia Jakobs als de Undo van dienst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |