Yessss, dat was het. Thanksquote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Yann Tiersen is vooral bekend van Amélie
Oh jeetje, tatu. Die 2 brachten me constant in hogere sferen destijdsquote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:25 schreef TaMieke het volgende:
Ik moet nu ook aan Tarkan en Tatu denken, maar das geen frans of spaans
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh jeetje, tatu. Die 2 brachten me constant in hogere sferen destijds
Het begon eigenlijk allemaal vanwege deze (die ook nog niet gepost was):quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:25 schreef Dqod het volgende:
De kern van deze hele sc-praat nog niet eens gepost ondertussen
Dat denk ik ook wel jaquote:
Goed punt, maar goed dat die er nu ook bij staat danquote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het begon eigenlijk allemaal vanwege deze (die ook nog niet gepost was):
Al was het dat. Ik kán niet eens ontkennen dat ik hard op ze geilde.quote:
Hoe is jouw gemoed bij Untouched van the Veronicas?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Al was het dat. Ik kán niet eens ontkennen dat ik hard op ze geilde.
Favoriete treinreismuziek, ook, destijds
Moest 'm ff weer checken. En zeker niet verkeerd, maar nooit echt een "connectie" gevoeld met die beste dames, niet zoals tatu iigquote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hoe is jouw gemoed bij Untouched van the Veronicas?
Ik wilde die net al noemenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hoe is jouw gemoed bij Untouched van the Veronicas?
In "mijn scene" ook, totdat het allemaal fake bleek en eze meiden niet echt aardig bleken te zijnquote:
Ik was ook niet aardig toen, hield me niet tegen :$quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In "mijn scene" ook, totdat het allemaal fake bleek en eze meiden niet echt aardig bleken te zijn
De dames op zich heb ik weinig mee, maar het nummer op zich meerquote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moest 'm ff weer checken. En zeker niet verkeerd, maar nooit echt een "connectie" gevoeld met die beste dames, niet zoals tatu iig
Wie? Wie? en wie?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:48 schreef ArTiC het volgende:
Niemand die Jacques Brel noemt?
Aznavour? Piaf?
Gelukkig geen Patrick Bruel iig.
Of Christine and the Queens?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:48 schreef ArTiC het volgende:
Niemand die Jacques Brel noemt?
Aznavour? Piaf?
Gelukkig geen Patrick Bruel iig.
Mwa, ja, meeste wel. Nog een naar kriebel kuchje aan overgehouden.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je weer een beetje opgeknapt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |