Ik dacht het niet. Zelf ken ik haar iig uit de KLB-SCquote:Op zondag 6 maart 2022 14:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kwam Missblackheelsetc. hier ook vroeger?
Dan ligt het dus niet aan mij. Was al even bang dat ik oud en vergeetachtig word. Gelukkig word ik alleen maar oud.quote:Op zondag 6 maart 2022 15:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik dacht het niet. Zelf ken ik haar iig uit de KLB-SC
Man, wat een tijden
Ff iemand quotenquote:Op zondag 6 maart 2022 15:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ligt het dus niet aan mij. Was al even bang dat ik oud en vergeetachtig word. Gelukkig word ik alleen maar oud.
Allemaal jaloeziequote:Op zondag 6 maart 2022 15:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ff iemand quoten
"Ja, Dqod, je bent ook geen 35 meer"
AHAHAHHAHA KFDSHkghrsiljgfLSDbgfids![]()
![]()
Juh, ofnie. Gekloot altijd, helemaal para in m'n kermisheaufdquote:
Ennn weer kalm ende rustig ende zin om mijn hoofd in haar schoot neder te vleien zodat ze door kan boopenquote:
quote:Op zondag 6 maart 2022 15:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Juh, ofnie. Gekloot altijd, helemaal para in m'n kermisheaufd
[..]
Ennn weer kalm ende rustig ende zin om mijn hoofd in haar schoot neder te vleien zodat ze door kan boopen
En met deze bemoedigende woorden ga ik (met collega's) maar eens even de hondjons wat vrijheid gunnen op deze prachtige zondagmiddag.quote:
Heb je nog niet gezien in de klbscquote:Op zondag 6 maart 2022 15:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik dacht het niet. Zelf ken ik haar iig uit de KLB-SC
Man, wat een tijden
Ik was er gisteren of eergisteren nog ff.quote:
Toch geen hond uit het buitenland he?quote:Op zondag 6 maart 2022 18:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil zo'n onherleidbaar vuilnisbakje
Die in het asiel hebben ook zo'n waslijst, hele gedragsanalyse en heeft een tuin nodig en al een stabiele hond aanwezig zijn, niet gewend aan uitlaten, niet met kinderen.quote:
Wat ik je liet zien is ook buitenlandertje, just sayin'quote:Op zondag 6 maart 2022 19:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die in het asiel hebben ook zo'n waslijst, hele gedragsanalyse en heeft een tuin nodig en al een stabiele hond aanwezig zijn, niet gewend aan uitlaten, niet met kinderen.
Honden uit het buitenland: ja zijn zindelijk en leuk en sociaal en lief oké veel plezier ermee. Geloof er niks van
Ja precies. Bang voor hun eigen schaduw enzoquote:Op zondag 6 maart 2022 19:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die in het asiel hebben ook zo'n waslijst, hele gedragsanalyse en heeft een tuin nodig en al een stabiele hond aanwezig zijn, niet gewend aan uitlaten, niet met kinderen.
Honden uit het buitenland: ja zijn zindelijk en leuk en sociaal en lief oké veel plezier ermee. Geloof er niks van
Tot zoquote:Op zondag 6 maart 2022 19:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat ik je liet zien is ook buitenlandertje, just sayin'
Nu zal ik mij weer beleefd terugtrekken
Soms is 't 't ook wel waard hoor, ook voor de hond zelf.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:57 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Precies dit, hoeveel ellende wil je jezelf op de hals halen
Ik ken alleen maar probleemgevallen uit het buitenland. Als je dat echt wilt kan je beter via hond zoekt baas ofzo een herplaatser zoeken.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |