Discopizzabezorgsterquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat hebben we toch een ellende gehad eigenlijk, zelfs sinds Anouk
Veenlijk
Krumpers
Rouwlapje
De IKEA-bal
Daar ging mijn colaquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Discopizzabezorgster
Drie improv trommelaarsters
10 seconden stilte
Indianentooi
Hind
Spanje stuurt een bijzonder knappe dame die kan dansen met een deuntje dat blijft hangen. Dat scoort, zie Netta met Toy bijvoorbeeld of Fuego etc etc. Het kan ''simpel'' zijn, maar dat werkt schijnbaar erg vaak tijdens het ESF. Zie ook Noorwegen met Spirit in the Sky bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ik 10 seconden Spanje bekijk en luister, ben ik wel trots op ons liedje en onze Stien
Niet-werkende lampjes handschoenen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Discopizzabezorgster
10 seconden stilte
Indianentooi
Hind
Duitsland stuurde een psychopaat met een middelvinger vorig jaarquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:53 schreef Mani89 het volgende:
Dat kwam gewoon zomaar even heel hard binnen.
Die hádden tenminste nog een act. De 3JS daarentegenquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat hebben we toch een ellende gehad eigenlijk, zelfs sinds Anouk
Veenlijk
Krumpers
Rouwlapje
De IKEA-bal
Wit maffiapak! Never forgetquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die hádden tenminste nog een act. De 3JS daarentegen
Het was wel heel erg dat die keuzecommisie niet snapte dat zo'n regionaal product uit Volendam echt totaal doodslaat in de echte mensen wereld.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die hádden tenminste nog een act. De 3JS daarentegen
Dat valt me ook opquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik lach me trouwens wel kapot dat de meeste buitenlanders dat Dadadada-stukje helemaal geweldig vinden
Hindquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Discopizzabezorgster
10 seconden stilte
Indianentooi
Hind
Ja.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:05 schreef blackswangreen het volgende:
Dit blijft ons beste Nederlandstalige nummer ooit (misschien wel ons beste nummer ooit?) Dat arrangement is zo fantastisch.
Jaquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:05 schreef blackswangreen het volgende:
Dit blijft ons beste Nederlandstalige nummer ooit (misschien wel ons beste nummer ooit?) Dat arrangement is zo fantastisch.
Vrede zit daar toch wel heel kort achter voor mij, met name door Ruthquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:05 schreef blackswangreen het volgende:
Nou inderdaadquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:05 schreef Greys het volgende:
In de tijd van ramaganana en de Toppers en Sieneke konden we echt alleen maar drómen van inzendingen als deze.
Nee. Er zijn wel een paar anderen die ik kwalitatief echt veel beter vind:quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:05 schreef blackswangreen het volgende:
Je miste het woord "Nederlandstalig"quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee. Er zijn wel een paar anderen die ik kwalitatief echt veel beter vind:
Arcade
Outlaw In Em![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Calm after the Storm
Eyquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je miste het woord "Nederlandstalig"
Het is wel 25 jaar oud he. Als je andere inzendingen uit die tijd hoort, dat klinkt vaak redelijk gedateerd. Hemel en Aarde blijft fier overeind. Met name dus door die geweldige orkestpartij.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee. Er zijn wel een paar anderen die ik kwalitatief echt veel beter vind:
Arcade
Outlaw In Em![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Calm after the Storm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |