Ja, als je het letterlijk zou vertalen zou het ook geen bonuspunten voor de tekst krijgen, dat is ook weer zo.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:39 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Maar het taalargument lijkt niet echt meer te gelden. Ik denk zelfs dat het in het Nederlands nog iets mysterieus houdt, want de tekst op zich is inderdaad niet heel bijzonder. Bijna schlager-achtig, 'oh mijn lief wat moet ik nou'.
Ik vind het stukje in die vijver zo mooi, met al dat bladquote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:14 schreef koffieleuk het volgende:
Hoor ook vaak dat mensen heel benieuwd zijn naar hoe de staging gaat zijn, omdat de clip zo goed gedaan is
Ik had dit al in het andere topic geplaatst net, maar dit komt uit de App My Eurovision scoreboard.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:37 schreef Soof123 het volgende:
Is deze al geplaatst? Top 24 op basis van 11.735 mensen.
Sterker nog, ik vind het ronduit beledigend voor zowel de artiest als de omroep. Nederland had nota bene een Songfestival in eigen land met nul toeristen, geen feesten, lege hotels en lege restaurants. Ik gok dat ze het graag nog eens willen mét dat alles.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee, ik denk dan ook dat Nederlands het juist hier beter maakt.maar het is meer dat argument steeds, ook voor het nummer al bekend was. Snap dat ze dat misschien denken, maar volgens mij is het gewoon totaal niet zo.
Ja daarom, ik denk dat ze graag zouden winnen zelfs, om een normaal Songfestival te kunnen organiseren. Ze vinden het niet mooi -> zal Nederland wel met opzet gedaan hebben. Beetje vreemde conclusie.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Sterker nog, ik vind het ronduit beledigend voor zowel de artiest als de omroep. Nederland had nota bene een Songfestival in eigen land met nul toeristen, geen feesten, lege hotels en lege restaurants. Ik gok dat ze het graag nog eens willen mét dat alles.
En daarbij hebben ze idd vorig jaar niks kunnen kiezen want ze gunden gewoon Jeangu die 'alsnog' kans. Dat was niet omdat ze niet wilden wonnen.
Ik denk echt niet dat als er een veel beter lied dan De Diepte bij had gezeten ze dat expres lieten liggen. Daar zijn Cornald etc echt veel te strijdlustig voor.
Zie m'n toevoeging nog hierboven. Het is niet eens 'zal wel' maar gewoon als zekerheid inmiddels. Brrrr. Zo naar zulke figuren.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja daarom, ik denk dat ze graag zouden winnen zelfs, om een normaal Songfestival te kunnen organiseren. Ze vinden het niet mooi -> zal Nederland wel met opzet gedaan hebben. Beetje vreemde conclusie.
Ja dat. Idioot.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:10 schreef Em31 het volgende:
Ja die tweet, wat is dat voor iets raars om dat zo stellig te brengenwe hebben nog nooit zoveel positieve reacties in de eerste dagen gekregen en grappig genoeg zeurt juist bijna niemand over de taal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |