@Greys in deze wordt vaker wat mee gedada-oeh-aaht, aar rond 2.47 het beste stukquote:
Dankjewelquote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:07 schreef Dave het volgende:
[..]
@:Greys in deze wordt vaker wat mee gedada-oeh-aaht, aar rond 2.47 het beste stuk
Wauw hier kun je als je S10 bent wel van gaan zwevenquote:
Dat is de voormalige Tsjechische Head of Delegation zie ik.quote:
Veel van de YouTubers is het ook wel hun baan he om alles geweldig te vinden, want dan krijg je likes etc. Zoals bijvoorbeeld ook die mensen in die laatste video. Maar er zijn ook wel genoeg YouTubers gepost hier die ook zeker wel kritisch kunnen zijn bij slechte nummers.quote:Op woensdag 9 maart 2022 14:49 schreef Aadrianus het volgende:
Ik ben echt nog geen enkele reactie tegen gekomen die negatief, of zelfs maar een beetje lauw is.
Oh nu je het zegt. Jammer dat hij ooit gestopt is (moest stoppen?), hij wist wel goed hoe het allemaal werkte en hoe Tsjechi weer succesvol te maken.quote:Op woensdag 9 maart 2022 14:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is de voormalige Tsjechische Head of Delegation zie ik.En 'director' van de inzendingen van Tsjechi 2018 en 2019.
Even uit m'n hoofd, was hij niet gestopt omdat de Tsjechische omroep stopte met de nationale finale ofzo? Ik zoek het even op!quote:Op woensdag 9 maart 2022 15:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh nu je het zegt. Jammer dat hij ooit gestopt is (moest stoppen?), hij wist wel goed hoe het allemaal werkte en hoe Tsjechi weer succesvol te maken.
"It's a ballad, but it's quite danceable!"quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:29 schreef TDHS het volgende:
NOS: Nederlandse cofficintenpolonaise gaat verder, Portugal laat steken vallen
Ik was even getriggerd. Nevermind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |