SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
excuses net geen 2 minutenquote:
Het grappige is dat Kristof de hele middag in de zon gelegen heeft terwijl de rest paniekvoetbal speeldequote:Op donderdag 3 maart 2022 09:53 schreef Koos1958 het volgende:
Toch zien ze julio helemaal verkeerd. Die heeft net zo hard gespeeld als hun. Salar heeft het nu wel goed
oehhh das ook een goedequote:Op donderdag 3 maart 2022 09:54 schreef Rhosyn het volgende:
Ik wachtte precies 2 minuten met De vrouwen beetje dom geweest
quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:55 schreef engine het volgende:
[..]
Het grappige is dat Kristof de hele middag in de zon gelegen heeft terwijl de rest paniekvoetbal speelde
daarom King Kristofquote:Op donderdag 3 maart 2022 09:55 schreef engine het volgende:
[..]
Het grappige is dat Kristof de hele middag in de zon gelegen heeft terwijl de rest paniekvoetbal speelde
Dus als Julio gaat komt er 10k bij?quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Had hij ook eerst op zijn hoofd gezet, maar later veranderd, Nawel krijgt 10.000
Die wist al wat de scenario was.quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:55 schreef engine het volgende:
[..]
Denk volgende keer de persoon die blijft weer op de bankquote:Op donderdag 3 maart 2022 09:57 schreef lonneberga het volgende:
Lompe boer dus gered,ach ja voor een weekje,dan is hij het haasje,
Nee als Nawel gaat. Als Julio gaat gaat er duizend vanaf volgens mij.quote:
Ja dat dacht ik ook. Maar ik werd tegen gesproken.quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:58 schreef engine het volgende:
[..]
Nee als Nawel gaat. Als Julio gaat gaat er duizend vanaf volgens mij.
Uitstel van executie Koosquote:Op donderdag 3 maart 2022 09:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Denk volgende keer de persoon die blijft weer op de bank
niet alleen hij en grace maar ook Nous en Nawelquote:Op donderdag 3 maart 2022 10:00 schreef Koos1958 het volgende:
Wat een slijmbal julio. Zeg gewoon dat jij en grace de stemmen hebben gewijzigd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |