Ja ach vandaag ook wel een stevig gesprek gehad met de begeleiding van Mini-ToT.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
het was ook een heel ingewikkeld gesprek
Fijn Totquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach vandaag ook wel een stevig gesprek gehad met de begeleiding van Mini-ToT.
Van de dame over wie we niet tevreden zijn hebben we nu afscheid genomen "Maar ondanks dit twijfel ik niet aan mijn deskundigheid op dit gebied" zei ze nog.Maar het was een positief gesprek en degene die het van haar overneemt is gewoon een topmens!
Dan kan ze nog zo deskundig zijn, als er geen (of een moeizame) klik is tussen jullie wordt hulpverlening gewoon lastig. Met mijn dochter was het ook zoeken naar fijne begeleiding....quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach vandaag ook wel een stevig gesprek gehad met de begeleiding van Mini-ToT.
Van de dame over wie we niet tevreden zijn hebben we nu afscheid genomen "Maar ondanks dit twijfel ik niet aan mijn deskundigheid op dit gebied" zei ze nog.Maar het was een positief gesprek en degene die het van haar overneemt is gewoon een topmens!
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:29 schreef Schakeltopia het volgende:
fight foer the coentrie![]()
yes i'm a skoetsman
Ze was als de dood om met een autist te praten (staat ook in haar eindverslag) en dat heeft een zeer zware stempel op de huisbezoeken gedrukt.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dan kan ze nog zo deskundig zijn, als er geen (of een moeizame) klik is tussen jullie wordt hulpverlening gewoon lastig. Met mijn dochter was het ook zoeken naar fijne begeleiding....
Oeh zou hier bij voorbaat al afhaken, wat een arrogantiequote:Op donderdag 3 maart 2022 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze was als de dood om met een autist te praten (staat ook in haar eindverslag) en dat heeft een zeer zware stempel op de huisbezoeken gedrukt.
Ze kon behoorlijk direct zijn en vanuit de hoogte doen ("Wij hebben jarenlange kennis, expertise en ervaring in huis en talloze internationale onderzoeken tonen aan dat wij gelijk hebben en als jullie onze instructies niet opvolgen, zijn de gevolgen voor jullie!") en kwam erg afstandelijk over.
ze klinkt zelf als een autiquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze was als de dood om met een autist te praten (staat ook in haar eindverslag) en dat heeft een zeer zware stempel op de huisbezoeken gedrukt.
Ze kon behoorlijk direct zijn en vanuit de hoogte doen ("Wij hebben jarenlange kennis, expertise en ervaring in huis en talloze internationale onderzoeken tonen aan dat wij gelijk hebben en als jullie onze instructies niet opvolgen, zijn de gevolgen voor jullie!") en kwam erg afstandelijk over.
Idd.quote:
Ja daar kwam ze vorige week dus mee aangezet en dat was voor mij echt de druppel.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oeh zou hier bij voorbaat al afhaken, wat een arrogantie
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou dat zei ik dus ook tegen mijn vrouw!
Pffft, hopelijk gaat het beter met de nieuwe....succes!quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja daar kwam ze vorige week dus mee aangezet en dat was voor mij echt de druppel.
Ook toen ik terugbeet na die opmerking; ze probeerde het nog wat recht te breien, maar deed daarmee ook nog wat rare uitspraken waar ik nu ff niet meer op kan komen.
Maar zoals gezegd was dat dus de druppel; het was de 3e echt flinke aanvaring, na verschillende kleinere voorvallen. En dat in nog geen 3 maand tijd.
Vrienden, vrienden, ik weet dat muis een accountje hier heeft gehad, maar om dat nou een vriend(in) te noemen gaat ook weer zo verquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoeveel vrienden van jou zitten op FOK?
Goed nieuws ToT!quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Dank je!quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Pffft, hopelijk gaat het beter met de nieuwe....succes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |