ik ben gelukkig niet verslavingsgevoelig aangelegdquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat kun je ook opvatten als 'ik wil niet verslaafd raken aan alcohol of drugs want dan gaat het mijn leven bepalen'
Voor mij een uurtje geleden.quote:
Dit is geen steek, maar dit zegt iemand die rooktquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben gelukkig niet verslavingsgevoelig aangelegd
ik weet hetquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit is geen steek, maar dit zegt iemand die rookt
Die is helemaal uitgeput door de family timequote:Op donderdag 3 maart 2022 21:01 schreef ToT het volgende:
Neuh, we zaten het laatste stukkie van Steenrijk, Straatarm te kijken en mevrouw ToT is nu gaan slapen.
Ik snap het, ik heb het ook maar met bepaalde dingen die ik als verslavend ervaar terwijl andere dingen me totaal niets doen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet het
maar de rest doet me niks
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die is helemaal uitgeput door de family time
FOKquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik snap het, ik heb het ook maar met bepaalde dingen die ik als verslavend ervaar terwijl andere dingen me totaal niets doen.
ik hoop wel dat je het over je vrouw hebtquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:05 schreef ToT het volgende:
[..]Dat sowieso!
Kind wordt met de dag gekker!
FOK! is geen verslaving, dat is een levensstijlquote:
hoeveel vrienden van jou zitten op FOK?quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
FOK! is geen verslaving, dat is een levensstijl
ik ben bang van nietquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:09 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
als ze maar wel voorzichtig doet
Family time he, niet "family time".quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop wel dat je het over je vrouw hebt
quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Family time he, niet "family time".
Edit: Ow ik had het verkeerd begrepen, het ging dus idd over mevrouw ToT zie ik!
komt wel goed schakeltjequote:Op donderdag 3 maart 2022 21:12 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja dan zien we haar straks nooit meer
oke dan is het goedquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
komt wel goed schakeltje
ik pas wel een beetje op haar
Ja de THC begint weer wat te werken!quote:
het was ook een heel ingewikkeld gesprekquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de THC begint weer wat te werken!
Sowieso weer een heftig dagje gehad, alles zo bij elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |