marcb1999?quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:44 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben helemaal niet over datum
Pas gewoon de datum aan als het me niet meer bevalt
Of de datum waar de 74 of 99 tegen wordt afgezetquote:
Pfieuw, ik ga niet de prullenbak in!quote:
Ik doe ook bijna niks met of aan mijn verjaardag.quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:47 schreef ultra_ivo het volgende:
Gewoon geen verjaardag meer vieren, dan heb je er ook geen last meer van.
Je mag nog even geconsumeerd wordenquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Pfieuw, ik ga niet de prullenbak in!
Ik word opgegeten?quote:
Ik probeer redelijk up to date te blijven ...quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:14 schreef Domnivoor het volgende:
Ik was de winnaar van dit topic:
GC / Wat is het oudste dat jij in je voorraadkast hebt staan? (met foto)
Kruidenpotjes heb ik ook wel over de datum.quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:14 schreef Domnivoor het volgende:
Meeste bederven toch niet echt zou je zeggenquote:Op woensdag 2 maart 2022 23:16 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Kruidenpotjes heb ik ook wel over de datum.
Nee hooguit wordt de smaak wat minder krachtig denk ik.quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Meeste bederven toch niet echt zou je zeggen
Als je keukenkastjes al zo zijn, wil ik niet eens weten wat je allemaal op die zolder aan het aantreffen bent!quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:14 schreef Domnivoor het volgende:
quote:
* Aoibhin conserveert zich even snelquote:
In elk geval geen etenswaren, dat scheelt.quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als je keukenkastjes al zo zijn, wil ik niet eens weten wat je allemaal op die zolder aan het aantreffen bent!
Dan blijf je langer versquote:Op woensdag 2 maart 2022 23:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
* Aoibhin conserveert zich even snel
Daar liggen gewoon eeuwenoude cold cases opgeborgenquote:Op woensdag 2 maart 2022 23:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In elk geval geen etenswaren, dat scheelt.
Nee dan kan ik doorgaan voor iemand die juist verser wil lijken dan dat ik benquote:
Umberto Eco en Dan Brown liggen er ook jaquote:Op woensdag 2 maart 2022 23:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar liggen gewoon eeuwenoude cold cases opgeborgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |