Ach, het is wel grappig wat men uit die kwatrijnen weet te destilleren. Het is natuurlijk hetzelfde als roulette maar toch wel grappig als een voorspelling toevallig uit komt.quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:36 schreef pokkerdepok het volgende:
oh ja, nog even nostradamus met zn groene broek op de actualiteit leggen, dat misten we nog
En dan moet ik naar de username gaan kijken of dit serieus is of niet...zo erg is het tegenwoordig wel.quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:30 schreef EinarBoe het volgende:
Wakkere kenners weten dat Poetin al in 2015 is vermoord en is vervanger door een non-WEF dubbelganger die af gaat rekenen met de NWO-kliek.
Wel jammer dat de MSM dit onder tafel schuift he?quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:30 schreef EinarBoe het volgende:
Wakkere kenners weten dat Poetin al in 2015 is vermoord en is vervanger door een non-WEF dubbelganger die af gaat rekenen met de NWO-kliek.
Dit is wel vrij waar. Als er een andere username dan EinarBoe boven had gestaan had ik verwacht dat ie het echt zou menen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En dan moet ik naar de username gaan kijken of dit serieus is of niet...zo erg is het tegenwoordig wel.
toen in in de jaren 90 me hier een tijdje in verdiepte, zou de vorige paus geloof ik vermoord zijn, en een antichrist genaamd hister de wereld in armegeddon storten, of zoiets.quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ach, het is wel grappig wat men uit die kwatrijnen weet te destilleren. Het is natuurlijk hetzelfde als roulette maar toch wel grappig als een voorspelling toevallig uit komt.
Daarom heb ik nu geen video toegevoegd die in 2022 is gemaakt, dat is te makkelijk...
Hij is de oprichterquote:Op woensdag 2 maart 2022 23:07 schreef KroketBroodje het volgende:
Die Nostradamus zou het goed doen bij Astrotv
Er mag hier best een topic over zijn, maar let met z'n allen wel op dat het bij speculeren blijft. Iemand dood wensen mag niet op FOK!, ook niet als ie Poetin heet.quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:13 schreef Godshand het volgende:
Als hij naar TRU moet, dan hoor ik het wel van de mods...
Mag ik dan wel wensen dat hij elke dag bij het opstaan met zijn blote voeten op een hele lading LEGO-steentjes stapt?quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:44 schreef Viv het volgende:
[..]
Er mag hier best een topic over zijn, maar let met z'n allen wel op dat het bij speculeren blijft. Iemand dood wensen mag niet op FOK!, ook niet als ie Poetin heet.
Ja, dat wel.quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:33 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Mag ik dan wel wensen dat hij elke dag bij het opstaan met zijn blote voeten op een hele lading LEGO-steentjes stapt?![]()
Dood is te gemakkelijk, dan liever een paar extreem moeilijke laatste jaren die ouwe schoft. Hij vraagt er om.quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:44 schreef Viv het volgende:
[..]
Er mag hier best een topic over zijn, maar let met z'n allen wel op dat het bij speculeren blijft. Iemand dood wensen mag niet op FOK!, ook niet als ie Poetin heet.
Poetin dood wensen mag nu tijdelijk wel op Facebook en Instagram:quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:44 schreef Viv het volgende:
[..]
https://nos.nl/collectie/(...)oekraine-lang-procesquote:Facebook en Instagram versoepelen tijdelijk de regels rondom politieke uitingen en gewelddadige uitlatingen, als die zich richten tegen Russische politici en het Russische leger.
Gebruikers die aanzetten tot haat ("Dood aan de militairen!") worden gebruikelijk geblokkeerd, maar de regels rondom verboden inhoud zijn wegens de oorlog in Oekraïne versoepeld, schrijft Meta Platforms, het moederbedrijf van Facebook en Instagram.
Ach die stond hem iig wel goed.quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:36 schreef pokkerdepok het volgende:
oh ja, nog even nostradamus met zn groene broek op de actualiteit leggen, dat misten we nog
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:12 schreef quirina het volgende:
Wanneer gaat ie een keer?
Hopelijk stapt hij snel met zijn blote voeten op een Lego-steentje.
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 08:29 schreef Viv het volgende:
[..]
Poetin dood wensen mag nu tijdelijk wel op Facebook en Instagram:
[..]
https://nos.nl/collectie/(...)oekraine-lang-proces
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:06 schreef quirina het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Ik had em met de orginele zin van alles kunnen toewensen toch?
Wat zijn dit voor communistische censuurpraktijken?
Aangepastquote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:07 schreef quirina het volgende:
Misschien had ik wel gehoopt dat ie snel met zijn lul piano gaat spelen.
Net als die idioot van openbaringen, Johannes wordt hij genoemd. En massa's mensen die het serieus nemen en alles aangrijpen om te kunnen zeggen "zie je wel"quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:00 schreef pokkerdepok het volgende:
uiteindelijk is het een soort semi-christelijke end story, van een zwaar gelovig man die visioenen had en dacht dat ie het eind der tijden kon voorspellen met wazige versjes.
Ik denk dat hij daar ook al een oplossing voor bedacht heeft. Deur op slot en de sleutel ligt op zijn nachtkastje ofzo.quote:Op woensdag 23 maart 2022 23:24 schreef TLC het volgende:
Of men wacht tot putin slaapt, ja zelfs hij slaapt, en dan drukt men een kussen op zijn gezicht.
Dan hoef je hem niet te vergiftigen, en tis nog stilletjes ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |