Het verbaasde mij gisteren ook dat ze tegen RKC een strafschop in de laatste minuut nodig hadden om geen 2 punten te laten liggen.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zoveel lastige wedstrijden hebben ze niet. Ajax - Feyenoord pakken ze op zeker, want die is na een Europese week gepland (waarom toch steeds precies die belangrijke wedstrijden juist dan plannen?), dus ze hebben dan 2 dagen meer rust en sowieso is Feyenoord doorgaans voor Ajax een makkie.
Het zou mij echt verbazen als Ajax nog meer dan 2 punten gaat laten liggen.
PSV mag nog bij Feyenoord op bezoek, reken daar ook maar op een nederlaag. Dan zou Ajax dus nog 2 keer vaker moeten verliezen dan PSV, dat gaat niet gebeuren natuurlijk.quote:Op maandag 7 maart 2022 10:28 schreef Halcon het volgende:
Ajax heeft een lastiger programma dan PSV. Als die kneus van RKC gewoon op z'n benen was blijven staan, stond het in punten gewoon al gelijk.
Utrecht uit alleen al zal wel lastige opgave zijn.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
PSV mag nog bij Feyenoord op bezoek, reken daar ook maar op een nederlaag. Dan zou Ajax dus nog 2 keer vaker moeten verliezen dan PSV, dat gaat niet gebeuren natuurlijk.
Feyenoord - PSV is de laatste speelronde toch? Dat kan nog wel eens een leuke rubriek worden als de titelstrijd dan nog open is en Feyenoord nergens meer om speelt (al verwacht ik dat niet)quote:Op maandag 7 maart 2022 11:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
PSV mag nog bij Feyenoord op bezoek, reken daar ook maar op een nederlaag. Dan zou Ajax dus nog 2 keer vaker moeten verliezen dan PSV, dat gaat niet gebeuren natuurlijk.
Neequote:Op maandag 7 maart 2022 14:40 schreef Caland het volgende:
Feyenoord - PSV is de laatste speelronde toch?
Kijk, alles kan. En het zou ook veel beter zijn voor de competitie als PSV dit jaar weer kampioen wordt. Maar de kans daarop is bijzonder klein. 5% ofzo.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het verbaasde mij gisteren ook dat ze tegen RKC een strafschop in de laatste minuut nodig hadden om geen 2 punten te laten liggen.
Het verbaasde me ook dat ze tegen GAE verloren en dat ze tegen Willem 2 ook met moeite een 0-1 over de streep trokken.
Ajax verbaast me dus al drie wedstrijden op rij qua slechte prestaties in de Eredivisie. En daardoor verbaast niets me meer voor de komende wedstrijden van Ajax.
Feyenoord met zijn geweldige selectie en toptrainer lijken het toch moeilijk te hebben. Nu vind ik Slot wel heel erg goed tactisch, maar het blijkt nu toch dat die selectie gewoon erg matig is. Veel matiger dan die van PSV, hoeveel kritiek we daar ook op kunnen hebben.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kijk, alles kan. En het zou ook veel beter zijn voor de competitie als PSV dit jaar weer kampioen wordt. Maar de kans daarop is bijzonder klein. 5% ofzo.
De tweede plaats lijkt wel goed haalbaar.
Als PSV alles wint dan zijn ze kampioen. Zie alleen Utrecht uit en Feyenoord uit nog als mogelijke struikelblokken. Maar gezien de vorm van PSV momenteel gaan ze volgende week wel winnen in Utrecht.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kijk, alles kan. En het zou ook veel beter zijn voor de competitie als PSV dit jaar weer kampioen wordt. Maar de kans daarop is bijzonder klein. 5% ofzo.
De tweede plaats lijkt wel goed haalbaar.
Het zou kunnen, maar dan moeten de invallers/plaatsvervangers ook echt top zijn. Als Vertessen, bijvoorbeeld, niets extra brengt is het klaar. Beetje cliché uiteraard, maar iedereen moet nu top zijn bij ons.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:52 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als PSV alles wint dan zijn ze kampioen. Zie alleen Utrecht uit en Feyenoord uit nog als mogelijke struikelblokken. Maar gezien de vorm van PSV momenteel gaan ze volgende week wel winnen in Utrecht.
Ajax gaat nog wel 3 punten verliezen, zeker als Tadic in deze vorm (niet) blijft.
zie jij PSV alles winnen dan? Hebben al wat teveel "gestolen" puntenquote:Op maandag 7 maart 2022 17:52 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als PSV alles wint dan zijn ze kampioen. Zie alleen Utrecht uit en Feyenoord uit nog als mogelijke struikelblokken. Maar gezien de vorm van PSV momenteel gaan ze volgende week wel winnen in Utrecht.
Ajax gaat nog wel 3 punten verliezen, zeker als Tadic in deze vorm (niet) blijft.
Feyenoord-uit hoef je niet te verliezen. Feyenoord speelt tegen die tijd waarschijnlijk ook al niet meer voor de 2e plek.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kans is niet groot maar het zou kunnen. Lijkt erop dat ze met Veerman de vorm te pakken hebben. Al zit een uitglijder er altijd in, zeker bij Feyenoord uit.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
zie jij PSV alles winnen dan? Hebben al wat teveel "gestolen" punten
https://www.tussendelinies.nl/data-dashboard/
De verdediging (incl. keeper) is ronduit kut. Als je na 25 wedstrijden slechts 6! doelpunten minder tegen krijgt dan de nummer laatst, dan is er ECHT iets niet goed. Dan kan Ajax een beetje uit vorm zijn, maar dan mag PSV zich tegen geen enkele tegenstander veilig wanen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:47 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Kans is niet groot maar het zou kunnen. Lijkt erop dat ze met Veerman de vorm te pakken hebben. Al zit een uitglijder er altijd in, zeker bij Feyenoord uit.
Maar Ajax gaat het nog moeilijk krijgen, zitten niet in de beste periode momenteel.
Toch vind ik onze cv's niet slecht, maar het staat vaak niet goed bij een tegenaanval van de partij. Hopelijk weet de nieuwe coach wat meer van (positioneel goed) verdedigen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
De verdediging (incl. keeper) is ronduit kut. Als je na 25 wedstrijden slechts 6! doelpunten minder tegen krijgt dan de nummer laatst, dan is er ECHT iets niet goed. Dan kan Ajax een beetje uit vorm zijn, maar dan mag PSV zich tegen geen enkele tegenstander veilig wanen.
Dan voelt onze keeper zich misschien ook een keer niet als een 18-jarige Rus op trainingsmissie.quote:Op woensdag 9 maart 2022 08:17 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Toch vind ik onze cv's niet slecht, maar het staat vaak niet goed bij een tegenaanval van de partij. Hopelijk weet de nieuwe coach wat meer van (positioneel goed) verdedigen.
ik vind het nog steeds een prutaankoop, hij is vooral met zichzelf bezig (waarschijnlijk noodgedwongen)quote:Op woensdag 9 maart 2022 08:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dan voelt onze keeper zich misschien ook een keer niet als een 18-jarige Rus op trainingsmissie.
Niet dat dat nou zo'n topper is, maar hij wordt wel heel erg aan de leeuwen gevoerd.
Kunnen er niet was spelers ingevlogen worden die in Oekraine of Rusland speelden? Nu alles winnen, dan ben je waarschijnlijk gewoon kampioen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
De verdediging (incl. keeper) is ronduit kut. Als je na 25 wedstrijden slechts 6! doelpunten minder tegen krijgt dan de nummer laatst, dan is er ECHT iets niet goed. Dan kan Ajax een beetje uit vorm zijn, maar dan mag PSV zich tegen geen enkele tegenstander veilig wanen.
Promes? Al is die wel erg pro mes.quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kunnen er niet was spelers ingevlogen worden die in Oekraine of Rusland speelden? Nu alles winnen, dan ben je waarschijnlijk gewoon kampioen.
Hehe, die prikt wel een paar keer raak nog, denk ik. En in de PSV-selectie zitten zo op het eerste zicht weinig spelers die 'm gaan "brutaliseren".quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Promes? Al is die wel erg pro mes.
Wel een goede steekpass. Badum tsss.
Ik hou wel van een speler die op het scherpst van de snede speelt.quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Promes? Al is die wel erg pro mes.
Wel een goede steekpass. Badum tsss.
Of met het mes tussen de tanden.quote:Op woensdag 9 maart 2022 23:23 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik hou wel van een speler die op het scherpst van de snede speelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |