Helderziend.quote:Op zondag 6 maart 2022 12:56 schreef Rabieluh het volgende:
Zahavi is ook weer tergend. Die zal zo wel scoren.
Tikkie overdreven niet?quote:Op zondag 6 maart 2022 13:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Rood en een penalty niet gegeven. VAR-flop.
Beelden gezien? Bal was er in gegaan en armen totaal niet langs het lichaam.quote:
Als jij naar de grond gaat, kies je er dan ook voor om plat op je bek te landen, of gebruik je je armen om jezelf op te vangen?quote:Op zondag 6 maart 2022 13:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Beelden gezien? Bal was er in gegaan en armen totaal niet langs het lichaam.
Want boosheid mag niet?quote:Op zondag 6 maart 2022 16:33 schreef Buitendam het volgende:
Madueke is nu wel ontzettend de vedette aan het spelen met z’n “boosheid” als ie gewisseld wordt. Daar mag nu wel iemand uit de groep mee aan de slag gaan, anders gok ik dat het een heel vervelend mannetje kan worden.
Dat zou dan al de tweede keer zijn. Lijkt me stug.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Want boosheid mag niet?
Ik weet niet waarom hij boos was, maar misschien was hij boos op z’n eigen gefaal? Buiten z’n assist op Veerman ging er weinig goed bij hem vandaag. Dus boos op zichzelf zou best mogen.
Zoveel lastige wedstrijden hebben ze niet. Ajax - Feyenoord pakken ze op zeker, want die is na een Europese week gepland (waarom toch steeds precies die belangrijke wedstrijden juist dan plannen?), dus ze hebben dan 2 dagen meer rust en sowieso is Feyenoord doorgaans voor Ajax een makkie.quote:Op maandag 7 maart 2022 10:28 schreef Halcon het volgende:
Ajax heeft een lastiger programma dan PSV. Als die kneus van RKC gewoon op z'n benen was blijven staan, stond het in punten gewoon al gelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |