Oh dan heb ik je bij deze verkeerd ingeschat, mijn excusesquote:Op donderdag 3 maart 2022 13:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dit was een gebbetje omdat Ajax dit seizoen nooit van GEA wint
Ik troll niet altijd! (vaak wel)
Kan gebeurenquote:Op donderdag 3 maart 2022 13:05 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Oh dan heb ik je bij deze verkeerd ingeschat, mijn excuses
Als ze 'm inschatten op Ligue 2-niveau - best kans dat Troyes daar volgend jaar speelt - dan heeft PSV er toch niet veel aan.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Is PSVConferenceLeague al aan het janken?
Savinho naar Troyes.
Is onderdeel van de City group dus stuk logischer dan hem bij PSV onder brengen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als ze 'm inschatten op Ligue 2-niveau - best kans dat Troyes daar volgend jaar speelt - dan heeft PSV er toch niet veel aan.
PSVConferenceLeague zegt ie.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Is PSVConferenceLeague al aan het janken?
Savinho naar Troyes.
Als ze 'm per se willen verhuren aan 'n club uit de City Group, dan is het logischer ja.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 00:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is onderdeel van de City group dus stuk logischer dan hem bij PSV onder brengen.
Ik zie hem eigenlijk al een tijdje erg weinig goed doen, zou die Vinicius nou echt zoveel slechter zijn op de training?quote:Op zondag 6 maart 2022 12:56 schreef Rabieluh het volgende:
Zahavi is ook weer tergend. Die zal zo wel scoren.
Gaf wel een prima passje op Madueke, die Madueke om zeep hielp. Is zoals vaak ongelukkig in z’n spel, verzet wel veel werk.quote:Op zondag 6 maart 2022 12:56 schreef Rabieluh het volgende:
Zahavi is ook weer tergend. Die zal zo wel scoren.
Nog slechter? Als dat zo is dan zou ik Vinicius maar gewoon meteen terugsturen.quote:Op zondag 6 maart 2022 12:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik zie hem eigenlijk al een tijdje erg weinig goed doen, zou die Vinicius nou echt zoveel slechter zijn op de training?
Daar zit je nog bijna 1,5 seizoen aan vastquote:Op zondag 6 maart 2022 13:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nog slechter? Als dat zo is dan zou ik Vinicius maar gewoon meteen terugsturen.
Dan wordt het straks dus 1-1 en scoort PSV pas in de 85e minuut de 2-1, waarna het tijdrekken (quote:
Je kan er wel behoorlijk wat geld op in zetten dat Heracles de eerste de beste kans tegen de touwen gaat schieten ja.quote:Op zondag 6 maart 2022 13:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan wordt het straks dus 1-1 en scoort PSV pas in de 85e minuut de 2-1, waarna het tijdrekken () begint.
Zahavi wereldspitsquote:Op zondag 6 maart 2022 13:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan wordt het straks dus 1-1 en scoort PSV pas in de 85e minuut de 2-1, waarna het tijdrekken () begint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |