Het was niet serieus bedoeld.quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heel zakelijk, vooral die kans op de 4-5 weggeven 3 seconden voor tijd, dat was uitstekend uitgekiend door onze jongens.
Daar moet zelfs Drommel z'n best voor doen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je er geen acht tegen krijgt wel.
De verdediging voor hem deed z'n best wat dat betreft welquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar moet zelfs Drommel z'n best voor doen.
Klopt, zaak om door te selecteren komende zomer. Wordt een belangrijke transferperiode.Gelukkig is Brands dit keer aanwezig waardoor John de Jong niet weer kansloos met geld kan gaan strooien voor nog meer middelmaatquote:Op donderdag 10 maart 2022 22:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is zo'n beetje het geval met minimaal 'n speler of 6 die nu meedoen. Leuk voor de breedte of misschien (maar waarschijnlijk niet) kan het ooit wat worden...
Ik moest hiermee lachen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 22:54 schreef VEM2012 het volgende:
Zakelijk gelijkspel. In Kopenhagen afmaken.
Moet makkelijk kunnen, want het stelt niet veel voor dat Kopenhagen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 23:00 schreef PSVCL het volgende:
Volgende week afmaken die handel.
[..]
Klopt, zaak om door te selecteren komende zomer. Wordt een belangrijke transferperiode.Gelukkig is Brands dit keer aanwezig waardoor John de Jong niet weer kansloos met geld kan gaan strooien voor nog meer middelmaat
Huh maar is toch maar verspilde energie?quote:Op donderdag 10 maart 2022 23:00 schreef PSVCL het volgende:
Volgende week afmaken die handel.
[..]
Klopt, zaak om door te selecteren komende zomer. Wordt een belangrijke transferperiode.Gelukkig is Brands dit keer aanwezig waardoor John de Jong niet weer kansloos met geld kan gaan strooien voor nog meer middelmaat
Die schoot ze prima binnen idd.quote:Op donderdag 10 maart 2022 23:15 schreef Lange_Lans het volgende:
Overigens zijn die Falk en Biel wel prima spelers.
Die Falk is wel smullen ja, heerlijke voetballer.quote:Op donderdag 10 maart 2022 23:15 schreef Lange_Lans het volgende:
Overigens zijn die Falk en Biel wel prima spelers.
Gakpo zou er goed aan doen om nog een jaar te blijven.quote:Op donderdag 10 maart 2022 23:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Moet makkelijk kunnen, want het stelt niet veel voor dat Kopenhagen.
Ik hoop dat er in elk geval geld is. Heb geen idee wat Gakpo nu te zoeken heeft bij een Europese topclub, maar het schijnt dat hij goed verkocht kan worden deze zomer.
Voor de rest zal het heel wat verkoopkunsten van Brands vergen om spelers die bij doorselecteren buiten de boot vallen goed te kunnen verkopen.
Onderschatting zoals ik al aangaf.. Schmidt bevestigd hetquote:Op donderdag 10 maart 2022 23:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Huh maar is toch maar verspilde energie?
Eens. Gisteren was echt een totale aanfluiting. Dat is ook mijn grootste probleem met dit seizoen. Als het nou controlerend en zuinig winnen zou zijn (zoals bij Cocu) dan is er nog wel mee te leven maar dit is vlees nog vis.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 08:16 schreef vivelafete het volgende:
Ik heb nog best lang hoop gehad dat het met Schmidt aan het roer nog wat zou worden en vond het wel verfrissend na de verschrikkelijke Van Bommel en de oersaaie Cocu. Vooral hoopte ik dat het voetbal weer wat leuker zou worden en dat het technisch en strategisch beter in elkaar zou zitten na jaren van armoede door de twee voorgangers. Niet eens met de verwachting dar we Ajax zouden kunnen benaderen trouwens.
Helaas kunnen we wel concluderen dat het nog steeds niet om aan te gluren is. Zowel aanvallend als verdedigend staat en loopt het voor geen meter en zit er geen enkele goed uitgedachte lijn in. Wat een geklungel op elk front.
Ik zou ook eigenlijk geen persoon kunnen noemen waarin ik wel vertrouwen heb als die voor de groep staat, maar het zal wel Cocu worden. Tja, dan is er voor de komende tijd ook weinig positiefs in het vooruitzicht.
Geld lenen is bij uitstek nooit een top deal.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:40 schreef PSVCL het volgende:
Lekker hoor, wat een top deal weer
Schuimbekkende ajacieden incoming
Het zijn partners van PSV, uit de regio.. dan kan het geen kwaad.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geld lenen is bij uitstek nooit een top deal.
Dat ligt aan de aflossingstermijn en de berekende rente. Als het rentevrij is en je begint pas over tien jaar met aflossen is het feitelijk een gift van een paar miljoen vanwege inflatie.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geld lenen is bij uitstek nooit een top deal.
Ik denk niet dat bedrijven als de Jumbo een lening kwijt gaan schelden.'als we het niet terug kunnen betalen schelden ze de schulden wel kwijt' lijkt mij ook niet echt gezonde bedrijfsvoering.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Het zijn partners van PSV, uit de regio.. dan kan het geen kwaad.
In het ergste geval schelden ze de schulden wel kwijt of PSV verzint weer een of andere deal.
Nu is het zaak om kampioen te worden en het ajax tijdperk is voorbij, PSV gaat weer domineren de komende jaren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |