abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204032815
quote:
10s.gif Op donderdag 10 maart 2022 22:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Heel zakelijk, vooral die kans op de 4-5 weggeven 3 seconden voor tijd, dat was uitstekend uitgekiend door onze jongens.
Het was niet serieus bedoeld. ;)
pi_204032835
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 22:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Als je er geen acht tegen krijgt wel.
Daar moet zelfs Drommel z'n best voor doen.
pi_204032845
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 22:58 schreef Halcon het volgende:

[..]
Daar moet zelfs Drommel z'n best voor doen.
De verdediging voor hem deed z'n best wat dat betreft wel :T
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_204032860
Zoveel energie gekost ook. Denk niet dat we zondag punten gaan pakken. 3-1 verlies.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_204032861
Volgende week afmaken die handel.

quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 22:45 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dat is zo'n beetje het geval met minimaal 'n speler of 6 die nu meedoen. Leuk voor de breedte of misschien (maar waarschijnlijk niet) kan het ooit wat worden...
Klopt, zaak om door te selecteren komende zomer. Wordt een belangrijke transferperiode.Gelukkig is Brands dit keer aanwezig waardoor John de Jong niet weer kansloos met geld kan gaan strooien voor nog meer middelmaat
pi_204032898
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 22:54 schreef VEM2012 het volgende:
Zakelijk gelijkspel. In Kopenhagen afmaken.
Ik moest hiermee lachen.
pi_204032900
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 23:00 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klopt, zaak om door te selecteren komende zomer. Wordt een belangrijke transferperiode.Gelukkig is Brands dit keer aanwezig waardoor John de Jong niet weer kansloos met geld kan gaan strooien voor nog meer middelmaat
Moet makkelijk kunnen, want het stelt niet veel voor dat Kopenhagen.

Ik hoop dat er in elk geval geld is. Heb geen idee wat Gakpo nu te zoeken heeft bij een Europese topclub, maar het schijnt dat hij goed verkocht kan worden deze zomer.

Voor de rest zal het heel wat verkoopkunsten van Brands vergen om spelers die bij doorselecteren buiten de boot vallen goed te kunnen verkopen.
pi_204032917
Cody geeft zelf al aan dat ze weer met slappe instelling begonnen.. :') Lijkt Luuk de Jong wel.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  donderdag 10 maart 2022 @ 23:05:42 #234
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_204032918
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 23:00 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Huh maar is toch maar verspilde energie?
pi_204033016
Overigens zijn die Falk en Biel wel prima spelers.
  donderdag 10 maart 2022 @ 23:25:52 #236
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_204033105
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 23:15 schreef Lange_Lans het volgende:
Die schoot ze prima binnen idd.
pi_204033449
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 23:15 schreef Lange_Lans het volgende:
Die Falk is wel smullen ja, heerlijke voetballer.

Verder ben ik het er hier niet mee eens dat we veel middelmaat hebben. Maar ga nou eens werken aan een duidelijke structuur/tactiek en koop een goeie spits en keeper. Komt het allemaal goed, echt.

Spelers als Doan, Mauro en Vertessen zijn geweldig om erbij te hebben. Geen zeikerds, spelen met passie en zijn multi-inzetbaar.
pi_204033484
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 23:03 schreef Halcon het volgende:

[..]
Moet makkelijk kunnen, want het stelt niet veel voor dat Kopenhagen.

Ik hoop dat er in elk geval geld is. Heb geen idee wat Gakpo nu te zoeken heeft bij een Europese topclub, maar het schijnt dat hij goed verkocht kan worden deze zomer.

Voor de rest zal het heel wat verkoopkunsten van Brands vergen om spelers die bij doorselecteren buiten de boot vallen goed te kunnen verkopen.
Gakpo zou er goed aan doen om nog een jaar te blijven.
pi_204033490
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 23:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Huh maar is toch maar verspilde energie?
Onderschatting zoals ik al aangaf.. Schmidt bevestigd het

twitter
  Trouwste user 2022 vrijdag 11 maart 2022 @ 07:06:21 #240
7889 tong80
Spleenheup
pi_204033951
EINDHOVEN - De politie heeft donderdagavond enkele tientallen voetbalsupporters aangehouden rond de wedstrijd tussen PSV en FC Kopenhagen in Eindhoven. Zowel voorafgaand als na afloop van de voetbalwedstrijd was het onrustig rondom het Philips Stadion in de stad. De mobiele eenheid moest ingrijpen met charges.

Volgens een politiewoordvoerder werd er voorafgaand aan de wedstrijd al „enkele malen stevig ingegrepen om confrontaties tussen groepen supporters te voorkomen.” Daarbij werden ook agenten te paard ingezet.

Na afloop van de voetbalwedstrijd, die eindigde met gelijkspel, zorgden voetbalsupporters „die kennelijk opnieuw op een confrontatie uit waren” wederom voor onrust. Daarop werden enkele tientallen personen aangehouden en naar het politiebureau overgebracht.

Na middernacht was het volgens de woordvoerder weer rustig rondom het stadion en in de stad.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 vrijdag 11 maart 2022 @ 07:31:15 #241
7889 tong80
Spleenheup
pi_204034005
Acht doelpunten, eerlijk verdeeld over beide teams: PSV en FC Kopenhagen zorgden donderdagavond voor een spektakelstuk in het Philips Stadion. In Denemarken wordt er enthousiast gereageerd op het spel van Kopenhagen, dat PSV vooral in de eerste helft compleet verraste.

'We moeten een paar jaar terug om een helft van FC Kopenhagen te vinden die op zo'n hoog niveau gespeeld werd', is Ekstra Bladet lyrisch. 'Zo dynamisch, zo bevrijd, zo dapper. In het stadion waar aanvallende legendes als Ronaldo, Romįrio en Ruud van Nistelrooy gespeeld hebben, waren de PSV-fans in een goed humeur. Met dubieuze technomuziek en knipperende lichten.'

Waar de eerste helft goed was voor Kopenhagen, daar was de tweede helft voor PSV. De Eindhovenaren kwamen op 3-3, maar vervolgens ging het wederom mis. 'Pep Biel kon opnieuw scoren en Kopenhagen op een 4-3 voorsprong zetten. Maar het mocht gewoon niet zo zijn: Eran Zahavi liet het stadion voor een vierde keer ontploffen met zijn doelpunt: 4-4.'

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_204034215
Ik heb nog best lang hoop gehad dat het met Schmidt aan het roer nog wat zou worden en vond het wel verfrissend na de verschrikkelijke Van Bommel en de oersaaie Cocu. Vooral hoopte ik dat het voetbal weer wat leuker zou worden en dat het technisch en strategisch beter in elkaar zou zitten na jaren van armoede door de twee voorgangers. Niet eens met de verwachting dar we Ajax zouden kunnen benaderen trouwens.
Helaas kunnen we wel concluderen dat het nog steeds niet om aan te gluren is. Zowel aanvallend als verdedigend staat en loopt het voor geen meter en zit er geen enkele goed uitgedachte lijn in. Wat een geklungel op elk front.

Ik zou ook eigenlijk geen persoon kunnen noemen waarin ik wel vertrouwen heb als die voor de groep staat, maar het zal wel Cocu worden. Tja, dan is er voor de komende tijd ook weinig positiefs in het vooruitzicht.
pi_204034248
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 08:16 schreef vivelafete het volgende:
Ik heb nog best lang hoop gehad dat het met Schmidt aan het roer nog wat zou worden en vond het wel verfrissend na de verschrikkelijke Van Bommel en de oersaaie Cocu. Vooral hoopte ik dat het voetbal weer wat leuker zou worden en dat het technisch en strategisch beter in elkaar zou zitten na jaren van armoede door de twee voorgangers. Niet eens met de verwachting dar we Ajax zouden kunnen benaderen trouwens.
Helaas kunnen we wel concluderen dat het nog steeds niet om aan te gluren is. Zowel aanvallend als verdedigend staat en loopt het voor geen meter en zit er geen enkele goed uitgedachte lijn in. Wat een geklungel op elk front.

Ik zou ook eigenlijk geen persoon kunnen noemen waarin ik wel vertrouwen heb als die voor de groep staat, maar het zal wel Cocu worden. Tja, dan is er voor de komende tijd ook weinig positiefs in het vooruitzicht.
Eens. Gisteren was echt een totale aanfluiting. Dat is ook mijn grootste probleem met dit seizoen. Als het nou controlerend en zuinig winnen zou zijn (zoals bij Cocu) dan is er nog wel mee te leven maar dit is vlees nog vis.

Achterin staat het niet en voorin gebeurt er eigenlijk ook nog te weinig.
  vrijdag 11 maart 2022 @ 10:13:49 #244
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_204035188
twitter

twitter

Ik vind PSV vaak geld lenen.
pi_204035318
Vanaf 2032 aflossen? Bijzondere deal wel
pi_204035477
Lekker hoor, wat een top deal weer

Schuimbekkende ajacieden incoming _O_
  vrijdag 11 maart 2022 @ 10:43:41 #247
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_204035508
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 10:40 schreef PSVCL het volgende:
Lekker hoor, wat een top deal weer

Schuimbekkende ajacieden incoming _O_
Geld lenen is bij uitstek nooit een top deal.
pi_204035585
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 10:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Het zijn partners van PSV, uit de regio.. dan kan het geen kwaad.
In het ergste geval schelden ze de schulden wel kwijt of PSV verzint weer een of andere deal.

Nu is het zaak om kampioen te worden en het ajax tijdperk is voorbij, PSV gaat weer domineren de komende jaren :)
pi_204035675
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 10:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Dat ligt aan de aflossingstermijn en de berekende rente. Als het rentevrij is en je begint pas over tien jaar met aflossen is het feitelijk een gift van een paar miljoen vanwege inflatie.

Je kunt er alleen niet over oordelen als je de exacte voorwaarden niet kent. Hoe dan ook is het natuurlijk nu een mogelijkheid tot investering in jonge spelers waarvan je dan hoopt dat je die uiteindelijk voor meer verkoopt dan je investeert.
  vrijdag 11 maart 2022 @ 11:00:25 #250
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_204035718
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 10:50 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Het zijn partners van PSV, uit de regio.. dan kan het geen kwaad.
In het ergste geval schelden ze de schulden wel kwijt of PSV verzint weer een of andere deal.

Nu is het zaak om kampioen te worden en het ajax tijdperk is voorbij, PSV gaat weer domineren de komende jaren :)
Ik denk niet dat bedrijven als de Jumbo een lening kwijt gaan schelden.'als we het niet terug kunnen betalen schelden ze de schulden wel kwijt' lijkt mij ook niet echt gezonde bedrijfsvoering.

(waarbij ik niet wil zeggen dat deze lening ongezond is ofzo, ik sluit me aan bij @BehoorlijkKritisch)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')