abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203924024
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 13:26 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
we zijn niet de politie van de wereld.
Mens, als Belgie Nederland zou aanvallen en niemand zou helpen zou je ook huilen...

Maar omdat het Rusland betaamt en Rusland is in de ogen van bepaalde mensen met bepaalde meningen het walhallah, moet het mogen en iedereen die er schande van spreekt is een pupet van de VS of van Oekraine?

Geen enkel land heeft het recht een ander land aan te vallen, en die landen moet je met elk middel kapot maken.
pi_203924075
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 11:34 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Er heerst een algemene tendens voor totale oorlog...kost wat kost Putin verslaan.
Wie iets genuanceerder argumenteert wordt direct weg gezet als schandelijk pro-Putin etc.
Mensen die iets genuanceerder proberen te kijken die snappen er geen klote van. Die snappen niks van Putin, die snappen niks van de mensen om hem heen.. Die snappen niet dat wat wij doen niks te maken heeft met wat Putin doet. Die man zoekt een stok om mee te slaan en zegt "jullie komen te dichtbij"..De man is al twintig jaar bezig om Europa uit elkaar te drijven zodat hij stiekem Oekraine, de baltische staten en Kazachstan kan innemen. En dat uit elkaar drijven doet hij door de zogenaamde nuance in te brengen "Navo komt te dichtbij dus is NAVO's schuld"..

Putin is het kwaad in de Wereld (net als andere dictators overigens, zoals die van China en Saudie Arabie). Als je dit niet ziet ben je ziende blind en horende doof.
  donderdag 3 maart 2022 @ 17:33:46 #53
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203924565
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 16:52 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
Mensen die iets genuanceerder proberen te kijken die snappen er geen klote van. Die snappen niks van Putin, die snappen niks van de mensen om hem heen.. Die snappen niet dat wat wij doen niks te maken heeft met wat Putin doet. Die man zoekt een stok om mee te slaan en zegt "jullie komen te dichtbij"..De man is al twintig jaar bezig om Europa uit elkaar te drijven zodat hij stiekem Oekraine, de baltische staten en Kazachstan kan innemen. En dat uit elkaar drijven doet hij door de zogenaamde nuance in te brengen "Navo komt te dichtbij dus is NAVO's schuld"..

Putin is het kwaad in de Wereld (net als andere dictators overigens, zoals die van China en Saudie Arabie). Als je dit niet ziet ben je ziende blind en horende doof.
Wat ik alleen niet snap is dat Nederland een politie staat is men heeft het constant over dat men de mond word gesnoerd en dat men geen mening mag geven..

In Rusland worden kinderen opgepakt die bloemen leggen, de staat bezit de tv en je krijgt alleen maar propaganda voorgeschoteld.
Als je maar iets verkeerd zegt over de president beland je in gevang word omgelegd of eindig je in het gevang.
De soldaten worden naar Oekrane gestuurd met heel andere werkelijkheid, men verwachtte dat men als helden onthaald werd in plaats daarvan word men bekogeld mer brandbommen en bevolking die alles behalve wil mee werken.
De soldaten krijgen slecht materiaal mee slechte bevoorrading en moet zich dood vechten of in de Oekrane of dat men bang is dat hun wat aangedaan word door hun eigen land als men niet overwint.

Het is een hele rare situatie, aan de ene kant een leger dat eigenlijk niet wil vechten aan de andere kant een volk wat het land met alle mogelijkheden wil verdedigen.

Maar Nederland, ja dat is een politie staat onze leiders zijn schurken..

En dat terwijl je jou vrije mening gewoon vrolijk hier en eigenlijk overal op internet kan neer pleuren!

Uhu..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203924634
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 17:33 schreef theguyver het volgende:

[..]
Wat ik alleen niet snap is dat Nederland een politie staat is men heeft het constant over dat men de mond word gesnoerd en dat men geen mening mag geven..

In Rusland worden kinderen opgepakt die bloemen leggen, de staat bezit de tv en je krijgt alleen maar propaganda voorgeschoteld.
Als je maar iets verkeerd zegt over de president beland je in gevang word omgelegd of eindig je in het gevang.
De soldaten worden naar Oekrane gestuurd met heel andere werkelijkheid, men verwachtte dat men als helden onthaald werd in plaats daarvan word men bekogeld mer brandbommen en bevolking die alles behalve wil mee werken.
De soldaten krijgen slecht materiaal mee slechte bevoorrading en moet zich dood vechten of in de Oekrane of dat men bang is dat hun wat aangedaan word door hun eigen land als men niet overwint.

Het is een hele rare situatie, aan de ene kant een leger dat eigenlijk niet wil vechten aan de andere kant een volk wat het land met alle mogelijkheden wil verdedigen.

Maar Nederland, ja dat is een politie staat onze leiders zijn schurken..

En dat terwijl je jou vrije mening gewoon vrolijk hier en eigenlijk overal op internet kan neer pleuren!

Uhu..
Precies, die mensen leven dan ook in een waan.. En in die waan mogen ze leven, want de politiek bemoeit zich daar (voor alsnog) niet mee..
In Rusland zou dit niet mogen.

Gelukkig zijn de mensen die zo denken enorm in de minderheid, en door zo te denken zal FvD(waar die mensen meestal op stemmen) ook veel kleiner worden, met de verkiezingen voor de deur (met enorm veel partijen, terwijl Putin een alleenheerser is en iedereen die de politiek in wil gaan naar Syberie stuurt).

Wij zijn te vrij, dan krijg je mensen met rare ideeen.
  donderdag 3 maart 2022 @ 17:42:23 #55
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203924683
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 17:39 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
Precies, die mensen leven dan ook in een waan.. En in die waan mogen ze leven, want de politiek bemoeit zich daar (voor alsnog) niet mee..
In Rusland zou dit niet mogen.

Gelukkig zijn de mensen die zo denken enorm in de minderheid, en door zo te denken zal FvD(waar die mensen meestal op stemmen) ook veel kleiner worden, met de verkiezingen voor de deur (met enorm veel partijen, terwijl Putin een alleenheerser is en iedereen die de politiek in wil gaan naar Syberie stuurt).

Wij zijn te vrij, dan krijg je mensen met rare ideeen.
Het is ons goed recht om natuurlijk goed veel na te denken over bepaalde omstandigheden, en in veel verhalen zit er wel een kleine bron van waarheid in.
Misschien ook wel meer, maar wat ik hier schets is ook maar iets zoals ik het zie..
En ik denk dat ik niet zo ver naast dat wat er afspeelt naast zit.
pi_203924757
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 17:42 schreef theguyver het volgende:

[..]
Het is ons goed recht om natuurlijk goed veel na te denken over bepaalde omstandigheden, en in veel verhalen zit er wel een kleine bron van waarheid in.
Misschien ook wel meer, maar wat ik hier schets is ook maar iets zoals ik het zie..
En ik denk dat ik niet zo ver naast dat wat er afspeelt naast zit.
Ik ben het even kwijt, volgens mij post je niet iets gericht aan mij?

Want ik ben het met je eens, dat het vreemd is (om geen hardere woorden te gebruiken) dat men NL ziet als politiestaat waar je met NOS propaganda te maken hebt, en dat men Rusland lijkt te verafgoden, of althans Putin, terwijl die man veel meer met propaganda doet en mensen opsluit etc..

Ook China overigens, ik zat net een aflevering van Lubach op zondag te kijken, en dat ging over China. Dat is pas een politiestaat aan het worden. Schande dat we, als Westen, daar de OS georganiseerd hebben.
  donderdag 3 maart 2022 @ 18:00:32 #57
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203924896
Inwoners Rusland en Belarus niet welkom bij Vierdaagse, maar ze helemaal uitsluiten gebeurt niet

quote:
NIJMEGEN - Inwoners van Rusland en Belarus zijn vooralsnog niet welkom op de Nijmeegse Vierdaagse. Dat wil echter niet zeggen dat er geen Russen aan de wandelmars mogen meedoen: mensen met dubbele paspoorten - dus bijvoorbeeld n Russisch en Nederlands - kunnen zich gewoon inschrijven.

De Vierdaagse gaat nog wel in overleg met de gemeente Nijmegen over eventuele deelname van lopers uit Pskov. Niet uitgesloten is dat een deel ervan al jaren in Nederland woont: hen uitsluiten zou mogelijk potsierlijk zijn.

Zorgen zijn er wel: hun deelname zou kunnen leiden tot agressie vanuit het publiek.
:N
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 3 maart 2022 @ 19:36:03 #58
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203926504
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 17:48 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
Ik ben het even kwijt, volgens mij post je niet iets gericht aan mij?

Want ik ben het met je eens, dat het vreemd is (om geen hardere woorden te gebruiken) dat men NL ziet als politiestaat waar je met NOS propaganda te maken hebt, en dat men Rusland lijkt te verafgoden, of althans Putin, terwijl die man veel meer met propaganda doet en mensen opsluit etc..

Ook China overigens, ik zat net een aflevering van Lubach op zondag te kijken, en dat ging over China. Dat is pas een politiestaat aan het worden. Schande dat we, als Westen, daar de OS georganiseerd hebben.
Je post in Bnw, en niet in nws.

Wat ik bedoel er mee te zeggen is dat men hier een andere kijk heeft op wat er gaande is.

Zo ook dit topic.
pi_203926656
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 19:36 schreef theguyver het volgende:

[..]
Je post in Bnw, en niet in nws.

Wat ik bedoel er mee te zeggen is dat men hier een andere kijk heeft op wat er gaande is.

Zo ook dit topic.
En wat is daar mis mee?
Moeten we dan echt allen dezelfde marionnetjes zijn?

Alle neuzen in dezelfde richting zoals erin gepompt tijdens The Great Pandemic?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203926751
Maar hey ... ja bring on WW3
Laten we alle russen tot de laatste man/vrouw uitroeien.
We nuken Rusland plat en geven vieze Putin lekker op zn donder.
Dat dan ook Europa plat genuked wordt ...boeieuhhh
Respawnen we toch gewoon lekker...of wacht...nee...het is toch geen fps game...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 3 maart 2022 @ 19:49:55 #61
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203926886
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 19:41 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
En wat is daar mis mee?
Moeten we dan echt allen dezelfde marionnetjes zijn?

Alle neuzen in dezelfde richting zoals erin gepompt tijdens The Great Pandemic?
nee juist niet ik zeg ook, je post in BNW niet in NWS al moet ik zeggen dat de scheidingslijn tussen NWS en BNW vervaagt.
Zie corona topic toen topic actief werd hier groeide het aantal users hier.,.
Niks mis mee.
En de reden waarom het topic er is was een voorspelling voor WW3, het nadeel is natuurlijk dat sommige dingen weer haaks staat op andere topics zoals het atoombom topic. :)

ik had alleen niet verwacht dat sommige denken dat de hele oorlog niet bestaat dat is dan weer behoorlijk nieuw voor me!
pi_203926979
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 19:49 schreef theguyver het volgende:

[..]
nee juist niet ik zeg ook, je post in BNW niet in NWS al moet ik zeggen dat de scheidingslijn tussen NWS en BNW vervaagt.
Zie corona topic toen topic actief werd hier groeide het aantal users hier.,.
Niks mis mee.
En de reden waarom het topic er is was een voorspelling voor WW3, het nadeel is natuurlijk dat sommige dingen weer haaks staat op andere topics zoals het atoombom topic. :)

ik had alleen niet verwacht dat sommige denken dat de hele oorlog niet bestaat dat is dan weer behoorlijk nieuw voor me!
Ja we kunnen anders de russen achteruit drijven tot ze van de platte aarde vallen, tenzij ze eerder wegvluchten in de holle aarde, vanwaar ze bijgestaan door aliens zullen terugslaan.
Zzz
  donderdag 3 maart 2022 @ 19:58:03 #63
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203927101

Rond ongeveer 3min aldus een Nederlander in Rusland, fake news verspreiden kan leiden tot 10 jaar cel, let op dit is dus als de Russische staat iets beschouwd als zijnde fake news.
  donderdag 3 maart 2022 @ 19:59:45 #64
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203927150
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 19:53 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ja we kunnen anders de russen achteruit drijven tot ze van de platte aarde vallen, tenzij ze eerder wegvluchten in de holle aarde, vanwaar ze bijgestaan door aliens zullen terugslaan.
Zzz
Je weet maar nooit..
Straks als dat gebeurt sta je wel raar te kijken :D

Hey het is Bnw er worden wel meer voorspellingen gedaan en sommige komen gek genoeg uit..
Zie dit topic, het zat er niet zo gek naast voor een topic van 8 maand terug.
  donderdag 3 maart 2022 @ 20:13:56 #65
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_203927572
Ondanks dat dit BNW is had ik op een iets serieuser topic gehoopt.
Er kan een hoop vannuit nu gezegd worden maar men vergeet dat er een geschiedenis aan vooraf gaat.
Al keur ik de gang van zaken die nu gaande is af , er is ook wel wat begrip op te brengen voor rusland in deze.
Er was een reden waarom nederlanders het referendum m.b.t. oekraine nee stemden.
Maar goed men heeft blijkbaar een kort geheugen en een topic als dit lijkt weer een ridicule the andersdenkenden.
There is only one religion
  donderdag 3 maart 2022 @ 20:23:40 #66
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203927860
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 20:13 schreef Dance99Vv het volgende:
Er kan een hoop vannuit nu gezegd worden maar men vergeet dat er een geschiedenis aan vooraf gaat.
Al keur ik de gang van zaken die nu gaande is af , er is ook wel wat begrip op te brengen voor rusland in deze.
Er was een reden waarom nederlanders het referendum m.b.t. oekraine nee stemden.
Maar goed men heeft blijkbaar een kort geheugen en een topic als dit lijkt weer een ridicule the andersdenkenden.
Het sneue is dat naast de Oekraeners er ook enorm veel Russen moeten sterven voor het Kremlin.

In sommige gevallen laat men Russische gevangen naar huis bellen, natuurlijk voor Oekrane kan dit gebruikt worden als goeie propaganda.

Voorbeeldje.
https://9gag.com/gag/aGzypqz?ref=android

pi_203927925
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 20:13 schreef Dance99Vv het volgende:
Ridicuul... TS zal het wel weer onder sarcasme klasseren.
Maar ik begrijp je stelling.
  donderdag 3 maart 2022 @ 20:26:49 #68
189978 controlaltdelete
pi_203927955
Ondertussen wat achtergrondmuziek

Nazdrovje :Y)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 3 maart 2022 @ 20:36:19 #69
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_203928232
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2022 20:23 schreef theguyver het volgende:

[..]
Het sneue is dat naast de Oekraeners er ook enorm veel Russen moeten sterven voor het Kremlin.

In sommige gevallen laat men Russische gevangen naar huis bellen, natuurlijk voor Oekrane kan dit gebruikt worden als goeie propaganda.

Voorbeeldje.
https://9gag.com/gag/aGzypqz?ref=android

Hoeveel russische oekraniers in het oosten van oekraine zijn slachtoffer van de regering in kiev?
europa heeft 8 jaar niets gedaan aan de situatie in oekraine. (minsk akkoord?)
There is only one religion
pi_203930438
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 20:36 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]
Hoeveel russische oekraniers in het oosten van oekraine zijn slachtoffer van de regering in kiev?
Tja, hoeveel Tsjetsjenen zijn slachtoffer geworden van geweld door het Kremlin tijdens hun onafhankelijkheidsstrijd?
En waarom greep de NAVO niet in?
Zo kun je natuurlijk wel doorgaan natuurlijk.
  donderdag 3 maart 2022 @ 22:01:27 #71
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203930482
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 20:36 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]
Oef da's lastig maar de burgeroorlog, duurde zo'n 8 jaar.. en aan die zijde word deze geschat op ongeveer tussen de 4 en 5000, maar de laatste jaren waren heel erg rustig vooral omdat Zelensky zelf uit de regio afkomstig een goed staakt het vuren in stand wist te houden vanaf 2019 tot nu, vooral door heel veel onderhandelen.
  donderdag 3 maart 2022 @ 23:41:00 #72
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203931925
reporter:with me here, today alexander buhmanov - economist the founder of the investing club "soyuzniki"(comrades/allies) expert in stock strategy, greetings alexander

alexander:hello, i wont say good day

reporter:yeah, nobody says so anymore, stock strategies nowadays are still a thing of the past or are you still hoping to stay?
alexander:in the best case im going to work as santa claus like i did 25 years ago

reporter:but this... this is just once a year well

alexander:jokes aside - let me do this quickly, i send my greeting to sergey lesychenko that drank 12...13 for the death of the stock market, today im drinking a soda. dear stock market you were close to us(family/friendly manner), you were interesting for us
Rest in peace our dear friend

reporter:im not going to comment on this flash mob, because i don't want to believe in this lets talk about something more normal(cut-off)
pi_203932008
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 13:26 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
we zijn niet de politie van de wereld.
Als er in jouw woonplaats een leger uit een ander land is die jou en je vrijheid niet respecteert dan zou je wensen dat een organisatie van landen die rol op zich zou nemen.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 00:15:23 #74
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203932196
filmpje russische soldaten uitgehongerd en pas na 3 dagen vechten afgelost,

https://9gag.com/gag/a0Zo90L

vertaling staat in de comments er onder.

https://9gag.com/gag/aqGRNAj

https://9gag.com/gag/awzgKyB
opblazen van lege tank met een rpg

https://9gag.com/gag/aZrnNNz
karkiv

https://9gag.com/gag/ay9qn1p
borodianka

https://9gag.com/gag/a91zLm6
zelfde als filmpje hierboven maar dan met ondertiteling!

https://9gag.com/gag/aOQ2mdr
vrachtwagen chauffeur probeert russen in pantservoertuigen om te praten!

https://9gag.com/gag/a21MqLe
Russische POW
It is hard to hear all conversation clearly but it goes something like this: They were driving in Ural (Russian transport) into “meat grinder” because they did not have any intel. Column could not turn back. Their driver was injured and Ural caught on fire. They jumped out of it while it was still rolling. Ukrainian asks if there were any of their soldiers captured. Russian said he did not see any.

https://9gag.com/gag/a718yKr
brand naast de Enerhodar Nuclear Power Plant

https://9gag.com/gag/a51VK4o
arrestaties in Rusland tijdens protesten!

https://trends.knack.be/e(...)kie_check=1646349216
Russische olie gigant roept op tot vrede!

https://9gag.com/gag/angOBzL
Chernigov paar minuten na een luchtaanval
pi_203932437
quote:
Raar, waarom zouden Russische NLers niet mee mogen doen? alleen maar omdat putin oorlog zit te voeren. laat die mensen gewoon lekker meelopen. Die hoeven niet gestraft te worden voor de acties van die mafkees in moskou
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_203933090
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 01:26 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Raar, waarom zouden Russische NLers niet mee mogen doen? alleen maar omdat putin oorlog zit te voeren. laat die mensen gewoon lekker meelopen. Die hoeven niet gestraft te worden voor de acties van die mafkees in moskou
Russische Nederlanders mogen volgens het artikel wl meedoen.
pi_203933355
Plaats hier uw advertentie
  vrijdag 4 maart 2022 @ 09:40:16 #78
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203933992
quote:
Is dat de broer van Stephan king?
  vrijdag 4 maart 2022 @ 10:06:54 #79
189978 controlaltdelete
pi_203934249
twitter

Oh Dear Me :+
pi_203934589

Dat George Soros, Hillary Clinton, George Bush, Trudeau, Rutte e.d allemaal zo gek op Zelensky zijn is het geen verbazing dat hij nu op deze positie zit is om Oekraine naar EU te krijgen. Alleen niemand heeft er destijds om bekommerd.

Obama had destijds naast meerdere arabische lentes ook dit veroorzaakt -> How and why the U.S. Government Perpetrated the 2014 Coup in Ukraine

De vraag is alleen, is Putin ook gewoon een globalist? die meewerkt aan het narratief? is deze oorlog "planned"? spelen ze een spelletje om de de wereld economie verder af te breken en daarna opnieuw op te bouwen?
Media offensief is sterker dan die van corona.
Putin is namelijk ook gewoon een WEF puppet.

[ Bericht 9% gewijzigd door epicbeardman op 04-03-2022 11:08:07 ]
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_203935833
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 10:37 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Dat George Soros, Hillary Clinton, George Bush, Trudeau, Rutte e.d allemaal zo gek op Zelensky zijn is het geen verbazing dat hij nu op deze positie zit is om Oekraine naar EU te krijgen. Alleen niemand heeft er destijds om bekommerd.

Obama had destijds naast meerdere arabische lentes ook dit veroorzaakt -> How and why the U.S. Government Perpetrated the 2014 Coup in Ukraine

De vraag is alleen, is Putin ook gewoon een globalist? die meewerkt aan het narratief? is deze oorlog "planned"? spelen ze een spelletje om de de wereld economie verder af te breken en daarna opnieuw op te bouwen?
Tja, het BBB narratief is steeds moeilijker in te vullen.
pi_203935856
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 09:40 schreef theguyver het volgende:

[..]
Is dat de broer van Stephan king?
Kennelijk zijn lesbische tante...
  vrijdag 4 maart 2022 @ 14:11:41 #83
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203937100
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 10:37 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik mis een verkiezing.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 14:33:07 #84
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_203937363
.

[ Bericht 99% gewijzigd door KillemWieft op 04-03-2022 14:34:36 (Laat maar) ]
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_204095584
quote:
Staatssecretaris: ‘Gevluchte Oekraners willen vaker doorreizen naar Nederland’
Oekraense vluchtelingen die in Polen aankomen, willen steeds vaker doorreizen naar het westen. Ze noemen daarbij ‘specifiek Nederland en Duitsland’, zei staatssecretaris Eric van der Burg (Asiel).
https://www.ad.nl/politie(...)-nederland~a54b0aea/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 16 maart 2022 @ 06:31:40 #86
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204096825
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 22:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ok

Verwacht dat er best veel in Duitsland achterblijven, plus hopelijk is het niet lang nodig.
  woensdag 16 maart 2022 @ 07:47:40 #87
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204097104
https://9gag.com/gag/amg1ew9?ref=android

Karkiv

https://9gag.com/gag/aNP97K6?ref=android

Russische colonne kaput.

https://9gag.com/gag/apg3488?ref=android

Tank raakt een mijn? Gok ik.

https://9gag.com/gag/avA1j0W?ref=android

Kiev

https://9gag.com/gag/a71ORRb?ref=android

Russische tank crew nemen burgers onder vuur.

[ Bericht 17% gewijzigd door theguyver op 16-03-2022 07:56:23 ]
pi_204097453
quote:
Allemaal Hollywood beelden zou iemand zeggen....

Anyway, Oekrane maakt de verschrikkingen mee zoals in elke oorlog.
En dan heb je mensen die verontwaardigd reageren als Europese landen en burgers bereid zijn Oekrane vluchtelingen op te vangen.
pi_204099667
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 23:01 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Schaapjes vinden dit normaal terwijl die Mazepin geen fuck te maken heeft met die fake war.. ze worden steeds extremer in hun gedachten goed ( niet die van hun want er wordt voor hun nagedacht) . De NPC'S worden afgesteld.
Mazepin reed bij Haas niet door z'n talent, maar omdat zijn vader met Uralkali een belangrijke sponsor was van Haas. Door de oorlog heeft Haas die sponsoring gestopt, daarmee viel ook de reden weg om het Nikita daar een stoeltje te geven. Als hij daadwerkelijk iets zou toevoegen hadden ze hem gewoon kunnen houden, maar nu kunnen ze hem inwisselen voor een betere coureur. Mazepin is er dus niet uitgegooid omdat hij Russisch is, maar gewoon omdat hij niet goed genoeg is. Het blijft topsport.
Цой жив
  woensdag 16 maart 2022 @ 12:26:19 #90
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204099799
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2022 12:14 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Mazepin reed bij Haas niet door z'n talent, maar omdat zijn vader met Uralkali een belangrijke sponsor was van Haas. Door de oorlog heeft Haas die sponsoring gestopt, daarmee viel ook de reden weg om het Nikita daar een stoeltje te geven. Als hij daadwerkelijk iets zou toevoegen hadden ze hem gewoon kunnen houden, maar nu kunnen ze hem inwisselen voor een betere coureur. Mazepin is er dus niet uitgegooid omdat hij Russisch is, maar gewoon omdat hij niet goed genoeg is. Het blijft topsport.
Haas heeft niet veel geld dus een grote sponsor die weg valt is super KAK, en als dat zoontje van de sponsor is pech gehad, het is niet zo dat ie een geweldige indruk heeft achtergelaten..
Al had ik liever een andere coureur gezien, maar Kevin neemt ook weer paar nieuwe sponsors mee.
pi_204099827
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2022 12:14 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Wel spijtig dat dat is gebeurd vanwege een fake war...
  woensdag 16 maart 2022 @ 15:05:52 #92
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204101597
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2022 12:28 schreef Wantie het volgende:

[..]
Wel spijtig dat dat is gebeurd vanwege een fake war...
Nja ze komen allemaal deze kant op vanwege hoge gas rekening of zoiets en de reden dat de mannen achterblijven is... Eh..idk
  donderdag 17 maart 2022 @ 06:25:22 #93
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204110205

Hoe Oekraners een drone gebruiken voor een hinderlaag.
pi_204118001
quote:
Supermarkten stellen quotum in voor zonnebloemolie, run op laatste flessen: ‘Bizarre situatie’
Het dreigende tekort aan zonnebloemolie zorgt voor een run op de laatste flessen. Veel supermarkten stellen een quotum in en producenten die zonnebloemolie nodig hebben voor hun producten proberen nog snel extra te bestellen bij leveranciers.
https://www.ad.nl/koken-e(...)e-situatie~adfe6421/
Zelf nog net een paar flessen te pakken weten te krijgen. Die komen mooi te staan naast mijn voorraad pasta.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_204120313
Bets are in! Hoe lang voor ze gecanceld gaat worden? (En ze laat nog niet eens achterste van haar tong zien volgens mij)

https://www.bitchute.com/video/yrwD23iIvO3M/
Lach met een schone bips
pi_204120599
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 21:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
Bets are in! Hoe lang voor ze gecanceld gaat worden? (En ze laat nog niet eens achterste van haar tong zien volgens mij)

Het zijn van die momenten dat Poetin zijn gelijk bewijst met betrekking tot het aanpakken van fake news en je eigenlijk zou willen dat die wetgeving wordt doorgetrokken naar Europa...
  donderdag 17 maart 2022 @ 22:51:59 #97
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204121398
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 21:48 schreef loveyoulongtime het volgende:

Niet gewoon onzin laten blaten.

Dat Rusland geen ammo meer zou hebben is ook onzin, de ammo moet naar de voorste troepen maar de Oekraners doen veel guerilla tactiek zoals zie filmpje wat ik vanochtend heb gepost, voor een verdediger is het een stuk makkelijker.

Rusland gebruikt treinen naar de grens en vandaaruit vrachtwagens om het dan naar voren te brengen, als de Oekraners dan een aantal opblazen met hun tactiek lopen de voorste troepen natuurlijk veel gevaar door weinig voedsel en ammo dit geld natuurlijk voor tanks en manschappen.

Waarom de Russen zo weinig van hun luchtmacht laten zien is voor veel experts gissen, angst om burger doelen te raken of angst door veel verliezen wie weet.

Veel van de Russen vooral de conscripts weten eigenlijk niet eens waarom ze daar zijn, dit komt door de propaganda vanuit Rusland het is namelijk strikt verboden het woord oorlog te gebruiken dus de Russen zijn nogal in de war wat ze er berhaupt doen, veel hadden verwacht als helden binnen gehaald te worden om ze te bevrijden van de zogenaamde nazi leiders van de Oekrane in plaats daarvan worden ze ontvangen met kogels raketten en molentov cocktails.

Ook de normale Oekranse burgers wil ze niet, dus het is gewoon logisch dat het niet vlot gaat, geen luchtsteun veel weerstand gurilla tacktiek en slechte aanvoer, en slechte propaganda..

Ja dan is het niet gek dat het niet op schiet..

En die muts die waarschijnlijk thuis zit en commentaar levert alla Baudet.. tja zal wel omdat ze tegenwoordig voor onderdeel van Fox werkt omdat ze in verleden bij CBS (meen ik) er uit geknikkerd werd door veel foutieve informatie..

BTW de claim dat de 6 Jan rellen werd georganiseerd door antifa kwam ook mede door haar..

Dus tja...van top journalist naar... Niet al te best.
pi_204121695
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2022 22:07 schreef Wantie het volgende:
Het zijn van die momenten dat Poetin zijn gelijk bewijst met betrekking tot het aanpakken van fake news en je eigenlijk zou willen dat die wetgeving wordt doorgetrokken naar Europa...
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 22:51 schreef theguyver het volgende:
Niet gewoon onzin laten blaten.

Dat Rusland geen ammo meer zou hebben is ook onzin, de ammo moet naar de voorste troepen maar de Oekraners doen veel guerilla tactiek zoals zie filmpje wat ik vanochtend heb gepost, voor een verdediger is het een stuk makkelijker.

Rusland gebruikt treinen naar de grens en vandaaruit vrachtwagens om het dan naar voren te brengen, als de Oekraners dan een aantal opblazen met hun tactiek lopen de voorste troepen natuurlijk veel gevaar door weinig voedsel en ammo dit geld natuurlijk voor tanks en manschappen.

Waarom de Russen zo weinig van hun luchtmacht laten zien is voor veel experts gissen, angst om burger doelen te raken of angst door veel verliezen wie weet.

Veel van de Russen vooral de conscripts weten eigenlijk niet eens waarom ze daar zijn, dit komt door de propaganda vanuit Rusland het is namelijk strikt verboden het woord oorlog te gebruiken dus de Russen zijn nogal in de war wat ze er berhaupt doen, veel hadden verwacht als helden binnen gehaald te worden om ze te bevrijden van de zogenaamde nazi leiders van de Oekrane in plaats daarvan worden ze ontvangen met kogels raketten en molentov cocktails.

Ook de normale Oekranse burgers wil ze niet, dus het is gewoon logisch dat het niet vlot gaat, geen luchtsteun veel weerstand gurilla tacktiek en slechte aanvoer, en slechte propaganda..

Ja dan is het niet gek dat het niet op schiet..

En die muts die waarschijnlijk thuis zit en commentaar levert alla Baudet.. tja zal wel omdat ze tegenwoordig voor onderdeel van Fox werkt omdat ze in verleden bij CBS (meen ik) er uit geknikkerd werd door veel foutieve informatie..

BTW de claim dat de 6 Jan rellen werd georganiseerd door antifa kwam ook mede door haar..

|:( Laat maar weer hier.... Wat een NPC's weer hier zoals een ander hier bepaalde mensen al genoemd heeft. Ben compleet klaar met deze onzin... Dank alvast voor de note maar we zijn in BNW dus alvast. GFY @Wantie en @theguyver

helemaal klaar met jullie onzin hier constant.
Lach met een schone bips
  donderdag 17 maart 2022 @ 23:57:29 #99
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204122160
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 23:13 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
[..]
|:( Laat maar weer hier.... Wat een NPC's weer hier zoals een ander hier bepaalde mensen al genoemd heeft. Ben compleet klaar met deze onzin... Dank alvast voor de note maar we zijn in BNW dus alvast. GFY @:wantie en @:theguyver

helemaal klaar met jullie onzin hier constant.
Onzin?

Kan je simpel aantonen dat deze dame gelijk heeft dan?
Iets uit de Oekrane wat daar op duit?

Want ehm...
Kijk naar de post van psvcl die beweerde dat er helemaal niks loos is en via een video van een andere journalist vertrekt half Oekrane omdat de gasrekening te hoog werd.

Ook leuk en aardig maar dat verklaart niet wat daar een Russische colonne met tanks etc er doen..

Oh en ik note niet ik ga liever gewoon een dialoog aan op een discussie forum!

Oh en reden van topic was dat een escalatie zoals deze kon leiden tot WW3 zie OP er is nog een ander topic met cijfertjes! En nog een andere die de bijbel linkt aan de situatie, als je een ander idee hebt prima voer voor nog een topic . Van COVID hadden we er ook maar 40 verschillende.
  vrijdag 18 maart 2022 @ 00:10:00 #100
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204122262
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2022 23:57 schreef theguyver het volgende:
Onzin?

Kan je simpel aantonen dat deze dame gelijk heeft dan?
Iets uit de Oekrane wat daar op duit?

Want ehm...
Kijk naar de post van psvcl die beweerde dat er helemaal niks loos is en via een video van een andere journalist vertrekt half Oekrane omdat de gasrekening te hoog werd.

Ook leuk en aardig maar dat verklaart niet wat daar een Russische colonne met tanks etc er doen..

Oh en ik note niet ik ga liever gewoon een dialoog aan op een discussie forum!

Oh en reden van topic was dat een escalatie zoals deze kon leiden tot WW3 zie OP er is nog een ander topic met cijfertjes! En nog een andere die de bijbel linkt aan de situatie, als je een ander idee hebt prima voer voor nog een topic . Van COVID hadden we er ook maar 40 verschillende.
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 22:51 schreef theguyver het volgende:

De manier van je praten zegt genoeg weer om de boel maar weer te laten zoals het was.... Niks kan jouw narratief breken :) Prima en laat het zo zijn.
Lach met een schone bips
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')