Jammerquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:42 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ken deze mevrouw verder niet, maar tot nu toe bevalt ze me wel.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:44 schreef Snowsquall het volgende:
Ik ben die Gijp na 5min ook al weer spuugzat! Ik zap weer verder
Echt vaak he... Al die wisselende contacten met net geshavede vrouwen is niet zo goed voor je.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:46 schreef de_boswachter het volgende:
Wilfred heeft smerige HIV lippen, wtf
Laat al z’n huurders in natura betalen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:49 schreef RipCity het volgende:
[..]
Echt vaak he... Al die wisselende contacten met net geshavede vrouwen is niet zo goed voor je.
Wat een verschrikkelijk vrouwmens inderdaad. Die kale is er helemaal klaar mee. Kaalmans doet het overigens best goed.quote:
Ik zou dr twitter niet opzoeken als ik jou was.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:57 schreef de_boswachter het volgende:
Ah ze is schrijver en opiniemaker. Opiniemaker ookWtf is dat voor lege huls.
Twitter, ook al zo’n inhoudsloos medium……. Hopelijk is dit de laatste keer dat deze irritante zeug hier aan tafel zit.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:58 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ik zou dr twitter niet opzoeken als ik jou was.
Net zoals Wilders overal Marokkanen bij betrekt doet deze vrouw dat met mannen. Word je toch helemaal gek van zegquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:00 schreef Poefbank het volgende:
“Ja, maar mannen”. Altijd de vergelijking met mannen maken en daarmee maken de feministen zich automatisch ondergeschikt aan de man.
Bas van Toor, een grote kindervriend.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:04 schreef RamboDirk het volgende:
Wie is die vetklep? Wat heeft hij te melden?
Wie verzint het uberhaupt om haar uit te nodigen?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:14 schreef de_boswachter het volgende:
Jaag dat wijf tijdens de reclame de zaal uit. Opkankeren zeg. Verschrikkelijk.
Johan. Samen met dochter van Linda de Mol.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wie verzint het uberhaupt om haar uit te nodigen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |