SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:02 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Verlenging van de cijfertjesman. Dit gaat helemaal verkeerd.
Dat wordt dus niet de 15de stoppen met de cijfertjes, gvd.
@_serial_![]()
Zijn er ook daling cijfers en het verband met een overlijden? #dtvquote:Op woensdag 2 maart 2022 14:08 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
#StijgingDesDoods
@:Lenny_Leonard moet maar terugkomen, dit gaat fout![]()
Ik wil geen voorbarige conclusies trekken op een woensdag.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:09 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat wordt dus niet de 15de stoppen met de cijfertjes, gvd.
@:_serial_wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Haha, in Brabant kun je vandaag al niet meer testen, morgen is moeilijk. Doordat alle testlocaties volgeboekt zijn en ook medewerkers van de teststraten ziek.![]()
Ik wilde toch nog even posten in het allerlaatste coronatopic.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
De carnavalspiekquote:Op woensdag 2 maart 2022 14:18 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, in Brabant kun je vandaag al niet meer testen, morgen is moeilijk. Doordat alle testlocaties volgeboekt zijn en ook medewerkers van de teststraten ziek.![]()
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
https://www.ed.nl/binnenl(...)zVlV0BzfUW9ndOxlm6yw
Dat muziekje er bij ook "puntje d'r in, puntje d'r uit, ja zo gaat ie goed.
![]()
Ik doe mee met de carnavalspiek, net een positieve zelftest gehad, de eerste! Over uurtje naar de teststraat.
Voel me goed brak ook zeg, slap als een dweil, keelpijn, stijve nek en rug.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Waarom ga je precies nog naar de teststraat? Is uitzieken nu niet gewoon beter?quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:24 schreef Rabieluh het volgende:
Ik doe mee met de carnavalspiek, net een positieve zelftest gehad, de eerste! Over uurtje naar de teststraat.
Voel me goed brak ook zeg, slap als een dweil, keelpijn, stijve nek en rug.![]()
Moet voor m'n werk blijkbaar, protocol.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:29 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Waarom ga je precies nog naar de teststraat? Is uitzieken nu niet gewoon beter?Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Heb je een herstelbewijs nodig voor een buitenlandreis/Werk?quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:24 schreef Rabieluh het volgende:
Voel me goed brak ook zeg, slap als een dweil, keelpijn, stijve nek en rug.
Beterschap!wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Waarom? Anders geloven ze je niet dat je ziek bent?quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:30 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Moet voor m'n werk blijkbaar, protocol.
Beterschap ook natuurlijk!![]()
Thx!quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:32 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Waarom? Anders geloven ze je niet dat je ziek bent?
Beterschap ook natuurlijk!
Ik weet ook niet zo goed waar dat nou voor nodig is, de Albert-Heijn verwijst naar de site van de overheid waar staat dat je na een positieve zelftest een afspraak moet maken.
Ze werken de komende 5 dagen maar eens zonder mij dan.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Geen last van hier.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:39 schreef Rabieluh het volgende:
En m'n kappersafspraak moeten annuleren.
@OrienteWhat can change the nature of a man?![]()
hou eens op met nieuwe topics aanmaken, ik wil graag gepost hebben in het allerlaatste Covid topic, maar zo blijf ik aan de gang met posten.![]()
Wat denken jullie, we zitten komend jaar nog wel aan de QR-shit vast met reizen hè?
Dan moet ik toch voor mn booster binnenkort![]()
![]()
Vanochtend nog een stuk of 6 bejaarden geholpen in de winkel, wie weet wat dat voor gevolgen heeft.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Het forum is niet meer tijdelijk. Deal with it.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:42 schreef Nielsch het volgende:
hou eens op met nieuwe topics aanmaken, ik wil graag gepost hebben in het allerlaatste Covid topic, maar zo blijf ik aan de gang met posten.![]()
Ooit zal het topic doodbloeden.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:45 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Het forum is niet meer tijdelijk. Deal with it.![]()
Dat bepaal jij niet.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:45 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Het forum is niet meer tijdelijk. Deal with it.What can change the nature of a man?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: