Flikker op man. Het zijn dus degenen die het niet vieren (ze waren immers niet verkleed) die het verpesten.quote:
Waarom moeten er opmerkingen gemaakt worden dan als je "gewoon" over straat loopt?quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:25 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Flikker op man. Het zijn dus degenen die het niet vieren (ze waren immers niet verkleed) die het verpesten.
Ja welkom in Nederland. Alles wat gevaarlijk is verbieden!quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja echt he. Ook nog messen verbieden. Uit alle keukens halen die gevaarlijke wapens.
Het is gewoon openbare weg he.quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:25 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Flikker op man. Het zijn dus degenen die het niet vieren (ze waren immers niet verkleed) die het verpesten.
Precies de reden waarom het steeds meer een 'ikke, ikke, ikke'-maatschappij wordt: men doet niks meer om het te de-escaleren.quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:26 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Tokkies gonna tokkie.
Nooit sussen, je bent niets meer waard tegenwoordig in de “ikke ikke ikke” maatschappij
Zowel de uitlokker(s) als de dader leven nog.quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:33 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Precies de reden waarom het steeds meer een 'ikke, ikke, ikke'-maatschappij wordt: men doet niks meer om het te de-escaleren.
Want tsja, het gaat alleen om jouw gezondheid en niet die van een ander. Ik zie een goede parallel met de afgelopen twee jaar qua die gedachte.
Dan spring jij er de volgende keer maar tussenin. Hopelijk zonder een mes tussen je ribben.quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:33 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Precies de reden waarom het steeds meer een 'ikke, ikke, ikke'-maatschappij wordt: men doet niks meer om het te de-escaleren.
Want tsja, het gaat alleen om jouw gezondheid en niet die van een ander. Ik zie een goede parallel met de afgelopen twee jaar qua die gedachte.
Kun jij leven met de gedachte dat diegene nog had geleefd als jij er tussen was gesprongen?quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:35 schreef daNpy het volgende:
Zowel de uitlokker(s) als de dader leven nog.
Dus ja, het is een egoistische maar wel realistische vraag of het je leven waard is om ergens tussen te springen.
Benadruk maar weer fijn even wat ik zojuist zei. Dank daarvoorquote:Op woensdag 2 maart 2022 13:39 schreef superniger het volgende:
[..]
Dan spring jij er de volgende keer maar tussenin. Hopelijk zonder een mes tussen je ribben.
En ik dus onder zoden lag?quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:41 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Kun jij leven met de gedachte dat diegene nog had geleefd als jij er tussen was gesprongen?
Nou nee. Er werd iets van gezegd dat ze niet verkleed waren .....quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:25 schreef KaBuf het volgende:
[..]
quote:
Het ligt toch echt aan de dader, en degene die dood is, is degene die er tussen sprong.quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:41 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Kun jij leven met de gedachte dat diegene nog had geleefd als jij er tussen was gesprongen?
quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:28 schreef daNpy het volgende:
[..]
Waarom moeten er opmerkingen gemaakt worden dan als je "gewoon" over straat loopt?
quote:
Ja, er werd naar de daders geroepen dat ze niet verkleed waren. Dat lijkt me in geen geval een geldige reden om dan maar een vechtpartij te starten (en dat de daders geen lieverdjes waren, blijkt wel uit het feit dat ze überhaupt messen bij zich hadden).quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:43 schreef maily het volgende:
[..]
Nou nee. Er werd iets van gezegd dat ze niet verkleed waren .....
Triest weer dat er meteen een mes getrokken moet worden ook ....
Weer een paar families kapot ...
Rusland is volledig schuldig aan de aanval op Oekraine. De NAVO en de EU hadden er helemaal niks aan kunnen doen. Zelfde laken en pak. Ik ben het daar dus niet mee eens.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:04 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Het ligt toch echt aan de dader, en degene die dood is, is degene die er tussen sprong.
Absoluut niet.quote:Je hele argument valt daarmee uit elkaar.
Dus bovenstaande is voor jou een reden om een ander niet te redden: "het kan zo zijn geweest dat als..." .quote:Maw het kan zo zijn geweest dat er niet eens was gestoken of het anders was afgelopen als diegene er niet was tussen gesprongen.
Dus doen we er maar geen ene reet meer aan.quote:Maw dit is nou eenmaal de realiteit waar in we leven.
De ander heeft wapens, jij niet.
Andere meningen, ook de EU en Amerika zijn niets meer dan omstanders die steun geven, maar zeker niet tussen beide springen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:13 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Rusland is volledig schuldig aan de aanval op Oekraine. De NAVO en de EU hadden er helemaal niks aan kunnen doen. Zelfde laken en pak. Ik ben het daar dus niet mee eens.
[..]
Absoluut niet.
[..]
Dus bovenstaande is voor jou een reden om een ander niet te redden: "het kan zo zijn geweest dat als..." .
Is bij jou de empathie al zo enorm gedaald??
[..]
Dus doen we er maar geen ene reet meer aan.
Dat hoef ik niet te doen. Dat bewijs jij zelf al. Ikke, ikke, ikke en de rest kan stikken.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:23 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
ik ga jou ook niet vertellen wat je wel of niet moet doen, gaarne de dienst andersom ook bewijzen aub.
Je vraagt nu of ik kan leven met het feit dat ik niet dood zou zijn?quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:03 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Kun jij leven met de gedachte dat diegene nog had geleefd als jij er tussen was gesprongen, ja of nee?
Klopt, ook geen reden om te zeggen dat niet-verkleedde mensen "het feest" verpestten door gewoon langs te lopen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:06 schreef KaBuf het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja, er werd naar de daders geroepen dat ze niet verkleed waren. Dat lijkt me in geen geval een geldige reden om dan maar een vechtpartij te starten (en dat de daders geen lieverdjes waren, blijkt wel uit het feit dat ze überhaupt messen bij zich hadden).
Geen reden om het dus een pauper feest te noemen
Laat maar, een vraag met ja of nee beantwoorden is voor jou te moeilijk.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:38 schreef daNpy het volgende:
Je vraagt nu of ik kan leven met het feit dat ik niet dood zou zijn?
Gezien je andere reacties kun jij je ook maar beperkt inleven in anderen, hoe goed je het ook bedoeld.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:43 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Laat maar, een vraag met ja of nee beantwoorden is voor jou te moeilijk.
Wellicht, maar ik zal tenminste geen zwakkeling zoals o.a. jij zijn die van een afstandje toekijkt hoe iemand op straat in elkaar wordt gerost.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:48 schreef daNpy het volgende:
[..]
Gezien je andere reacties kun jij je ook maar beperkt inleven in anderen, hoe goed je het ook bedoeld.
Ik doe ook niks meer, je wordt tegenwoordig om een pakketje al dood geslagen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:33 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Mensen die niks doen zijn ook ziek in hun hoofd.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:55 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik doe ook niks meer, je wordt tegenwoordig om een pakketje al dood geslagen.
Die mensen zijn echt ziek in hun hoofd.
Ja, maar die leven dan nog wel.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:57 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Mensen die niks doen zijn ook ziek in hun hoofd.
Mooi hoog paard heb je, let op dat het zeer doet als je eraf valt.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:52 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Wellicht, maar ik zal tenminste geen zwakkeling zoals o.a. jij zijn die van een afstandje toekijkt hoe iemand op straat in elkaar wordt gerost.
Waarom is alles zwart wit?quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:59 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Wat is het leven nog waard als je niks geeft om je medemens?
Veel, ik moet er ook nog zijn voor mijn kinderen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:59 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Wat is het leven nog waard als je niks geeft om je medemens?
Lijkt mij ook niet tof voor je kinderen, een samenleving waar men niet veel om elkaar geeft.quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:01 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Veel, ik moet er ook nog zijn voor mijn kinderen.
Dat zeg ik niet, ik gaf aan dat deze niet-verkleedde mensen geen carnaval vieren.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:41 schreef daNpy het volgende:
[..]
Klopt, ook geen reden om te zeggen dat niet-verkleedde mensen "het feest" verpestten door gewoon langs te lopen.
Nog minder tof voor haar kinderen zou zijn als ze geen moeder meer zouden hebben!quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:10 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet tof voor je kinderen, een samenleving waar men niet veel om elkaar geeft.
Internetheld gespot!quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:52 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Wellicht, maar ik zal tenminste geen zwakkeling zoals o.a. jij zijn die van een afstandje toekijkt hoe iemand op straat in elkaar wordt gerost.
Je bent niks waard als je er geen zak tegen doet. Er tussen springen als je een mes ziet, is weer een ander verhaal.quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:24 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Nog minder tof voor haar kinderen zou zijn als ze geen moeder meer zouden hebben!
Dus tegenwoordig ben je ook al geen leven waard als je niet tussen een mongool met een mes springt om hem tegen te houden?
Inderdaad. Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Het wordt met de dag gekker hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |