SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Tobi die trekt dat nietquote:Op woensdag 2 maart 2022 09:40 schreef juul. het volgende:
Ik hoop zo dat er via een spel, een genomineerde bij komt, liefst Tobias of Grace
To zal wel weer bezig zijn met zeurenquote:Op woensdag 2 maart 2022 09:40 schreef greysbones het volgende:
Waarop slaat deze TT op de bewoners???
quote:Op woensdag 2 maart 2022 09:42 schreef engine het volgende:
[..]
To zal wel weer bezig zijn met zeuren
ja er zitten een paar backstabbers aan tafelquote:
Worden lange weken voor zequote:Op woensdag 2 maart 2022 09:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja er zitten een paar backstabbers aan tafel
dan krijg je dat
quote:Op woensdag 2 maart 2022 09:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja, net of het de finale-dag is. Vanavond gaat het licht uit en de deur op slot
Ja, heeft ze ook gezegd dat waarom....of dringt dat niet tot haar door. Dat Julio geen kans maakt en Nawel altijd terug komt.quote:Op woensdag 2 maart 2022 09:50 schreef Rhosyn het volgende:
Nawel zit er toch wel mee dat Grace haar genomineerd heeft.
Grace leek met haar meer te hebben dan met Julio.
Het is natuurlijk ook een lulverhaal. Ik wist dat jij sterker bent dan Kristofquote:Op woensdag 2 maart 2022 09:50 schreef Rhosyn het volgende:
die gaat ontploffenquote:Op woensdag 2 maart 2022 09:51 schreef humpty het volgende:
Nominatie van Grace is hard aangekomen bij Nawel
En Grace kan die ermee leven dat Nawel op Tobias gestemd heeft samen met Julio....Oh wacht hebben dat waarschijnlijk nog niet gezegdquote:Op woensdag 2 maart 2022 09:51 schreef humpty het volgende:
Nominatie van Grace is hard aangekomen bij Nawel
Maxima en Beatrix spoelen toch ook hun eigen glazen niet om?quote:Op woensdag 2 maart 2022 09:53 schreef humpty het volgende:
Nouch wil jij mijn glas even afspoelen voor een beetje melk ?
Slachtofferrol ligt Nawel goed
kan ik me heel goed voorstellen. Het is ook een kut nominatie van Grace en helemaal met dat kut verhaal erbij dat ze weet dat Nawel sterker is dan Kristoffquote:Op woensdag 2 maart 2022 09:50 schreef Rhosyn het volgende:
Ze heef zich vergist.
Na zoveel keer terug te komen. En ze wilde graag de strijd aangaan met Kristof.....kom maar op zei ze.quote:Op woensdag 2 maart 2022 09:52 schreef engine het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook een lulverhaal. Ik wist dat jij sterker bent dan Kristof
Nou hoe weet ze dat dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |