Ik ben Wendy en Erland weleens op feestjes tegengekomen waar Molendijk* ook draaide. Die twee waren dus echt alles behalve nuchter daar...quote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:05 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat betreft dat laatste weet ik het niet maar de rest compleet mee eens. Zij won wel die rechtszaak over die cokeroddel maar dat betekent niet dat het niet is gebeurd,. Dat zou me in elk geval niets verbazen.
Snap wat je zegt, het is meer dat ik van een schreeuwlelijk als Glennis Grace wel zo'n jumbo actie verwacht/kan plaatsen, maar een Linda of een Chantal zie ik dat echt niet doen. En eerlijk gezegd zie ik dat ook wel als een ander niveau schandaal dan dat chantal structureel vreemd zou gaan ofzoquote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Toch wel eens. Het ligt er ook een beetje aan hoe bekend de BN’er in kwestie is. Stel dat de Glennis-affaire Chantal betrof dan was het schandaal nóg groter geweest. Chantal (en Linda, maar dat is al gebeurd) kan in principe het hardst vallen. Als zij inderdaad structureel vreemdgaat of d’r man en kinderen blijkt te mishandelen dan gaat het gekker dan bij Jaimie en Kleine. We hebben dan wel een breaking newsje in BN’er-land en ik verwacht zeker dat er collega’s zijn die haar nog verder onder de bus gooien. Zoals ik in de OP zei: lekker mee gezien het momentum en je kan eindelijk af van die feeks van een collega. Dat idee.
Staat mij bij dat zij ook vreemdgegaan was met die zakenpartner van haar met dat fitnessgebeuren wat failliet is gegaan.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wat betreft dat laatste weet ik het niet maar de rest compleet mee eens. Zij won wel die rechtszaak over die cokeroddel maar dat betekent niet dat het niet is gebeurd,. Dat zou me in elk geval niets verbazen. Ze doet zich ook echt wel te zen voor. Alsof ze nooit een woede-uitbarsting heeft terwijl niemand zó zen is.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:55 schreef Moofasah het volgende:
Het verbaasd me dat mensen het van Chantal niet gelijk zijn.
Die bitch vibe is vrij obvious.
Als zij achter de schermen aardig bleek zou ik verrast opkijken.
quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:16 schreef Nine. het volgende:
Een bekende van me werkt bij een productiehuis en heeft daardoor weleens met Chantal moeten werken. Van dat schattige 'girl-next-door' imago was achter de schermen i.i.g. weinig te merken
Ik tikte elders ook al zoiets, en niet voor het eerst.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:56 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Fijn om te weten dat m'n intuïtie prima functioneert
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |