Lekker gemikt, Yuri.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:22 schreef ipa84 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Vanuit een andere positie gefilmd blijkt het een gebouw ernaast te zijn.
ik denk teveel wodka in hun mikquote:
Ik vond het al knap dat zo'n ding bleef staan na een inslagquote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:22 schreef ipa84 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Vanuit een andere positie gefilmd blijkt het een gebouw ernaast te zijn.
We weten niet waarop ze mikten. Ze hadden aangekondigd dat ze het gebouw van de SBU zouden aanvallen.quote:
Minstens 2quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:25 schreef Tengano het volgende:
[..]
Hoeveel drones heb je in godsnaam nodig om zoveel voertuigen tegen te houden
ligt er aan wat die drone vervoertquote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:25 schreef Tengano het volgende:
[..]
Jongens ik weet een goeie mop: zegt de ene trol tegen de andere trol...quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:18 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik weet niet wat voor trol jij bent
Bijzondere uitleg.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:25 schreef Werkperd het volgende:
Oekrane geeft aan meer drones te willen aanschaffen van Turkije. Ik hoop dat Turkije dit weigert.
Het begint er steeds meer op te lijken dat Oekrane met zijn vreemde gedrag Turkije de oorlog probeert in te sleuren en op die manier een tweede front wil creren tegen Rusland. Turkije heeft genoeg verstand, ervaring en geopolitieke inzicht om niet in te trappen in dergelijke spelletjes.
Oekraine/Zelensky probeert de hele wereld erbij te betrekken en dat zij het voor hen oplossen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:25 schreef Werkperd het volgende:
Oekrane geeft aan meer drones te willen aanschaffen van Turkije. Ik hoop dat Turkije dit weigert.
Het begint er steeds meer op te lijken dat Oekrane met zijn vreemde gedrag Turkije de oorlog probeert in te sleuren en op die manier een tweede front wil creren tegen Rusland. Turkije heeft genoeg verstand, ervaring en geopolitieke inzicht om niet in te trappen in dergelijke spelletjes.
Al zou maar 1% in Kiev blijven heb je nog 30.000 man die een filmpje kunnen maken.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Het verbaasd me toch nog enigszins dat er zoveel (live) beeld vanuit Kiev naar buiten komt. Had echt verwacht dat men veel massaler de stad/steden zou ontvluchten.
2x de helft is de vuistregel.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:25 schreef Tengano het volgende:
[..]
en dat Zeg je over iemand als Erdogan?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:25 schreef Werkperd het volgende:
Hij ziet overal een complot in om Turkije ergens bij te betrekkenquote:
Wat is het achterliggende verhaal van dit plaatje?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:26 schreef Evenstar het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik nou gek of staat er ook een pijl richting Moldavi en zelfs Polen?
Wat heb jij gerookt dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:25 schreef Werkperd het volgende:
Sowieso eentje richting Moldavi, Polen ligt een stuk noordelijker. Is allemaal nogal ondoorgrondelijk door een aantal interne grenzen in Oekrane die hij erbij getekend heeft.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:26 schreef Evenstar het volgende:
[ afbeelding ]
Moldavi heeft ook door Rusland gesteunde opstandige regio's dus daar zal ook een vredesmissie naartoe moeten zodra ze in Oekrane klaar zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:26 schreef Evenstar het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik nou gek of staat er ook een pijl richting Moldavi?
Pijl vanuit Transnistria volgens mij.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:26 schreef Evenstar het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |