SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
iedereen daar hoor. ze willen allemaal winnen natuurlijkquote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Tobias zou iedereen voor de bus gooien om zichzelf te redden
Meneer politiek correct is eigenlijk meneer ik doe alles om mijzelf te profileren.
Wegens verkeerde info flightplan met Jodi foster en zoon is dochter hahaquote:
En nu gaat hij Kris uithorenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:23 schreef Koos1958 het volgende:
heerlijk nu al stemmen op dinsdag. Tobias nu tegen kristof oh we hebben nog helemaal niets besproken he.
Mag allemaal hèquote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:25 schreef Koos1958 het volgende:
Nu zegt tobias ik heb mensen in mijn hoofd maar dat is niet eens een optie. Die gozer kan echt liegen he, hij wil julio erin houden. Nu zegt tobias tegen kristof al je top 4 hetzelfde is weet je wat je te doen staat. Net tegen grace zei hij toch iets anders.
doet hij elke keer, Kris uithoren en dan zelf niets zeggen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
En nu gaat hij Kris uithoren![]()
Stel je voor dat Kris wat anders stemt
Ik ben ook klaar met die manquote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:30 schreef Verida het volgende:
[..]
doet hij elke keer, Kris uithoren en dan zelf niets zeggen.
bah, mister politiek correct
Hij weet echt wel dat salar populairder isquote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:30 schreef Koos1958 het volgende:
Oh nu zegt tobias dat salar als 1e van de vier nederlanders af zou vallen.
kris is toch al een keer genomineerd geweest? of vergis ik me nu?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:31 schreef Magean het volgende:
Ik hoop nu dat kristof en tobias genomineerd worden. Dan weten ze ook eens hoe dat is en dan wie eruit gaat boeit me dan niet van die twee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |