Hij kan wel eens wat zinnigs zeggen, ook al mag je 'm niet.quote:Op maandag 28 februari 2022 23:33 schreef superniger het volgende:
Machogebral van Klaver kan ik niet serieus nemen.
Ik ben milieubewust en recycle dus mijn FOK! posts.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:10 schreef monkyyy het volgende:
Als de oorlog voorbij is, dan moet er iets gebeuren met de collaborateurs.
Heb jij een sheet met memorabele posts?quote:Op maandag 28 februari 2022 23:38 schreef monkyyy het volgende:
Ik ben milieubewust en recycle dus mijn FOK! posts.
Zoietsquote:Op maandag 28 februari 2022 23:40 schreef svann het volgende:
[..]
Heb jij een sheet met memorabele posts?
* weer eens verbaast is
quote:Op maandag 28 februari 2022 23:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ben milieubewust en recycle dus mijn FOK! posts.
Een mobiele oven, waarom heb ik daar nooit aan gedachtquote:
Alleen standje well done.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:46 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Een mobiele oven, waarom heb ik daar nooit aan gedacht
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:48 schreef monkyyy het volgende:
Lachwekkend hoe Lil' Putin zijn hand heeft overspeeld wel
Turkije is een NAVO lidquote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:50 schreef 3rr0r het volgende:
Waarom hebben ze met hun Turkse drones nog niet wat geschoten op die karavaan? Ander plannetje? Straks is het te laat. Of bang om daarna zelf vanuit de lucht kapotgebombardeerd te worden?
Ja en? Die Turkse drones heeft Oekraine al gekocht in het verleden.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Turkije is een NAVO lid
verkeerd gelezen
Snap niet dat de Russen geen luchtafweer meesturen. Zelfs in Red Alert stuur je altijd bazoekamannetjes mee met je tanks.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja en? Die Turkse drones heeft Oekraine al gekocht in het verleden.
Ja en dat ik het verkeerd heb gelezen? Soms dan doe ik 4 dingen tegelijk en dan lees ik iets te snel en reageer ik op een bericht dat eigenlijk niet bestaat.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja en? Die Turkse drones heeft Oekraine al gekocht in het verleden.
Zullen ze geheid wel meehebben bij die karavaan. Dus misschien heeft Oekraine er geen vertrouwen in dat hun drones het lang genoeg overleven om iets uit te kunnen halen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:54 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Snap niet dat de Russen geen luchtafweer meesturen. Zelfs in Red Alert stuur je altijd bazoekamannetjes mee met je tanks.
Gewoon een Hand of NOD langs die colonne zetten en die mannetjes eruit pompenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:54 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Snap niet dat de Russen geen luchtafweer meesturen. Zelfs in Red Alert stuur je altijd bazoekamannetjes mee met je tanks.
In schuilkeldersquote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:57 schreef monkyyy het volgende:
Waar poepen ze. Gewoon op straat? @:superniger
Gaat Biden ook een uur onderuitzakt een geschiedenis boek voorlezen?quote:
Net zoals hij Assad op z'n plek zette?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 23:13 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
ObamaGod had die kabouter allang op z'n plek gezet.
vandaag bijna +8%quote:
Ik vind Lubach nogal tegenvallenquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:42 schreef svann het volgende:
Oude Pauw-tijd.
Vond die vervroeging juist wel een verbetering.
Die tussengeschoven Lubach hoeft van mij niet zo, vier dagen is teveel.
Ik vind het nu eigenlijk ook te laat…de arbeider roept morgen weerquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:42 schreef svann het volgende:
Oude Pauw-tijd.
Vond die vervroeging juist wel een verbetering.
Die tussengeschoven Lubach hoeft van mij niet zo, vier dagen is teveel.
quote:
Vanwege het risico dat daaraan kleeft.quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:18 schreef svann het volgende:
Gevoelsmatig snap ik niet dat Oekraïne niet meer hulp krijgt.
Een democratie wordt binnengevallen en wij kijken toe want het is geen Navo-land.
NATO heeft geen zin in een kernoorlog…daar valt wat voor te zeggen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:18 schreef svann het volgende:
Gevoelsmatig snap ik niet dat Oekraïne niet meer hulp krijgt.
Een democratie wordt binnengevallen en wij kijken toe want het is geen Navo-land.
Er zijn vast AIVD'ers die met onze posts meelezenquote:
Hey, ben jij monkyyy op FOK! ?quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:53 schreef svann het volgende:
[..]
Heet jij geen van Poppel?
Ik kijk om hoor als je svann roept.
Peter leest meequote:Op woensdag 2 maart 2022 23:56 schreef monkyyy het volgende:
Al die lui die Putin een prima kerel vonden omdat hij half naakt op een paard reedInschattingsfoutje noemen we dat.
Is dat genoeg? Ik weet er niets vanquote:Op donderdag 3 maart 2022 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nope...jodium is tegenwoordig toch al aan het brood toegevoegd?
Dat is om te zorgen dat wij er nog een touw aan vast kunnen knopen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 23:05 schreef superniger het volgende:
Waarom draagt die padvinder een touw om zijn linkerschouder?
quote:
Jood zit ook in zout.quote:Op donderdag 3 maart 2022 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nope...jodium is tegenwoordig toch al aan het brood toegevoegd?
Geen flauw idee...als Tsar Bomba op ons valt dan helpen een paar jodiumtabletten ook niet.quote:Op donderdag 3 maart 2022 23:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Is dat genoeg? Ik weet er niets van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |