Stierenmelk?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:29 schreef engine het volgende:
Tante van Grace had van die andere melk gegeven
Zo heftig weer allemaal.
En Nouchine blijft dus weer buiten schot.....die wil met Nawel in de finale.....quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:31 schreef Stargazing het volgende:
Dat plan van Nawel is alleen om haarzelf te redden. Die gooit zo Nouchine onder de bus als het haar uitkomt
Als ze twitters hebben gekregen van Achter, zal dat wel het enige doel zijn geweest.. attitude change voor hun ½dooie gedragquote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:26 schreef Rhosyn het volgende:
Wat heeft die 20 uur afwezigheid van Tobias en Julio voor zin gehad?
Wat was het doel er van?
ook nep!! vooral van de belg..was 1x leuk en nu is het teveel van het zelfde..quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat geld dus niet voor Nouchine en Salar......??
Vooral Tobias is de laatste weken enorm arrogant geworden. Hij heeft het echt hoog in zn bol gekregen na die rankings.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:31 schreef Silves het volgende:
[..]
yep gewoon niet meer in de mode..stelletje vormen voor popi te worden...
Oh, dat doe ik ook....heb tijd aan mijzelf en eerst lekker een bakkie koffie wakker worden en dan onder de douche.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:32 schreef Verida het volgende:
Ze douchen twee keer per dag, maar gaan wel allemaal ongewassen, zo uit hun stinkende nest, aan de ontbijttafel zitten.
Het heeft niet gewerktquote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als ze twitters hebben gekregen van Achter, zal dat wel het enige doel zijn geweest.. attitude change voor hun ½dooie gedrag
Denk je.....jullie onderschatten Salar zo erg. Dat is de beste speler die daar rondloopt. Mag van mij ook winnen. Maar alle wat hij daar doet doet hij om te winnen.....quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee want die zijn geen stelletje om popi te worden en bovendien geen stelletje.
Het onmogelijke is mogelijkquote:
Is nog steeds rond de 160kquote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:35 schreef Verida het volgende:
Salar : In Australie krijgen ze 250 K als prijs.
duh, de Australische dollar is minder waard dan de euro.
Sarah en juliettequote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:37 schreef humpty het volgende:
Ik kan niet meer naar die Grace luisteren ....35 jaar en de dingen waar ze het dan over heeft
Dan zit je alleen aan de tafelquote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, dat doe ik ook....heb tijd aan mijzelf en eerst lekker een bakkie koffie wakker worden en dan onder de douche.
Ik denk eerder dat het heel slim is van Nousquote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk je.....jullie onderschatten Salar zo erg. Dat is de beste speler die daar rondloopt. Mag van mij ook winnen. Maar alle wat hij daar doet doet hij om te winnen.....
Daar zit wat in, maar het is daar nu wel eigen he.....quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:37 schreef Verida het volgende:
[..]
Dan zit je alleen aan de tafel
Ik vind het gewoon niet netjes, om zo uit je bed in gezelschap aan tafel te gaan zitten.
Dit is dus het probleem, Nawel heeft de sukkels en minder populaire mensen weggespeeld en vreemd genoeg ook Vera en Hanne omdat ze geholpen werd foor FEBO.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
En Nouchine blijft dus weer buiten schot.....die wil met Nawel in de finale.....
Denk het ook hij kon wel nagaan dat niemand Nouch zou nomineren dus als hijquote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk je.....jullie onderschatten Salar zo erg. Dat is de beste speler die daar rondloopt. Mag van mij ook winnen. Maar alle wat hij daar doet doet hij om te winnen.....
Vast nietquote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:39 schreef Moeraskat het volgende:
Vraag me af of die verhalen van Grace kloppen, maar ik ga niet checken bij die buitenlandse BB's. Geen zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |