Ik heb ook gedroomdquote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:21 schreef Silves het volgende:
Gewoon hele verhalen over de zogenaamde dromen..zo ter plekke verzonnen
is dat mogelijk dan? ik verschiet dat ie nog niet aan het zeuren is over de pin van Nousquote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:21 schreef engine het volgende:
[..]
Julio heeft het voor elkaar gekregen om nog irritanter te zijn.
Gelukkig is Grace niet sneakyquote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:26 schreef zodeju het volgende:
Ben benieuwd of het plan nog doorgaat van Nawel en Nouchine die zeggen dat ze in de finale staan als ze het plan kunnen uitvoeren om Kristof weg te stemmen. In samenwerking met Julio en Grace wat ze beweren.
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb ook gedroomd
Ik droomde dat Silves de mod van BB was
En speciale modrechten had
En iedereen de moeder bande die het niet met haar eens was
![]()
![]()
![]()
![]()
En oh ja alle lopende bans introk
Moeten we nog horen mogen het er niet over hebben.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:26 schreef Rhosyn het volgende:
Wat heeft die 20 uur afwezigheid van Tobias en Julio voor zin gehad?
Wat was het doel er van?
En jij krijgt een banquote:
Het zal ze snel genoeg duielijk worden dat Julio de finale niet eens haalt. Salar stijgt ookt nog steeds sterk terwijl Tobi en Grace steeds meer beginnen zakken.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:26 schreef zodeju het volgende:
Ben benieuwd of het plan nog doorgaat van Nawel en Nouchine die zeggen dat ze in de finale staan als ze het plan kunnen uitvoeren om Kristof weg te stemmen. In samenwerking met Julio en Grace wat ze beweren.
Alle bans, hebben we er zoveel?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb ook gedroomd
Ik droomde dat Silves de mod van BB was
En speciale modrechten had
En iedereen de moeder bande die het niet met haar eens was
![]()
![]()
![]()
![]()
En oh ja alle lopende bans introk
To en Goe hebben lekker kunnen bondenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:26 schreef Rhosyn het volgende:
Wat heeft die 20 uur afwezigheid van Tobias en Julio voor zin gehad?
Wat was het doel er van?
Daar mogen we het niet over hebbenquote:
yep gewoon niet meer in de mode..stelletje vormen voor popi te worden...quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:29 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Het zal ze snel genoeg duielijk worden dat Julio de finale niet eens haalt. Salar stijgt ookt nog steeds sterk terwijl Tobi en Grace steeds meer beginnen zakken.
psssstttt, mis er wel een aantalquote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar mogen we het niet over hebben![]()
4 voor zover ik weet
Dat geld dus niet voor Nouchine en Salar......??quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:31 schreef Silves het volgende:
[..]
yep gewoon niet meer in de mode..stelletje vormen voor popi te worden...
Nee want die zijn geen stelletje om popi te worden en bovendien geen stelletje.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat geld dus niet voor Nouchine en Salar......??
Julio nietquote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:32 schreef Verida het volgende:
Ze douchen twee keer per dag, maar gaan wel allemaal ongewassen, zo uit hun stinkende nest, aan de ontbijttafel zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |