Ik weet niet of hij zich versprak, misschien denkt hij dat hij naar huis gaat ik heb geen ideequote:Op dinsdag 1 maart 2022 07:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Veel streams gezien.
Julio versprak zich en gaat zaterdag naar huis? Denkt hij dat of was het een beslissing?
Heb het idee dat we het pas morgen zullen weten.
Ja hij is aan het speculeren hij zegt ook iedere week noem ik namenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij zich versprak, misschien denkt hij dat hij naar huis gaat ik heb geen idee
Ssssttttquote:Op dinsdag 1 maart 2022 08:45 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik durf het bijna niet te vermelden..
We hebben beeld.
voor hoelang blijft dan nu de vraag..quote:Op dinsdag 1 maart 2022 08:45 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik durf het bijna niet te vermelden..
We hebben beeld.
ALs hij in de groep goed ligt krijgt hij weinig stemmenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 08:45 schreef humpty het volgende:
[..]
Ja hij is aan het speculeren hij zegt ook iedere week noem ik namen
zou het ook heel raar vinden als hij in de finale zou komen
Ik ben al geswitcht kan die nep dromen niet meer aanhorenquote:
kan nix en wordt nixquote:Op dinsdag 1 maart 2022 08:57 schreef greysbones het volgende:
En Nawel gaat weer brood verzuipen in olie
Ze doet het in dit geval welquote:
Ze doet het duidelijk met tegenzin.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:03 schreef greysbones het volgende:
En wie is er nu de grote manupilator…
Julio die zegt ga je nog broodjes bakken tegen Nawel.. dat kan zegt Nawel..
Nu staat julio buiten van zijn theetje te genieten en is Nawel aan het bakken
Het is ook wel een vieze manier van julioquote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:05 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze doet het duidelijk met tegenzin.
Ze zegt ook tegen Julio die naar buiten loopt: als ik niet aan het bakken was, was ik met jou..
Zogenaamd aardig bedoeld maar meer een sneer
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:07 schreef Ireth het volgende:
Mijn videoland heeft het opgegeven geloof ik, hij doet het nie....
Sinds zondagquote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:07 schreef zodeju het volgende:
Sinds wanneer hebben ze boter en beleg en thee...????
Ja. Ze had het ook door.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is ook wel een vieze manier van julio
Nawel laat inderdaad vaak anderen voor haar lopenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:08 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja. Ze had het ook door.
Maar eerlijk is eerlijk.
Zo doet Nawel het ook vaak.
BV tegen Nouchine: ik ga koekjes halen, wil jij ook koekjes, lekkere koekjes, of ga jij ze halen, echt lief, dank je wel.
Ben gracias zatquote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:10 schreef Silves het volgende:
Goeiemorgen cossers..beetje bij gelezen, Tobi weer controle over het spel en pissed, dat hij niks heeft gewonnen..die heeft me ook een kaasfobie..akelig ventje is het me ook.
ja zeg dat..quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben gracias zat
Ga zowaar meer waardering krijgen voor Nawel
En die ligt 20/7![]()
Ja, van de week riep ze ik ga koken waarop Grace zei ik wil wel helpen. Oh leuk gezellig zei Nawel......even later zat Nawel met haar kont op het aanrecht te kijken hoe Grace aan het koken was.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:08 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja. Ze had het ook door.
Maar eerlijk is eerlijk.
Zo doet Nawel het ook vaak.
BV tegen Nouchine: ik ga koekjes halen, wil jij ook koekjes, lekkere koekjes, of ga jij ze halen, echt lief, dank je wel.
En nous vervelend als ze dronken isquote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:11 schreef Silves het volgende:
Grace is dus sneaky...![]()
en iedereen is nu zeer bewust van de camera..
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
En nous vervelend als ze dronken is
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:14 schreef Silves het volgende:
[..]![]()
En Kris , is toch een toffe peer, en brengt sfeer in de groep
tobi had die van Grace ook aangepast omdat hij anders nog negatiever wasquote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:15 schreef Silves het volgende:
Snap alleen de tweets niet van Julio, toevallig alle positief?
tobi is en blijft een achterbaks jaloers wezen, die alles gaat doen om Salar en kris onder de bus gaat gooien..quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
tobi had die van Grace ook aangepast omdat hij anders nog negatiever was
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:18 schreef Silves het volgende:
[..]
tobi is en blijft een achterbaks jaloers wezen, die alles gaat doen om Salar en kris onder de bus gaat gooien..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |