En toen besloot je zelf even op de "Shock & Auw"-tour te gaan. Duidelijk.quote:Op maandag 28 februari 2022 23:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik lees hier al dagen elk topic. En ineens sinds vannacht is het een klote topic met zure reacties, vooral tegen elkaar. Gewoon totaal onleesbaar en gaat het vooral om kutgames en kennis van raketten.
Alles zuur en belachelijk.
zoek eens op Strategic Defense Initiative (SDI)quote:Op maandag 28 februari 2022 23:17 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart wel waarom mijn vraag niet aan kwam.
Wat zou volgens jou een haalbare of redelijk uitkomst zijn ?quote:Op maandag 28 februari 2022 22:59 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het punt van onderhandelen is niet dat je toegeeft aan de eisen van je tegenstander, maar dat je een voor beide partijen acceptabele oplossing probeert te vinden. En onderhandeld wordt er altijd. Aan het begin of helemaal op het einde. Het lijkt mij het beste dit aan het begin te doen.
Is dat zo?quote:Op maandag 28 februari 2022 23:14 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Dat ze voornemend zijn om binnenkort weer te praten is positief toch?
In ieder geval de intentie hopelijk om het op te lossen zonder verder gaande gevolgen.
En wie denkt Steve te zijn dat die dat soort dingen kan roepen?quote:Op maandag 28 februari 2022 23:16 schreef Perox het volgende:
Steve roept net dat de door NATO geleverde vliegtuigen vanaf Polen missies kunnen vliegen voor Oekraine, dat kan toch niet waar zijn? Forse escalatie toch, zou dat waar zijn?![]()
![]()
Het is nog steeds ruzie.quote:Op maandag 28 februari 2022 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik snap dat dit een onwijs irritante vraag is, maar ik stel 'm toch maar op hoop van zegen 🤞🤞🤞
Heb vandaag het nieuws hieromtrent (noch over iets anders overigens) niet kunnen volgen.
Zou iemand zo lief en attent willen zijn me in een paar zinnen bij te praten?
Thanks!
Kort en krachtig! Maar dankquote:
Fokkers overdreven graag vanuit de rukbunker. Bij Corona was het einde ook al nabij.quote:Op maandag 28 februari 2022 23:20 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ik merk wel dat hier meelezen het gevoel dat het game over is en we allemaal dood gaab binnen 2 weken veel groter maakt dan in het dagelijks leven.
Veel mensen hebben zo'n het zal wel loslopen mindset.
The Monaco Yachtclub ook maar dicht gooien. Where do you go ....quote:Op maandag 28 februari 2022 23:01 schreef Perrin het volgende:
[ twitter ]
Vast ook al genoemd, maar significant.
quote:Op maandag 28 februari 2022 23:18 schreef Iblardi het volgende:
[..]
En toen besloot je zelf even op de "Shock Slok & Auw"-tour te gaan. Duidelijk.
Het lijkt niet alsof men erop uit is te de-escaleren. Dus die weet. Als er dan een vliegveld in Polen wordt aangevallen is het spel op de wagen.quote:Op maandag 28 februari 2022 23:16 schreef Perox het volgende:
Steve roept net dat de door NATO geleverde vliegtuigen vanaf Polen missies kunnen vliegen voor Oekraine, dat kan toch niet waar zijn? Forse escalatie toch, zou dat waar zijn?![]()
![]()
Lijkt mij niet onlogisch dat die kisten gevlogen gaan worden door de landen die ze leveren, het zijn er wel 70 hé. Daar heb je aardig wat piloten voor nodig om die te vullen, kan me niet voorstellen dat UA die paraat heeft.quote:Op maandag 28 februari 2022 23:19 schreef Evenstar het volgende:
[..]
En wie denkt Steve te zijn dat die dat soort dingen kan roepen?
Alsof hij wat weet, gast leest wat tweets en nieuwsberichten op en verdient bakken met geld ...
Onderhandelingen - geen resultaatquote:Op maandag 28 februari 2022 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik snap dat dit een onwijs irritante vraag is, maar ik stel 'm toch maar op hoop van zegen 🤞🤞🤞
Heb vandaag het nieuws hieromtrent niet kunnen volgen (noch over iets anders overigens).
Thanks!
Het gaat ook wel loslopen.quote:Op maandag 28 februari 2022 23:20 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ik merk wel dat hier meelezen het gevoel dat het game over is en we allemaal dood gaab binnen 2 weken veel groter maakt dan in het dagelijks leven.
Deel bij rusland, deel bij Oekraïne. Nooit bij de navo naar neutraal kand. Sancties opheffen en gesprek aangaan zodat niet nogmaals voorkomt.quote:Op maandag 28 februari 2022 23:18 schreef Vallon het volgende:
[..]
Wat zou volgens jou een haalbare of redelijk uitkomst zijn ?
Njet, Da of iets anders daar tussenin ?
Ik zie niet goed wat er hier met het mes op de keel onderhandeld kan worden. Hooguit dat de één de ander lang genoeg voor de gek houdt zodat één van ons het kind met het badwater kan wegflikkeren.
De Russen willen onze/hun Russen redden van onze onderdrukking door ze te bestoken met hun onderwerping.
Onderhandelingen zijn geschorst om ruggespraak te kunnen houden. Op een later moment onderhandelen ze weer verder.quote:Op maandag 28 februari 2022 23:23 schreef Perox het volgende:
[..]
Onderhandelingen - geen resultaat
Rusland heeft in Kharkov burgerdoelen gebombardeerd met iets dat lijkt op clusterbommen
Nieuw convooi onderweg naar Kyiv en deze nog groter dan vorige
Tjetsjenen zouden (weer) zijn gevlucht.
Mariopoul bijna afgesloten.
Thanks!quote:Op maandag 28 februari 2022 23:23 schreef Perox het volgende:
[..]
Onderhandelingen - geen resultaat
Rusland heeft in Kharkov burgerdoelen gebombardeerd met iets dat lijkt op clusterbommen
Nieuw convooi onderweg naar Kyiv en deze nog groter dan vorige
Tjetsjenen zouden (weer) zijn gevlucht.
Mariopoul bijna afgesloten.
Klopt ..... , vandaag even contact gehad met iemand uit de Antillenquote:Op maandag 28 februari 2022 23:20 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Onderhandelingen is weinig over bekend, maar willen nog een keer om de tafel zitten.quote:Op maandag 28 februari 2022 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Heb vandaag het nieuws hieromtrent niet kunnen volgen (noch over iets anders overigens).
Thanks!
Veel users waren het met elkaar oneens, maar de analyses waren uiteindelijk minder goed dan gisteren. Soms komt iemand een beetje dronken het topic in en ik schijn kampioen te zijn in bad takes.quote:Op maandag 28 februari 2022 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Thanks!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |