Oh je wilde gewoon een opening om te patsen met je goedheid. Niet zo netjes om daar anderen voor te beledigen. Jammer, is je karma weer weg.quote:Op maandag 28 februari 2022 23:03 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat lul je nou? Ik heb zaterdag ¤1400 overgemaakt naar een Weeshuis in Letland. Onze gasten gingen naar huis in Letland, en net een airB&B betaald voor drie weken omdat we hier gasten hebben die we niet verwacht hadden. Daar komen morgen twee vrouwen in met hun kinderen.
En wat doe jij?
Iedereen wil graag onder de nucleaire paraplu nu de Russen laten weten dat ze een conventionele oorlog willen inzetten om buurlanden naar hun hand te zetten. Tot nu toe is het richting nato vooral verbaal geweld.quote:Op maandag 28 februari 2022 23:05 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Lijkt erop alsof de Finnen wel echt willen doorpakken met NAVO lid worden
Ik breng Assurancetourix meequote:Op maandag 28 februari 2022 23:06 schreef Salina het volgende:
[..]
Groot gelijk hoor, meid!
Hier, ons FOK!-Leger.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat Rusland al ideeën had richting Finland bedoel ik.quote:Op maandag 28 februari 2022 23:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoezo niet meer Europees zou zijn? Dat ze al en zitten in de EU. En officieel is Finland geen Scandinavië.
Jezus man, waarom zet die vent dat in hemelsnaam op deze manier online? Met de je productielocatie en iedereen lachend duidelijk in beeld behalve jezelf. Alle respect dat deze mensen zo dapper en sterk zijn om dit te doen, maar het is toch niet slim om zoveel van jezelf prijs te geven op deze manier?quote:Op maandag 28 februari 2022 22:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Nederlander in actie in Oekraïne:
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100024153_554e043a
Ik lees hier al dagen elk topic. En ineens sinds vannacht is het een klote topic met zure reacties, vooral tegen elkaar. Gewoon totaal onleesbaar en gaat het vooral om kutgames en kennis van raketten.quote:
Die zijn het eindelijk zat. Werd tijd. Nu doorpakken.quote:Op maandag 28 februari 2022 23:05 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Lijkt erop alsof de Finnen wel echt willen doorpakken met NAVO lid worden
Speaking of which, hoe staat het daar eigenlijk mee? Is dat al up and running of hoe ver waren ze?quote:Op maandag 28 februari 2022 23:08 schreef HiZ het volgende:
[..]
Iedereen wil graag onder de nucleaire paraplu nu de Russen laten weten dat ze een conventionele oorlog willen inzetten om buurlanden naar hun hand te zetten. Tot nu toe is het richting nato vooral verbaal geweld.
Broer van Matchfix!quote:Op maandag 28 februari 2022 23:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik breng Assurancetourix mee
Oorlog voorbij
Tja met je buik stemmen is met je onderbuik leven.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:52 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Totdat de gasrekening nog eens verdubbeld en de benzine aan de pomp 3,50 per liter is. De graanprijzen zouden ook wel eens flink omhoog kunnen gaan.
Je komt ook wel aparte berichten tegen als dat de Russen honger gaan leiden, terwijl het land de grootste graanexporteur ter wereld is.
Nee, die overnachtingen zijn alweer volgeboekt dus dubbele winst en das moreel fout. Das niet mijn geld, dat geld moest naar Letland.quote:Op maandag 28 februari 2022 23:07 schreef superniger het volgende:
[..]
Kan je die 1400 euro niet beter besteden aan je 5 kinderen?
Oh, dat dreigement tegenover Finland en Zweden. Ondertussen is de hele wereld al bedreigd door die wilde hond.quote:Op maandag 28 februari 2022 23:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat Rusland al ideeën had richting Finland bedoel ik.
Scheelt toch een slok op een borrel,quote:Op maandag 28 februari 2022 23:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, die overnachtingen zijn alweer volgeboekt dus dubbele winst en das moreel fout. Das niet mijn geld, dat geld moest naar Letland.
Ik snap je vraag niet.quote:Op maandag 28 februari 2022 23:09 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Speaking of which, hoe staat het daar eigenlijk mee? Is dat al up and running of hoe ver waren ze?
Jub. Daarom nooit toegeven.quote:Op maandag 28 februari 2022 23:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Iedere keer pakken ze een hapje meer uit dat land.
Jep. Helaas.quote:Op maandag 28 februari 2022 23:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Oh, dat dreigement tegenover Finland en Zweden. Ondertussen is de hele wereld al bedreigd door die wilde hond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de SpeldHet antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
Borrels zat hier…quote:Op maandag 28 februari 2022 23:11 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Scheelt toch een slok op een borrel,
OH je bedoelt star wars. Daar had ik het niet over. Voor zover ik weet heeft het weinig opgelost.quote:Op maandag 28 februari 2022 23:13 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Hoe staat het eigenlijk met dat Amerikaanse raketschild? Wat is de status daar van?
Ah, dat verklaart wel waarom mijn vraag niet aan kwam.quote:Op maandag 28 februari 2022 23:16 schreef HiZ het volgende:
[..]
OH je bedoelt star wars. Daar had ik het niet over. Voor zover ik weet heeft het weinig opgelost.
De nucleaire paraplu is dat je weet dat de nato in principe kernwapens kan inzetten ter verdediging, waardoor potentiële aanvallers worden afgeschrikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |