abonnement Unibet Coolblue
pi_204009281
Het is nog niet helemaal mijn ding, dit seizoen in The Wild. Wellicht moet ik er nog aan wennen, maar ik vind het element dat het in onze 'gewone omgeving' is, waarbij je afhankelijk bent van andere mensen veel interessanter.

Nu snap ik in deze serie niet waarom ze niet gelijk vanaf de watertoren met drones de lucht in zijn gegaan. In zo'n gebied kun je dan toch vrij snel mensen zien, zeker als ze op die bergpassen lopen onderweg naar hun safe camp :?
Grootverdiener die ook de kleintjes Est.
  woensdag 9 maart 2022 @ 12:17:49 #177
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_204009372
quote:
7s.gif Op woensdag 9 maart 2022 12:03 schreef Alan_Bastard het volgende:
Het is nog niet helemaal mijn ding, dit seizoen in The Wild. Wellicht moet ik er nog aan wennen, maar ik vind het element dat het in onze 'gewone omgeving' is, waarbij je afhankelijk bent van andere mensen veel interessanter.

Nu snap ik in deze serie niet waarom ze niet gelijk vanaf de watertoren met drones de lucht in zijn gegaan. In zo'n gebied kun je dan toch vrij snel mensen zien, zeker als ze op die bergpassen lopen onderweg naar hun safe camp :?
Sowieso lijkt het me vrij simpel om mensen te vinden met een warmtecamera onder een drone 's nachts, dan hebben ze na 1 nacht iedereen gevonden... :')

Wat ik zelf vooral irritant vind van dit concept tot nu toe is het gebrek aan oriëntatie, bij de normale edities heb je als kijker nog een beetje een idee hoe dichtbij de hunters bij de kandidaten zijn omdat je de geografie van Nederland kent. Nu is het allemaal groen & bergen en heb je geen idee of iemand nu op 100 meter of 10 kilometer afstand zit.

Wat zou het volgende Hunted-concept zijn? Een BN-er die wordt vrijgelaten en dan 4 uur lang uit handen moet zien te blijven van 3 hunters in een bus? Dan noemen we het 'Hunted Jachtseizoen'. :D
pi_204009901
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 12:17 schreef Sirolf het volgende:

[..]
Sowieso lijkt het me vrij simpel om mensen te vinden met een warmtecamera onder een drone 's nachts, dan hebben ze na 1 nacht iedereen gevonden... :')

Wat ik zelf vooral irritant vind van dit concept tot nu toe is het gebrek aan oriëntatie, bij de normale edities heb je als kijker nog een beetje een idee hoe dichtbij de hunters bij de kandidaten zijn omdat je de geografie van Nederland kent. Nu is het allemaal groen & bergen en heb je geen idee of iemand nu op 100 meter of 10 kilometer afstand zit.

Wat zou het volgende Hunted-concept zijn? Een BN-er die wordt vrijgelaten en dan 4 uur lang uit handen moet zien te blijven van 3 hunters in een bus? Dan noemen we het 'Hunted Jachtseizoen'. :D
Ja ik heb bij deze versie ook wel een beetje het uitmelken 3.0 gevoel hoor... wat mij betreft houden ze het maar gewoon bij het origineel en de VIPS
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 9 maart 2022 @ 13:39:31 #179
3542 Gia
User under construction
pi_204010075
Ik schiet het nog niet meteen helemaal af, maar heb mijn twijfels over de voorbereiding van de kandidaten.
Wellicht dat een volgende editie hiervan beter gaat, aan beide kanten. De kinderziektes eruit, zeg maar.
pi_204010207
quote:
7s.gif Op woensdag 9 maart 2022 12:03 schreef Alan_Bastard het volgende:
Het is nog niet helemaal mijn ding, dit seizoen in The Wild. Wellicht moet ik er nog aan wennen, maar ik vind het element dat het in onze 'gewone omgeving' is, waarbij je afhankelijk bent van andere mensen veel interessanter.

Nu snap ik in deze serie niet waarom ze niet gelijk vanaf de watertoren met drones de lucht in zijn gegaan. In zo'n gebied kun je dan toch vrij snel mensen zien, zeker als ze op die bergpassen lopen onderweg naar hun safe camp :?
Uiteraard. Als het echt zo zou zijn dat er zich voortvluchtigen in dit gebied bevinden (en verder bijna niemand) en er wordt een manhunt opgezet, dan stuur je direct een drone of helicopter met warmtebeeldcamera de lucht in. Het is wel een redelijk groot gebied, maar op dit moment kunnen ze nog niet ver weg zijn.

Je hebt dan echter geen tv-programma, als de kandidaten allemaal al op de eerste dag achterover getrokken worden. Het moet wel spannend blijven.

Maakt wel dat het programma gekunsteld aanvoelt. Bij de reguliere Hunters wil men laten zien hoe de opsporingsdiensten werken. Daar kun je ook al wel wat vraagtekens bij zetten, maar deze variant heeft nog veel minder met de werkelijkheid te maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2022 13:51:32 ]
pi_204011931
Zoals anderen hier ben ik ook nog niet helemaal overtuigd. Wat me opvalt t.o.v. de normale Hunted is dat de irritatie tussen de deelnemende koppels al vrij groot is, sowieso vind ik de meeste koppels niet echt sympathiek. Ik heb ook wel twijfel over sommige deelnemers wat betreft fitheid.
pi_204012257
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 12:17 schreef Sirolf het volgende:

[..]
Sowieso lijkt het me vrij simpel om mensen te vinden met een warmtecamera onder een drone 's nachts, dan hebben ze na 1 nacht iedereen gevonden... :')
Na zonsondergang moeten de teams en hunters stoppen tot zonsopgang.

quote:
Wat ik zelf vooral irritant vind van dit concept tot nu toe is het gebrek aan oriëntatie, bij de normale edities heb je als kijker nog een beetje een idee hoe dichtbij de hunters bij de kandidaten zijn omdat je de geografie van Nederland kent. Nu is het allemaal groen & bergen en heb je geen idee of iemand nu op 100 meter of 10 kilometer afstand zit.
Met die kaartjes geven ze het wel wat aan, maar het is een hoop bosjes, veel groen en heeeeeel veel schuddende camera's
Grootverdiener die ook de kleintjes Est.
pi_204012431
Ik vind het wel leuk! Alleen wat hier ook al heel veel genoemd is: de kandidaten. Je wilt graag mensen zien die alles geven en sympathie opwekken, waardoor je je ermee kunt identificeren en je ze het ook echt gunt te ontsnappen, en dat maakt het juist zo spannend.
Deze kandidaten gun ik echt helemaal niets, alleen maar naar elkaar zeiken en klagen, ze wekken juist irritatie op in plaats van sympathie.
Je bent net een paar uur onderweg en dan al zoveel irritatie naar de kijkers veroorzaken is wel een enorme prestatie overigens. Niet alle kandidaten overigens zijn zo, maar wel veel te veel. Dit is bijna de eerste keer dat ik voor de Hunters ben in plaats van voor de kandidaten en dat is geen goed teken. Zoals gezegd, je wilt de serie blijven volgen omdat je de kandidaten wilt zien slagen en die spanning voelen, maar wat heb ik me een partij lopen ergeren aan veel van die mensen zeg, bah.

Voor de rest vind ik de opzet en het gebied erg leuk en goed gekozen!
  woensdag 9 maart 2022 @ 17:55:50 #184
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_204013163
Ik ben meestal voor de kandidaten. Nu deze kandidaten zo irritant zijn, ben ik bij de meesten nu juist een keer voor de hunters :P
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_204013181
quote:
2s.gif Op woensdag 9 maart 2022 17:55 schreef KaBuf het volgende:
Ik ben meestal voor de kandidaten. Nu deze kandidaten zo irritant zijn, ben ik bij de meesten nu juist een keer voor de hunters :P
Alleen jammer dat @Selmar niet meedoet. Stelt me teleur.
  woensdag 9 maart 2022 @ 17:58:06 #186
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_204013207
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 17:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]
Alleen jammer dat @:selmar niet meedoet. Stelt me teleur.
Ja alleen achter de schermen toch?
Matig, de ster van de show mist nu -O-
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_204016637
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 17:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]
Alleen jammer dat @:selmar niet meedoet. Stelt me teleur.
Ze hadden geen Chinese overhemdjes in Bulgarije, vandaar
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 9 maart 2022 @ 21:42:13 #188
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_204017430
wat een heerlijk programma. Ik heb op Discovery en dergelijke altijd al die survivalprogramma's en aanverwanten gekeken dus nu is het heerlijk commentaar leveren op de domme dingen die de deelnemers doen. De dames die de omweg hebben via de oude rivierbedding konden nog best eens per ongeluk de beste keuze hebben gemaakt omdat ze begaanbaarder terrein hebben ipv de bergketen en waarschlijnlijk het makkelijkst toegang tot water hebben
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator woensdag 9 maart 2022 @ 22:38:42 #189
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204018562
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 21:42 schreef rubbereend het volgende:
wat een heerlijk programma. Ik heb op Discovery en dergelijke altijd al die survivalprogramma's en aanverwanten gekeken dus nu is het heerlijk commentaar leveren op de domme dingen die de deelnemers doen. De dames die de omweg hebben via de oude rivierbedding konden nog best eens per ongeluk de beste keuze hebben gemaakt omdat ze begaanbaarder terrein hebben ipv de bergketen en waarschlijnlijk het makkelijkst toegang tot water hebben
Ik vind het ook tof, hou ook van survivalprogramma’s :Y en ik dacht precies hetzelfde over die 2 dames, zij zijn de enigen die qua route afwijken.

Gaat iedereen naar dezelfde safe Camps of heeft iedereen andere kampen doorgekregen? En wat houdt zo’n kamp precies ik?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_204023332
Die laatste 10 minuten van de eerste aflevering zijn overigens wel echt LEGENDARISCHE TV haha…zo ontzettend veel dingen in die laatste paar minuten die al een eigen aflevering opzich verdienen. Ik noem er een aantal:

- die vent die bijna het ravijn in dondert en het leven laat, waarbij zn METGEZEL, ja inderdaad, zijn strijdmakker die totaal van elkaar afhangen voor een succes van hun hele expeditie, tegen hem schreeuwt: “KIJK EENS UIT MAN” en hem bijna uitscheldt. Vervolgens paar minuten later vraagt de pispaal zoals ik hem maar even noem of die misschien ergens mee kan helpen waarop die het antwoord “LUISTER JIJ EENS FF” krijgt haha.

- die twee die net al hun energie verspild hebben om die berg op te komen en waarbij die dikkere van ellende en uitputting begint te kotsen, maar getroost wordt door die ander dat er een fantastisch groot helder blauw koel meer ligt verscholen aan de andere kant van de berg in de vallei. 1 seconde erna die Bulgaarse expert bloedernstig in beeld op HQ: “vrijwel al het water in dit gebied is opgedroogd er is nauwelijks nog ergens schoon water te vinden”. Geniale edit van de makers, ik ging stuk haha. Dus van dat koppel gaan we in aflevering 2 een geniale scene krijgen en het zou me niks verbazen als ze na die berg weer af ge zijn gelopen bij de aanblik van hun fata morgana van dat “fantastische grote meer” (hun woorden) acuut opgeven.

En dan tot slot dat koppel waarbij die vent even doodleuk uit een voederbak met stilstaand(!) water voor koeien zn water haalt en vervolgens aan die onschuldig kijkende dame die dat water helemaal niet gezien heeft beweerd dat het helder zuiver GRONDWATER is en er nog even doodleuk achteraan roept met een enorme domme grijns op zn gezicht “drink maar lekker op meisje”.

Topshow haha.
  donderdag 10 maart 2022 @ 13:29:42 #191
3542 Gia
User under construction
pi_204024045
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2022 12:23 schreef Eagles89 het volgende:
Die laatste 10 minuten van de eerste aflevering zijn overigens wel echt LEGENDARISCHE TV haha…zo ontzettend veel dingen in die laatste paar minuten die al een eigen aflevering opzich verdienen. Ik noem er een aantal:

- die vent die bijna het ravijn in dondert en het leven laat, waarbij zn METGEZEL, ja inderdaad, zijn strijdmakker die totaal van elkaar afhangen voor een succes van hun hele expeditie, tegen hem schreeuwt: “KIJK EENS UIT MAN” en hem bijna uitscheldt. Vervolgens paar minuten later vraagt de pispaal zoals ik hem maar even noem of die misschien ergens mee kan helpen waarop die het antwoord “LUISTER JIJ EENS FF” krijgt haha.

- die twee die net al hun energie verspild hebben om die berg op te komen en waarbij die dikkere van ellende en uitputting begint te kotsen, maar getroost wordt door die ander dat er een fantastisch groot helder blauw koel meer ligt verscholen aan de andere kant van de berg in de vallei. 1 seconde erna die Bulgaarse expert bloedernstig in beeld op HQ: “vrijwel al het water in dit gebied is opgedroogd er is nauwelijks nog ergens schoon water te vinden”. Geniale edit van de makers, ik ging stuk haha. Dus van dat koppel gaan we in aflevering 2 een geniale scene krijgen en het zou me niks verbazen als ze na die berg weer af ge zijn gelopen bij de aanblik van hun fata morgana van dat “fantastische grote meer” (hun woorden) acuut opgeven.

En dan tot slot dat koppel waarbij die vent even doodleuk uit een voederbak met stilstaand(!) water voor koeien zn water haalt en vervolgens aan die onschuldig kijkende dame die dat water helemaal niet gezien heeft beweerd dat het helder zuiver GRONDWATER is en er nog even doodleuk achteraan roept met een enorme domme grijns op zn gezicht “drink maar lekker op meisje”.

Topshow haha.
Inderdaad, het zijn wel wat typetjes bij elkaar. Vooral die stiefbroertjes, waarbij de ene de ander continu afblaft.
pi_204025124
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 13:29 schreef Gia het volgende:

[..]
Inderdaad, het zijn wel wat typetjes bij elkaar. Vooral die stiefbroertjes, waarbij de ene de ander continu afblaft.
Er ligt hier een steen. Waar? MOET IK ER EEN BORD BIJZETTEN OFZO. Die stiefbroers staan bij mij echt op eenzame hoogte van ongelofelijke koekwauzen. Daarna volgt die vent die zn vriendin/vrouw/zus met een domme grijns vervuild water uit een koeienvoederbak geeft en erbij beweerd dat het heerlijk koel helder grondwater is en de top 3 wordt afgesloten met die dikkere jongen die moet kotsen bij het bereiken van de top en nu in hoopvolle afwachting is van een prachtig helder en koel meer als ze beneden aan gaan komen volgende aflevering :)
pi_204060573
Ik wilde gisteren terugkijken, maar de aflevering staat niet (meer) op NPOstart :'( .
pi_204062551
quote:
9s.gif Op zondag 13 maart 2022 09:07 schreef Tegan het volgende:
Ik wilde gisteren terugkijken, maar de aflevering staat niet (meer) op NPOstart :'( .
Via de NPO app kon ik de aflevering ook niet vinden. Maar via de website lukt het wel.

Wel respect voor de cameramensen. Ik vraag me altijd af hoe dat werkt in dit soort producties.
pi_204069763
Nou ik heb eindelijk de aflevering gezien.

Ik ben het wel eens met de eerdere opmerkingen; ik ben nog niet helemaal verkocht op deze versie.

Ik had dit leuker gevonden als een soort race, wie het eerste bij ieder checkpoint is steeds, zonder hunters.

Nu lijkt het alsof ze straks allemaal tegelijk worden gepakt bij Kamp 1 :') .

Maar ik geef het nog een kans morgen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 13 maart 2022 @ 22:16:51 #196
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_204070411
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2022 21:33 schreef Tegan het volgende:
Nou ik heb eindelijk de aflevering gezien.

Ik ben het wel eens met de eerdere opmerkingen; ik ben nog niet helemaal verkocht op deze versie.

Ik had dit leuker gevonden als een soort race, wie het eerste bij ieder checkpoint is steeds, zonder hunters.

Nu lijkt het alsof ze straks allemaal tegelijk worden gepakt bij Kamp 1 :') .

Maar ik geef het nog een kans morgen.
ze gaan naar allemaal verschillende kampen dus dat kan sowieso niet :P
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_204071296
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2022 22:16 schreef rubbereend het volgende:

[..]
ze gaan naar allemaal verschillende kampen dus dat kan sowieso niet :P
Is dat zo? Ze bewogen zich wel allemaal in dezelfde richting.
pi_204080551
:W
  maandag 14 maart 2022 @ 20:26:53 #199
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204080564
:W
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_204080567
:W
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')