SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
stop hou opquote:
quote:
die is naar een haven in schiedam gegaanquote:Op maandag 28 februari 2022 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier dit bootje zag ik gisteren richting Rotterdam varen. Zal er nu nog steeds wel liggen denk ik?![]()
[ afbeelding ]
Strangely arousingquote:
Nou nou moet je gelijk de amateur oncoloog uithangen.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Modus kanker eens op met die kutonzin van je
quote:Op maandag 28 februari 2022 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Sow danquote:Op maandag 28 februari 2022 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op maandag 28 februari 2022 19:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou nou moet je gelijk de amateur oncoloog uithangen.
Eh dusquote:Op maandag 28 februari 2022 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh dat vind ik eerlijk gezegd wel een beetje verbazingwekkend dan.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:46 schreef gianni61 het volgende:
Ik vind ons aller fles redelijk grofgebekt de laatste tijd
Toch heb ik het idee dat het extremer wordt.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat vind ik eerlijk gezegd wel een beetje verbazingwekkend dan.
Ja vrijdagmiddag moest ik even stoom afblazen ja. Verder valt het volgens mij allemaal best wel mee. Weinig anders dan mijn normale gebruikelijke grofgebektheid dacht ik. Toch?
Oh bijzonder. Nou, ik zal er eens op lettenquote:Op maandag 28 februari 2022 19:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Toch heb ik het idee dat het extremer wordt.
Het is ook wel het beperkte neefje met handleiding van de grizzly hequote:
Oké leuk maar ik moet het nog kijken op tv.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:55 schreef Puala het volgende:
Ik zit help mn man is klusser te kijken, maar ik vond de aflevering van vorige week absurd. Deze is nog bizarderder
Ik ben benieuwd wat jij dr van vindquote:Op maandag 28 februari 2022 19:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Oké leuk maar ik moet het nog kijken op tv.
Zouden ze in de grizzlywereld ook een Foqueville hebben dan was dat Ama denk ik iddquote:Op maandag 28 februari 2022 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is ook wel het beperkte neefje met handleiding van de grizzly he
quote:Op maandag 28 februari 2022 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zouden ze in de grizzlywereld ook een Foqueville hebben dan was dat Ama denk ik idd
zoiets jaquote:Op maandag 28 februari 2022 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is ook wel het beperkte neefje met handleiding van de grizzly he
daar lijkt het idd wel op ja.. maar gewoon mafquote:Op maandag 28 februari 2022 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker toch, beest heeft gewoon lol
Ben je zwanger?quote:Op maandag 28 februari 2022 19:57 schreef bitterbal het volgende:
ik zie toch echt een heel subtiel 2e streepje op de test
quote:Op maandag 28 februari 2022 19:57 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 28 februari 2022 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zouden ze in de grizzlywereld ook een Foqueville hebben dan was dat Ama denk ik idd
Jaaaaa de T van TOMBOLA gewonnenquote:Op maandag 28 februari 2022 19:57 schreef bitterbal het volgende:
Gefeliciteerd met de babyquote:Op maandag 28 februari 2022 19:57 schreef bitterbal het volgende:
Jeej ballie met een balquote:Op maandag 28 februari 2022 19:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
van kleine snacks
nou ja nu van pasta eigenlijk burp
quote:Op maandag 28 februari 2022 19:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Racist![]()
Alsof het kleurtje belangrijk is.
Eindelijkquote:Op maandag 28 februari 2022 19:57 schreef bitterbal het volgende:
hmm niet dat weet. Waarom?quote:Op maandag 28 februari 2022 19:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb jij familie zitten bij RTL5 deal or no deal?
wild avontuurtje gehad gisteravond?quote:Op maandag 28 februari 2022 19:57 schreef bitterbal het volgende:
Doe fotoquote:Op maandag 28 februari 2022 19:57 schreef bitterbal het volgende:
enige aanwezig is volgens mij al voldoendequote:Op maandag 28 februari 2022 20:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar hij is ehct subtiel
weet niet hoe duidelijk ze moeten zijn
Maar was het wel lekker?quote:
Test bij GGD dan weet je tenminste meteen zeker of het echt zo is.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar hij is ehct subtiel
een beetje zwanger is ook zwangerquote:Op maandag 28 februari 2022 20:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar hij is ehct subtiel
Klein beetje is al genoeg in principequote:Op maandag 28 februari 2022 20:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar hij is ehct subtiel
i dat wat de ggd doet?quote:Op maandag 28 februari 2022 20:00 schreef mschol het volgende:
[..]
enige aanwezig is volgens mij al voldoende
Als je zeker wil zijn maak je afspraak voor PCR test
Ik ben zaterdagavond nog door de NHS getestquote:Op maandag 28 februari 2022 20:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Test bij GGD dan weet je tenminste meteen zeker of het echt zo is.
deden zij keel en neus?quote:Op maandag 28 februari 2022 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben zaterdagavond nog door de NHS getestEn geslaagd
![]()
Anders had ik misschien nu nog wel in eoa quarantaine hotel gezeten
Ach ja, goed excuus om van de week weer te halen om de pijn te verwerkenquote:Op maandag 28 februari 2022 20:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen smaakpapillen meer. Weggeschroeid.
Wél die test dus. Dan zat ik dus gewoon goed met m'n "quote:
Godver Bij Toutatis ja. Kokhalzenquote:
ja of te checken of de papillen het weer doenquote:Op maandag 28 februari 2022 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach ja, goed excuus om van de week weer te halen om de pijn te verwerken
Ik test het wel met Bossche bollen dan.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja of te checken of de papillen het weer doen
Ligt ook aan de mannelijke snack natuurlijkquote:Op maandag 28 februari 2022 20:03 schreef bitterbal het volgende:
misschien krijg ik wel hele leuke snackjes
Sowieso slecht idee altijd.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:03 schreef bitterbal het volgende:
en zou ik morgen nog sociaal gaan doen ook
nopesquote:Op maandag 28 februari 2022 20:03 schreef CherryLips het volgende:
Kun je wel naar een teststraat zo zonder brommert?
Date?quote:Op maandag 28 februari 2022 20:03 schreef bitterbal het volgende:
en zou ik morgen nog sociaal gaan doen ook
of ik doe gewoon een heilige snackenisquote:Op maandag 28 februari 2022 20:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ligt ook aan de mannelijke snack natuurlijk
Kan toch gewoon allebei?quote:Op maandag 28 februari 2022 20:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik test het wel met Bossche bollen dan.
De Heilige Bitterbal van de Onbesnackte Ontvangenisquote:Op maandag 28 februari 2022 20:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
of ik doe gewoon een heilige snackenis
Een wat?quote:Op maandag 28 februari 2022 20:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee winterstop. Zie er ook echt niet uit
Moeten ze wel snel zijn want morgen is die roebel weer de helft minder waardquote:Op maandag 28 februari 2022 20:04 schreef bitterbal het volgende:
wtf
De Oekraīense minister van Defensie, Oleksii Reznikov, heeft Russische soldaten in Oekraīne via een post op sociale media opgeroepen hun wapens neer te leggen. Wie daar gehoor aan geeft, krijgt volledige amnestie en 5 miljoen roebel (bijna 43.000 euro). 'Voor degenen die zich als bezetten blijven gedragen, zal er geen genade zijn'.
ja dat dusquote:Op maandag 28 februari 2022 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Heilige Bitterbal van de Onbesnackte Ontvangenis
Kijk @UitStraling daar zit weer een religieuze feestdag aan te komenquote:Op maandag 28 februari 2022 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Heilige Bitterbal van de Onbesnackte Ontvangenis
quote:Op maandag 28 februari 2022 20:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat dus
En dan brengen we van die bitterbal beeldjes op de markt die dan mayo 'huilen'
Beetje scheren en plamuren dan komt het vast goed.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 februari 2022 20:06 schreef bitterbal het volgende:
nou plamuur doe ik nooit. En ook nog es die roosquote:Op maandag 28 februari 2022 20:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beetje scheren en plamuren dan komt het vast goed.
Ik steeds dat beeldje in m'n mond stoppen.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat dus
Nou inderdaad. Ouwe zuurvagijn dat t isquote:
Gewoon de mayo eraf lebberen mag wel denk ikquote:Op maandag 28 februari 2022 20:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik steeds dat beeldje in m'n mond stoppen.
Ik zou hem voor de grap in OUD posten, die hebben meer ervaring met tuurstrepenquote:Op maandag 28 februari 2022 20:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja op de foto pakt die het niet. het is echt subtiel
Best een goed idee eigenlijk.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou hem voor de grap in OUD posten, die hebben meer ervaring met tuurstrepen![]()
Wel ff dat blauwe sarc-cov2 ding weg photoshoppen
Naar, naar, naar mens ben jequote:
Nog steeds last van?quote:Op maandag 28 februari 2022 20:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou plamuur doe ik nooit. En ook nog es die roos
Ben jij eigenlijk wel helemaal goed bij je paasei zo op de lat van ‘gemiddelde nederlander’?quote:Op maandag 28 februari 2022 20:10 schreef Modus het volgende:
Maar
WAT IS NOU EEN WINTERSTOP
En waarom is dat sociaal werk
Gewoon dat het voetbal een paar weken stil ligt omdat iedereen denkt dat het weer er niet geschikt voor is. Nou ja dat was in 1844 zo maar verderquote:Op maandag 28 februari 2022 20:10 schreef Modus het volgende:
Maar
hoe bedoel je sociaal?quote:Op maandag 28 februari 2022 20:10 schreef Modus het volgende:
Maar
quote:Op maandag 28 februari 2022 20:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk wel helemaal goed bij je paasei zo op de lat van ‘gemiddelde nederlander’?
Oh, er stond geen 'werk'.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is praktisch net zo smerig als mayoquote:
quote:Op maandag 28 februari 2022 20:14 schreef Modus het volgende:
[..]
Oh, er stond geen 'werk'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
oh waar eet je je bitterballen dan mee?quote:Op maandag 28 februari 2022 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is praktisch net zo smerig als mayoal kan een honing-mosterd sausje wel lekker zijn
quote:Op maandag 28 februari 2022 20:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk wel helemaal goed bij je paasei zo op de lat van ‘gemiddelde nederlander’?
MIsschien kan ie er wel allemaal niks aan doen, dus dan hou ik mij wat meer inquote:
Heb je ook klachten dan bal?quote:Op maandag 28 februari 2022 20:14 schreef bitterbal het volgende:
maar goed zit hier in fucking rotterdam geen locatie op loopafstand
Gewoon puur natuurlijk zonder flauwekulletjes zoals ze bedoeld zijnquote:Op maandag 28 februari 2022 20:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh waar eet je je bitterballen dan mee?
Dat eet je toch gewoon met mayonaise.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh waar eet je je bitterballen dan mee?
quote:Op maandag 28 februari 2022 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon puur natuurlijk zonder flauwekulletjes zoals ze bedoeld zijn
ja keelpijn , hoofdpijn en gesnotter. Begon gisteren ook alquote:Op maandag 28 februari 2022 20:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
MIsschien kan ie er wel allemaal niks aan doen, dus dan hou ik mij wat meer in
[..]
Heb je ook klachten dan bal?
hij is een beetje speciaalquote:Op maandag 28 februari 2022 20:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
MIsschien kan ie er wel allemaal niks aan doen, dus dan hou ik mij wat meer in
[..]
Heb je ook klachten dan bal?
Normale mensen zitten hier niet.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:17 schreef bitterbal het volgende:
als je niets mankeert wat doe je dan op fok?
Ja waarom zou je het in saus dippen, de salpicon die er in zit is al praktisch een soort saus.quote:
waarom?quote:Op maandag 28 februari 2022 20:18 schreef CherryLips het volgende:
Vandaag is zeldzame ziektes-dag. Of zo.
Omdat er altijd mayonaise bij de frituursnacks horen. (Of ovensnacks)quote:Op maandag 28 februari 2022 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja waarom zou je het in saus dippen, de salpicon die er in zit is al praktisch een soort saus.
Spaar ze allemaal?quote:Op maandag 28 februari 2022 20:18 schreef CherryLips het volgende:
Vandaag is zeldzame ziektes-dag. Of zo.
Met een lichte streep lijkt mij dat gewoon kejona.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja keelpijn , hoofdpijn en gesnotter. Begon gisteren ook al
Mayo hoort sowieso nergens bij, enkel in het riool of de verbrandingsoven. Maar de meeste frituursnacks hebben helemaal geen saus nodigquote:Op maandag 28 februari 2022 20:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat er altijd mayonaise bij de frituursnacks horen. (Of ovensnacks)
alleen daten met mooi weer.. zelfs ik weet dat het zo niet werktquote:Op maandag 28 februari 2022 20:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik wordt hier gewoon voor betaald hoorquote:Op maandag 28 februari 2022 20:17 schreef bitterbal het volgende:
als je niets mankeert wat doe je dan op fok?
mja zo zonder scootert is het wat lastig allemaal. Jammer dat je niet gewoon bij dehuisarts kan ofzoquote:Op maandag 28 februari 2022 20:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Met een lichte streep lijkt mij dat gewoon kejona.
Als je slim bent wel ff testen bij GGD heb je straks waarschijnlijk/misschien een herstelbewijs die langer geldig is dan je bwooster.
Jij bent vreemd.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mayo hoort sowieso nergens bij, enkel in het riool of de verbrandingsoven. Maar de meeste frituursnacks hebben helemaal geen saus nodig
hoe weet jij dat danquote:Op maandag 28 februari 2022 20:19 schreef mschol het volgende:
[..]
alleen daten met mooi weer.. zelfs ik weet dat het zo niet werkt
Dan zijn wij dus je studie-object, wat betekent dat jij een ongezonde interesse in vreemde mensen hebt wat jou de facto dus ook raar maaktquote:Op maandag 28 februari 2022 20:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wordt hier gewoon voor betaald hoor
Anders gewoon zo'n scootertje huren om mee door de teststraat te crossen?quote:Op maandag 28 februari 2022 20:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja zo zonder scootert is het wat lastig allemaal. Jammer dat je niet gewoon bij dehuisarts kan ofzo
Als ze dan een relatie heeft stuurt ze hem eind oktober weg en mag hij begin april pas weer terugkomen.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:19 schreef mschol het volgende:
[..]
alleen daten met mooi weer.. zelfs ik weet dat het zo niet werkt
Water is natquote:
Heb je niet een felyxje of go sharing om de hoek staan?quote:Op maandag 28 februari 2022 20:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja zo zonder scootert is het wat lastig allemaal. Jammer dat je niet gewoon bij dehuisarts kan ofzo
ja kan ik doen maar kosten echt een vermogen en dan moet er ook weer net 1 in de buurt staanquote:Op maandag 28 februari 2022 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders gewoon zo'n scootertje huren om mee door de teststraat te crossen?
Waarom zou jee er nog testen? Met een paar dagen ben je er af. En die coronacheck is na een maand overal weg.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dacht je komt nu met een vreemde ziekte waar je net over hebt gehoord
Ik heb wel meer ongezonde interessesquote:Op maandag 28 februari 2022 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zijn wij dus je studie-object, wat betekent dat jij een ongezonde interesse in vreemde mensen hebt wat jou de facto dus ook raar maakt
Jij bent dus ook gewoon raarquote:Op maandag 28 februari 2022 20:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb wel meer ongezonde interesses
Fiets lenen van iemand?quote:Op maandag 28 februari 2022 20:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kan ik doen maar kosten echt een vermogen en dan moet er ook weer net 1 in de buurt staan
Want ‘vakantie in het buitenland’.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom zou jee er nog testen? Met een paar dagen ben je er af. En die coronacheck is na een maand overal weg.
ja vast wel ergens.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heb je niet een felyxje of go sharing om de hoek staan?
Waarom zit er nou familie van mij in dat programma ? :pquote:Op maandag 28 februari 2022 20:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom zou jee er nog testen? Met een paar dagen ben je er af. En die coronacheck is na een maand overal weg.
zo goed ken i de mensen nietquote:Op maandag 28 februari 2022 20:21 schreef CherryLips het volgende:
Kun je geen fiets lenen van de buren ofzo?
Keer vernieuwen en je hebt 3 nieuwe optiesquote:Op maandag 28 februari 2022 20:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vast wel ergens.
Waarom krijg je echt maar 3 opties dan voor ggd
Een vrouw die je tante/nichtje kan zijn zit erin.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom zit er nou familie van mij in dat programma ? :p
Goed moment om zelf een keer fiets te kopen voor dit soort noodgevallen.quote:
Ik ken ook niet alle buren, maar als ze die reden hebben mogen ze hem wel lenen. Maar ik woon niet in Rotterdam.quote:
hoezo?quote:Op maandag 28 februari 2022 20:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wen vrouw die je tante/nichtje kan zijn zit erin.
Je weet dat er ook gewoon mensen in NL zijn die een kilometer of 25 moeten rijden voor zo’n teststraat hequote:Op maandag 28 februari 2022 20:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vast wel ergens.
Waarom krijg je echt maar 3 opties dan voor ggd
ja woensdag zit er 1 in de buurt maar dan sta ik al op het roosterquote:Op maandag 28 februari 2022 20:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Keer vernieuwen en je hebt 3 nieuwe opties
Nog een keer refreshen en je hebt er 1, nog een keer en je kunt terecht in Zwolle om 21.35quote:Op maandag 28 februari 2022 20:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Keer vernieuwen en je hebt 3 nieuwe opties
ja maar die wonen in schubbekutteveen.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je weet dat er ook gewoon mensen in NL zijn die een kilometer of 25 moeten rijden voor zo’n teststraat he
Ja haha hier rijden ze gemiddeld 30km ofzoquote:Op maandag 28 februari 2022 20:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je weet dat er ook gewoon mensen in NL zijn die een kilometer of 25 moeten rijden voor zo’n teststraat he
Dan ga je lekker werken, zitten volgende week alle collega's thuis.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja woensdag zit er 1 in de buurt maar dan sta ik al op het rooster
Jouw baas wil jou ook gewoon aan het werk hebben met corona-gerelateerde klachten?quote:Op maandag 28 februari 2022 20:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Eh woensdag mag je nog niet werkenquote:Op maandag 28 februari 2022 20:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb er eentje op drie kilometer ofzoquote:Op maandag 28 februari 2022 20:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar die wonen in schubbekutteveen.
ik woon in een metropoolaan de arme kant
Maakt de horeca geen fluit uit joh!quote:Op maandag 28 februari 2022 20:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jouw baas wil jou ook gewoon aan het werk hebben met corona-gerelateerde klachten?
dan heeft ze na de volgende dag geen benen, voeten en armen meer over, moet ze zichzelf uit haar eigen voorraad reparerenquote:Op maandag 28 februari 2022 20:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan ga je lekker werken, zitten volgende week alle collega's thuis.
nee al zitten ze nu wel omhoog maar nee dat willen ze nietquote:Op maandag 28 februari 2022 20:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jouw baas wil jou ook gewoon aan het werk hebben met corona-gerelateerde klachten?
ik moest helemaal naar eindhovenquote:Op maandag 28 februari 2022 20:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Uitzicht: 1 billionquote:Op maandag 28 februari 2022 20:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik woon helemaal niet in schubbekutteveenquote:Op maandag 28 februari 2022 20:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je niet gebeld? das echt schofterigquote:Op maandag 28 februari 2022 20:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik moest helemaal naar eindhovenDat is gewoon 54 min met de auto.
Ja fuck dat hoor.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 februari 2022 20:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Uitzicht: 1 billion
Teststraat: -5
Namen niet op of je werd eruit geflikkerdquote:Op maandag 28 februari 2022 20:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je niet gebeld? das echt schofterig
A vagina villagequote:
heb je wel gegeten?quote:Op maandag 28 februari 2022 20:30 schreef mschol het volgende:
ik ga zo nog even eitje koken of bakken..
trek in iets
Zou ik dus niet gedaan hebben hčquote:Op maandag 28 februari 2022 20:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
het is idd wat verquote:Op maandag 28 februari 2022 20:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zou ik dus niet gedaan hebben hč
Ook nog na een paar f5-jes?quote:Op maandag 28 februari 2022 20:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, je moet ietsquote:Op maandag 28 februari 2022 20:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zou ik dus niet gedaan hebben hč
Nou ik geloof niet dat je dit heel bewust nog kan ontlopen of je moet al nooit je huis uitkomen.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:32 schreef bitterbal het volgende:
maak mij gelijk druk voor die ziekmelding maar beetje raar want de rest heeft het allemaal al gehad
ik heb vannacht zo lekker geslapen he man man manquote:Op maandag 28 februari 2022 20:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik ben een beetje aan de late kant
ja doe niks anders waar ik zoveel contact heb met andere mensen.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou ik geloof niet dat je dit heel bewust nog kan ontlopen of je moet al nooit je huis uitkomen.
Opgelopen ook op je werk denk je?
quote:Op maandag 28 februari 2022 20:34 schreef datismijnmening het volgende:
Kapsalon besteld, want alleen thuis
Ja, ik heb twee uur erover gedaan om iets te vinden. Ze stuurde me zelfs naar Zwaagquote:Op maandag 28 februari 2022 20:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ook nog na een paar f5-jes?
Ik heb nog maar 1x officieel hoeven testen.
Maar goed, iets zegt mij dat ik binnenkort ook wel een keer aan de beurt ben.
Zijn je voeten weer teruggegroeid?quote:Op maandag 28 februari 2022 20:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb vannacht zo lekker geslapen he man man man
Ik kon de laatste keer kiezen tussen Zierikzee en Zoetermeerquote:Op maandag 28 februari 2022 20:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ik heb twee uur erover gedaan om iets te vinden. Ze stuurde me zelfs naar Zwaag
ben je positief op je thuistest?quote:Op maandag 28 februari 2022 20:32 schreef bitterbal het volgende:
maak mij gelijk druk voor die ziekmelding maar beetje raar want de rest heeft het allemaal al gehad
nee dat nietquote:Op maandag 28 februari 2022 20:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zijn je voeten weer teruggegroeid?
Nou zulke shit dus jaquote:Op maandag 28 februari 2022 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kon de laatste keer kiezen tussen Zierikzee en Zoetermeer
ja geloof het wel. wel echt subtiel streepje dus morgen nog 1 doenquote:Op maandag 28 februari 2022 20:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ben je positief op je thuistest?
Misschien doen ze alleen plaatsnamen met een Z.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Subtiel streepje is ook een streepjequote:Op maandag 28 februari 2022 20:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geloof het wel. wel echt subtiel streepje dus morgen nog 1 doen
Om het voor zichzelf leuk te houdenquote:Op maandag 28 februari 2022 20:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien doen ze alleen plaatsnamen met een Z.
Ik destijds Waalwijk en Beverwijk.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
waarom niet?quote:Op maandag 28 februari 2022 20:38 schreef Moeraskat het volgende:
Je moet nooit in die in Gorinchem gaan trouwens
Die kreeg ik ook een keer als optie, en Tilburgquote:Op maandag 28 februari 2022 20:38 schreef Moeraskat het volgende:
Je moet nooit in die in Gorinchem gaan trouwens
Ik sliep de tweede nacht op de boot lekker. Nadat ik op de heenreis al voor dag en dauw over die schuit zwierfquote:Op maandag 28 februari 2022 20:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat nietmaar viel echt als een blok in slaap
Ah, dan zat jij in het ‘wijken’ bakjequote:Op maandag 28 februari 2022 20:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik destijds Waalwijk en Beverwijk.
Echt mega onduidelijk en je moet ineens je auto uit.quote:
was het druk trouwens?quote:Op maandag 28 februari 2022 20:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik sliep de tweede nacht op de boot lekker. Nadat ik op de heenreis al voor dag en dauw over die schuit zwierf
quote:Op maandag 28 februari 2022 20:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Echt mega onduidelijk en je moet ineens je auto uit.
Daarbij waren die mensen agressief ( die oranje hesjes ).
Toen ik in de rij stond zag ik echt diverse bijna-knokpartijen.
quote:Op maandag 28 februari 2022 20:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ah, dan zat jij in het ‘wijken’ bakje
Was je wel bij de teststraat en niet bij de lokale griffo wappie demonstratie?quote:Op maandag 28 februari 2022 20:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Echt mega onduidelijk en je moet ineens je auto uit.
Daarbij waren die mensen agressief ( die oranje hesjes ).
Toen ik in de rij stond zag ik echt diverse bijna-knokpartijen.
De lokale griffo wappie demonstratie is vast bij de teststraat.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was je wel bij de teststraat en niet bij de lokale griffo wappie demonstratie?
Is toch fijn dat je die man een lekkere maaltijd kan geven na die ellende.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:41 schreef bitterbal het volgende:
oh gatsie. We hebben deze week een oudere man, die is voor chemo hier in rotterdam en komt dus savonds bij ons eten op werk. En die heb ik gisteren bediend
ja zeker maar niet dat die is aangestoken ofzoquote:Op maandag 28 februari 2022 20:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Is toch fijn dat je die man een lekkere maaltijd kan geven na die ellende.
Gister ook al klachten?quote:Op maandag 28 februari 2022 20:41 schreef bitterbal het volgende:
oh gatsie. We hebben deze week een oudere man, die is voor chemo hier in rotterdam en komt dus savonds bij ons eten op werk. En die heb ik gisteren bediend
Ah zo ja ik snap je.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zeker maar niet dat die is aangestoken ofzo
ja das ook zoquote:Op maandag 28 februari 2022 20:45 schreef Ygritte het volgende:
Laten we hopen van niet dan. Maar goed, dat is wel een beetje het risico als je na je chemo in een restaurant gaat eten en daar is die meneer ook gewoon zelf bij.
oh shitquote:Op maandag 28 februari 2022 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was je wel bij de teststraat en niet bij de lokale griffo wappie demonstratie?
Best wel. Zeker in het buffetrestaurant toch.quote:
gisteren nam die oestersquote:Op maandag 28 februari 2022 20:45 schreef Ygritte het volgende:
Laten we hopen van niet dan. Maar goed, dat is wel een beetje het risico als je na je chemo in een restaurant gaat eten en daar is die meneer ook gewoon zelf bij.
had je nog die delta variant?quote:Op maandag 28 februari 2022 20:50 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ben 23 dagen goed ziek geweest van corona. En nog niet helemaal beter. Maar ik heb Kitten ook niet aangestoken.
Zo ken ik nog meer gevallen, @:bitterbal Dus ik hoop ook het beste voor jou en die man
Denk het. Maar het is recent hoor. Deze maand.quote:
ja die mensen zullen wel als de dood zijnquote:Op maandag 28 februari 2022 20:51 schreef CherryLips het volgende:
Mijn buurman heeft immuuntherapie gehad vorig jaar en weet ik veel wat voor behandelingen hij allemaal krijgt. Die heb ik afgelopen jaar misschien drie keer gezien.
quote:Op maandag 28 februari 2022 20:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gisteren nam die oesters
Stond toevallig bij de keuken toen de eerste werd open gemaakt. Die was slecht, 2e ook slecht.. Heb ik ze maar gevraagd gewoon ee nieuwe doos te openen voordat ik hem zou vermoorden met slechte oesters
Ben je gevaccineerd?quote:Op maandag 28 februari 2022 20:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Denk het. Maar het is recent hoor. Deze maand.
Kennis van mij zit ook midden in de chemo en bestraling. Die gaat echt niet in een restaurant zitten.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:51 schreef CherryLips het volgende:
Mijn buurman heeft immuuntherapie gehad vorig jaar en weet ik veel wat voor behandelingen hij allemaal krijgt. Die heb ik afgelopen jaar misschien drie keer gezien.
ja nou ja dit is een oude man. hij is ook alleen. misschien denkt die het maakt niet meer zoveel uit ofzoquote:Op maandag 28 februari 2022 20:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kennis van mij zit ook midden in de chemo en bestraling. Die gaat echt niet in een restaurant zitten.
Maar goed, dat zijn ieder zijn keuzes voor zich.
Och, zo'n lieverd zeker?quote:Op maandag 28 februari 2022 20:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou ja dit is een oude man. hij is ook alleen. misschien denkt die het maakt niet meer zoveel uit ofzo
heb wel met hem te doen.Heb helaas te weinig tijd om echt praatje met hem te maken
Nouja, daarom. Wat heb je dan nog te verliezen. Liever dan nog gewoon je dingen kunnen doen die je wil doen en een beetje normaal menselijk contact.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou ja dit is een oude man. hij is ook alleen. misschien denkt die het maakt niet meer zoveel uit ofzo
heb wel met hem te doen.Heb helaas te weinig tijd om echt praatje met hem te maken
oh dat nog niet eens perse maar gewoon ja als je daar alleen bent is het allemaal toch wel een ding zoquote:
Volgende keer wel even je geigerteller meenemen.quote:Op maandag 28 februari 2022 20:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wil je niet op je geweten hebben
Ja, heel sipquote:Op maandag 28 februari 2022 20:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat nog niet eens perse maar gewoon ja als je daar alleen bent is het allemaal toch wel een ding zo
quote:De sancties die de EU afgelopen weekend heeft afgekondigd, leggen de handel met Rusland en Belarus plat. Dit geldt ook voor de handel in hout. Nederland importeert grote hoeveelheden hout uit Rusland, Belarus en Oekraīne. Door de sancties, en de oorlog in Oekraīne valt deze import grotendeels weg.
Andere landen die hout produceren, zoals Duitsland, de Scandinavische landen en de Baltische staten, kunnen maar een klein deel van de Nederlandse houtimport opvangen. Hout zal daarom schaarser en duurder worden.
Leve de Hanzequote:Op maandag 28 februari 2022 20:59 schreef LTVDK het volgende:
Overkapping gaat er ook dit jaar niet komen @:bitterbal
[..]
Fuckquote:Op maandag 28 februari 2022 20:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
kom je weer goed mee wegquote:Op maandag 28 februari 2022 20:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Poetin bedanktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |