SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
stop hou opquote:
quote:
die is naar een haven in schiedam gegaanquote:Op maandag 28 februari 2022 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier dit bootje zag ik gisteren richting Rotterdam varen. Zal er nu nog steeds wel liggen denk ik?![]()
[ afbeelding ]
Strangely arousingquote:
Nou nou moet je gelijk de amateur oncoloog uithangen.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Modus kanker eens op met die kutonzin van je
quote:Op maandag 28 februari 2022 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Sow danquote:Op maandag 28 februari 2022 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op maandag 28 februari 2022 19:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou nou moet je gelijk de amateur oncoloog uithangen.
Eh dusquote:Op maandag 28 februari 2022 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh dat vind ik eerlijk gezegd wel een beetje verbazingwekkend dan.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:46 schreef gianni61 het volgende:
Ik vind ons aller fles redelijk grofgebekt de laatste tijd
Toch heb ik het idee dat het extremer wordt.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat vind ik eerlijk gezegd wel een beetje verbazingwekkend dan.
Ja vrijdagmiddag moest ik even stoom afblazen ja. Verder valt het volgens mij allemaal best wel mee. Weinig anders dan mijn normale gebruikelijke grofgebektheid dacht ik. Toch?
Oh bijzonder. Nou, ik zal er eens op lettenquote:Op maandag 28 februari 2022 19:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Toch heb ik het idee dat het extremer wordt.
Het is ook wel het beperkte neefje met handleiding van de grizzly hequote:
Oké leuk maar ik moet het nog kijken op tv.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:55 schreef Puala het volgende:
Ik zit help mn man is klusser te kijken, maar ik vond de aflevering van vorige week absurd. Deze is nog bizarderder
Ik ben benieuwd wat jij dr van vindquote:Op maandag 28 februari 2022 19:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Oké leuk maar ik moet het nog kijken op tv.
Zouden ze in de grizzlywereld ook een Foqueville hebben dan was dat Ama denk ik iddquote:Op maandag 28 februari 2022 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is ook wel het beperkte neefje met handleiding van de grizzly he
quote:Op maandag 28 februari 2022 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zouden ze in de grizzlywereld ook een Foqueville hebben dan was dat Ama denk ik idd
zoiets jaquote:Op maandag 28 februari 2022 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is ook wel het beperkte neefje met handleiding van de grizzly he
daar lijkt het idd wel op ja.. maar gewoon mafquote:Op maandag 28 februari 2022 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker toch, beest heeft gewoon lol
Ben je zwanger?quote:Op maandag 28 februari 2022 19:57 schreef bitterbal het volgende:
ik zie toch echt een heel subtiel 2e streepje op de test
quote:Op maandag 28 februari 2022 19:57 schreef bitterbal het volgende:
ik zie toch echt een heel subtiel 2e streepje op de test
quote:Op maandag 28 februari 2022 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zouden ze in de grizzlywereld ook een Foqueville hebben dan was dat Ama denk ik idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |