Ik kan het bevestigen, mijn kat slaapt vaak op mij. Slaap als een roos dan.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:42 schreef praadje het volgende:
Ik heb een verzwaringsdeken van 6 kilo besteld. "Ze zeggen" dat je daaronder veel beter slaapt en ook doorslaapt. Ben benieuwd, we gaan het meemaken.
Top, dan hoop ik dat het bij mij ook werkt. Ik zit nu op 4 slaaptabletten per nacht en dan is het nog ruk. (ik doe niet iedere nacht 4 tabletten hoor maar het komt toch vaker voor dan me lief is).quote:Op maandag 7 maart 2022 20:44 schreef Drass het volgende:
[..]
Ik kan het bevestigen, mijn kat slaapt vaak op mij. Slaap als een roos dan.
Zonder gekheid, slaap vaak met een dubbele plus nog een extra deken. Dan lig je als een mummie heerlijk te pitten.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:46 schreef praadje het volgende:
[..]
Top, dan hoop ik dat het bij mij ook werkt. Ik zit nu op 4 slaaptabletten per nacht en dan is het nog ruk. (ik doe niet iedere nacht 4 tabletten hoor maar het komt toch vaker voor dan me lief is).
Ohh ik hoop zo dat het bij mij ook werkt. Kamp al veel te lang met die slapeloosheid.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:48 schreef Drass het volgende:
[..]
Zonder gekheid, slaap vaak met een dubbele plus nog een extra deken. Dan lig je als een mummie heerlijk te pitten.
Lijkt mij echt heel vervelend ook omdat er niet echt een oplossing voor lijkt te zijnquote:Op maandag 7 maart 2022 20:59 schreef praadje het volgende:
[..]
Ohh ik hoop zo dat het bij mij ook werkt. Kamp al veel te lang met die slapeloosheid.
Oeh, ik heb jaren terug een maagverkleining gehad. Ik zit na een boterham al vol haha.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:00 schreef Drass het volgende:
Tlc aan het kijken. Iemand van 220kgeet als lunch denk ik net zoveel wat in een week op kan.
Ik hoop dat dit de oplossing is Potje, ik hoop het echt.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:00 schreef WcPot het volgende:
[..]
Lijkt mij echt heel vervelend ook omdat er niet echt een oplossing voor lijkt te zijn
En een elektrische deken zou dan nog wat zijn. Dan lig je lekker warm en slaap je vast ook zoquote:Op maandag 7 maart 2022 21:01 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit de oplossing is Potje, ik hoop het echt.
Oh nee, dat is veel te warm voor mij.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:27 schreef WcPot het volgende:
[..]
En een elektrische deken zou dan nog wat zijn. Dan lig je lekker warm en slaap je vast ook zo
Mhwew we haten banners.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:19 schreef Tengano het volgende:
Ik had eigenlijk wel een 'enthousiast'topic verwacht over de Oekraine actie-avond
Weinig kans dat er iemand naast je komt te staan en krassen maakt op je autoquote:
Heel goede tip. Daar heeft @praadje wat aanquote:Op maandag 7 maart 2022 21:27 schreef WcPot het volgende:
[..]
En een elektrische deken zou dan nog wat zijn. Dan lig je lekker warm en slaap je vast ook zo
Nahh, ik heb het al zo warm s'nachts. Vandaag is mijn deken binnen gekomen dus vannacht voor het eerst eronder. Heeft zo'n 2 tot 10 dagen nodig om eraan te wennen, ben benieuwd dusquote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heel goede tip. Daar heeft @:praadje wat aan
Hopelijk helpt het. Gun je graag een goede nachtrustquote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:47 schreef praadje het volgende:
[..]
Nahh, ik heb het al zo warm s'nachts. Vandaag is mijn deken binnen gekomen dus vannacht voor het eerst eronder. Heeft zo'n 2 tot 10 dagen nodig om eraan te wennen, ben benieuwd dus
MMM lekker!!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:49 schreef praadje het volgende:
Er staat hier een heerlijke pan hachee te sudderen voor morgen
Niet deze maar wel 1 uit deze collectiequote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:05 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieve Creme.Wat voor NFT heb je trouwens gekocht?
Oh dat is wel een leukequote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:12 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Niet deze maar wel 1 uit deze collectie
[ instagram ]
Hatseflatsquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond
Vanavond is weer die dikke campingbaas op TV
Is goedquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:33 schreef praadje het volgende:
[..]
Drass, wil je ook in de lijst of zeg je, nee laat maar?
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond
Vanavond is weer die dikke campingbaas op TV
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:12 schreef WcPot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vanmorgen 350.000km op de teller gezet
Doet het nog steeds goed. Alleen het is geen zweten meer maar lekt nu echt wel olie op de grond. Het is niet veel maar je kan zijn vaste parkeerplekje goed zien. En soms komt het koppelingspedaal niet meer terug in de eindstand. Moet je met je voet het pedaal weer omhoog drukken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |