Ah dat is wel interessant dusquote:Op maandag 28 februari 2022 17:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gewoon een lekker kort tochtje waar wat verteld werd over sommige bezienswaardigheden.
Jazeker!quote:
Zekers, iedereen vond het voor herhaling vatbaar.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dat is wel interessant dus
Helemaal mooiquote:Op maandag 28 februari 2022 18:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zekers, iedereen vond het voor herhaling vatbaar.
Die kreeg iedereen als herinnering.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:08 schreef chufi het volgende:
Zelfs een souvenir gescoord zie ik in de OP
Zo dan .. lekker bierenquote:Op maandag 28 februari 2022 18:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die kreeg iedereen als herinnering.
Iig wel leuk, zo blijf je er een herinnering aan houden.quote:
Zeker een leuk kadootje!quote:Op maandag 28 februari 2022 18:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iig wel leuk, zo blijf je er een herinnering aan houden.
haha nee! Hele schattige kleine pizza. Bij de groenteboer gehaald. Die verkoopt ook zelfgemaakte pizzas.quote:
tnx!quote:
Jij moest ook heel vroeg op he of ben ik nu in de war met iemand andersquote:Op maandag 28 februari 2022 19:02 schreef ultra_ivo het volgende:
Flink gaar na een dag werken. Morgen uitslaapdag dus daar maar even goed van profiteren.
Ik ga er op kantoordagen in ieder geval tussen 5 en half 6 uitquote:Op maandag 28 februari 2022 19:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jij moest ook heel vroeg op he of ben ik nu in de war met iemand anders
Dat was dacht ik @Superbadeendje. Ik mocht nog een dik half uur langer blijven liggen.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jij moest ook heel vroeg op he of ben ik nu in de war met iemand anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |