SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overige sessies
Vrijdagavond - laatste 64
Zaterdagmiddag - laatste 32
Zaterdagavond - laatste 16
Zondagmiddag - kwartfinale
Zondagavond - halve finale + finale
Instromend in de vierde rondeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stages will be located as follows:
Skyline Pavilion: Main Stage (All days)
Reds: Stage Two (Friday and Saturday)
Centre Stage: Stages Three-Eight (Friday and Saturday)
Format
First Round (Best of 11 legs)
Second Round (Best of 11 legs)
Third Round (Best of 11 legs)
Fourth Round (Best of 19 legs)
Fifth Round (Best of 19 legs)
Sixth Round (Best of 19 legs)
Quarter-Finals (Best of 19 legs)
Semi-Finals (Best of 21 legs)
Final (Best of 21 legs)
Prize Fund
Winner: £100,000
Runner-Up: £40,000
Semi-Finalists: £20,000
Quarter-Finalists: £12,500
Last 16: £7,500
Last 32: £4,000
Last 64: £2,000
Last 96: £1,000
Total: £450,000♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Waites is de gelukkige en vrijgeloot.quote:
Heb je inloggegevens van Viaplay al gekregen/gemaakt? Dan kun je nu ook gewoon kijken he zonder Ziggo.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:32 schreef Boezeidekoe het volgende:
Nou, viaplay besteld nu maar eens kijken of het vanaf vrijdag ook daadwerkelijk op Ziggo kanaal 200 te zien is. Heb er niet zoveel vertrouwen in...
Maar wel Hendriks die niet eens weet of een dart van staal of plastic is.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:47 schreef Zipportal het volgende:
Dus geen Pedo Jelle en DrankA meer. Jammer van DrankA.
Geen fan van deze presentatrice, Jerry Hendrixxxx man man man, en staan ze de hele avond zo want dat is enorm kut.quote:
Ook te veel Broabanders. Bij de F1 ook al.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen fan van deze presentatrice, Jerry Hendrixxxx man man man, en staan ze de hele avond zo want dat is enorm kut.
Ik neem GEEN viaplay.
Jij hebt viaplay?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:59 schreef El-Stinho het volgende:
Oh ViaPlay is ook live. Met Koert, Co en Jerry.
Mijn vader heeft het tot augustus geregeld of zo. Die kan niet zonder autootjerijden.quote:
Met ook nog een big viss.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:09 schreef El-Stinho het volgende:
Rowby staat op punt. Wat een pot.
108,7 gemiddeld, zo zo.
Roestige Sjaak daarentegenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:09 schreef El-Stinho het volgende:
Rowby staat op punt. Wat een pot.
108,7 gemiddeld, zo zo.
KOEEEEEEEEEEEEEEERT. @Mani89quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:59 schreef El-Stinho het volgende:
Oh ViaPlay is ook live. Met Koert, Co en Jerry.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi rood shirt ook nuquote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die hep zich geplaats bij een 'amateur' toernooi.
En met 24 en 12 ook nietquote:
Toch 4-4 nuquote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:36 schreef Madhouse11 het volgende:
2 uit 17 tegenover 4 uit 5 . Lekker Jelle
Toch ook viaplay genomen?quote:
Wat ik al zei: m'n pa heeft wat gefikst voor de komende maandjes.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Toch ook viaplay genomen?
Of een brakke stream gevonden?
Dan heb je afgelopen jaren niet goed opgelet. Burnett is nooit opgehouden met zn gekke bewegingen en verhit gedragquote:
Hij is nooit opgehouden met snuiven waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan heb je afgelopen jaren niet goed opgelet. Burnett is nooit opgehouden met zn gekke bewegingen en verhit gedrag
Tis net de gitarist van U2quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:59 schreef El-Stinho het volgende:
David Evans heeft kaal haar en de blik van een seriemoordenaar.
Wat een typisch fenomeen is dat he, spelers die alles gooien tijdens het oefenen maar tijdens een wedstrijd niks meer. Eigenlijk vind ik het niet eerlijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tijdens het oefenen viel alles.
[ twitter ]
Heeft een goed jaar gedraaid, alleen nog net niet genoeg om zich voor majors te plaatsen. Plus die Duitse poefbal had op het WK de nodige pech met Hempel die twee rondes op een rij geen finishes miste.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:23 schreef El-Stinho het volgende:
Ik snap niet waarom Oskar in de Pro Tour Top 32 staat.
Ja dat zag ik al gebeuren, dat niveau had ie beter kunnen laten zien op Q Skoelquote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:29 schreef El-Stinho het volgende:
Klaasen wint met 104 gemiddeld van Menzies, 6-1.
Mooie jinx, bedanktquote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:22 schreef Madhouse11 het volgende:
Terwijl de baard van Waites indrukwekkender wordt , gaat het schijnbaar ten koste van zijn spel.
Jellegod.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:29 schreef El-Stinho het volgende:
Klaasen wint met 104 gemiddeld van Menzies, 6-1.
Moet nu wel tegen Jason Lowe, de favoriet van @:Mani89 .
Lauby is een ultieme als het draait-speler en bij Pol draait het al een tijd niet meer (helaas).quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:03 schreef El-Stinho het volgende:
Hogan v Lauby is wel een kraker in de tweede ronde. Zonde dat dat niet op TV is.
Die staat prima te speren op de vloer. De ontspannende kringspier bij een draaiende camera blijft het probleem.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:23 schreef El-Stinho het volgende:
Ik snap niet waarom Oskar in de Pro Tour Top 32 staat.
Me nog altijd een raadsel hoe hij Labanauskas heeft kunnen pakken op het WK.quote:
Lewy was koud.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Lewy moet eens leren op dubbels gaan mikken
The Curse van de 9-darterquote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Me nog altijd een raadsel hoe hij Labanauskas heeft kunnen pakken op het WK.
Het waait daar altijd wel in dat stadion.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
AZ had het gisteren zeker ook koud.
Voor Barney slinger ik goldenshowers wel even aanquote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:36 schreef El-Stinho het volgende:
Hierna nog on stage:
Hempel v Wenig
Van Barneveld v Borland
Lewis v Schmutzler
Ik verwacht wenig van die eerste wedstrijd, maar die potjes daarna zijn leuk. Borland Barney wordt knallen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:36 schreef El-Stinho het volgende:
Hierna nog on stage:
Hempel v Wenig
Van Barneveld v Borland
Lewis v Schmutzler
Precies, dan is het moeilijk om de pannen van het dak te spelen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het waait daar altijd wel in dat stadion.
Dat mag.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Voor Barney slinger ik goldenshowers wel even aan
Labby gooide echt helemaal niets meer na zijn negentje.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Me nog altijd een raadsel hoe hij Labanauskas heeft kunnen pakken op het WK.
Nwah, iets meer dan middelmaat. Kwartfinale WK is gewoon prima en het jaar daarop had hij pech met een reeks smerige finishes van Whitlock.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Labby is ook redelijke middelmaat met af en toe een uitschietertje.
Toen profiteerde hij wel van een eenvoudig schema met Edgar, White, Hopp en Beaton, waarbij hij alleen tegen een sterke White op een kort format 95+ gemiddeld gooide. In theorie zie ik iemand als Lennon ook van een dergelijk schema profiteren. Of Joyce, die dat het jaar ervoor ook deed.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nwah, iets meer dan middelmaat. Kwartfinale WK is gewoon prima en het jaar daarop had hij pech met een reeks smerige finishes van Whitlock.
Wordt volgend jaar weer hopen op kwalificatie via een riley qualifier op deze manier.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:02 schreef wimderon het volgende:
GIlding deruit tegen een schroeiende Graham Hall @:spleeh
Nee Stief Lennon, dat is leuk.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:22 schreef El-Stinho het volgende:
Ryan Harrington heeft ook weer een run.
Dit is vreselijkquote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:24 schreef spleeh het volgende:
[..]
Wordt volgend jaar weer hopen op kwalificatie via een riley qualifier op deze manier.
Vanuit kantoor?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik zit nog naar een cruiseschip te kijken
Nu een hoop ertussenquote:
Nou ja, een grotemannenleg zo. Eens kijken of Borland tegen de druk kan.quote:
Lukte hem eerder wel eensquote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nou ja, een grotemannenleg zo. Eens kijken of Borland tegen de druk kan.
Brooks heeft geen vijf WK's op zijn naam, ouwe reus.quote:
THE BATMANquote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:09 schreef Poepz0r het volgende:
JAAAAA ERG MOOI STRAYA ACT. KOOP BATMAN POPPEN ALLEN.
Laag suiker genotquote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:09 schreef Poepz0r het volgende:
JAAAAA ERG MOOI STRAYA ACT. KOOP BATMAN POPPEN ALLEN.
Al door iemand andsrs gedaan.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:08 schreef maxi-mus het volgende:
Reeks dit topic eens als je wil. @:slobeend
Ik had al een tijdje op deze loting gehoopt.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:39 schreef maxi-mus het volgende:
Daryl Gurney v Dimitri Van den Bergh
@:gurneyisbestoke
Inderdaad, klojo’squote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:45 schreef Remco2021 het volgende:
Jeetje, ik heb Ziggo maar die kunnen de aanvragen van Via Play nog niet aan.
Staat ook in de mail iets van: ‘maar gelukkig is de eerste race pas over een paar weken’quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:58 schreef Remco2021 het volgende:
[..]
En dat zal wel duren tot de 1e GP van Max...............zal me niks verbazen.
Barney brengt het beste in zijn tegenstander bovenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Willie Borland in 2022 tot nu toe.
[ afbeelding ]
Precies, en als je tegenstander maar liefst 90 gemiddeld gooit en je mist zelf acht matchdarts, dan is het niet alsof je echt veel kansen gegund warenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 18:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Barney brengt het beste in zijn tegenstander boven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat wat?quote:
Anne-Mawie?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:38 schreef H_T het volgende:
Leuk verhaal Anne-Marie, precies wat Frank net vertelde
De Brabantse Marcel-vervangsterquote:
Hoe liep dit afquote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:33 schreef El-Stinho het volgende:
Lewis heeft een instorting tegen Searle. Stond eerst 2-6 voor en nu 7-6 achter.
Lewis ligt eruitquote:
10-7 voor Searle (lol).quote:
Ach, zo kan ik me aan nieuwe dingen ergerenquote:
Ja, gooit al een tijdje prima, maar Gurney was afgelopen maanden ook in prima vorm. Alleen heeft Dimitri af en toe gewoon van die onverklaarbare uitschieters naar benedenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:10 schreef El-Stinho het volgende:
Flink statement van Dimitri.
Was in Riesa natuurlijk ook al goed op die kutklotedubbels tegen Kleeten na.
Dat is mooi!quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:39 schreef El-Stinho het volgende:
Suljovic wint met 10-9 in de decider van Huybrechts.
11-dartertje.
Je mist Devonquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:50 schreef El-Stinho het volgende:
We hebben tot nu toe
Price
Wade
Smith
Van den Bergh
Searle
Bunting
Heta
Van der Voort
Suljovic
Whitlock
Evans
O'Connor
Schindler
Zonneveld
Waites
Bialecki
Nentjes
Bialecki fremdkorper daarin. Naast Nentjes, Zonneveld en Waites n beetje.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:50 schreef El-Stinho het volgende:
We hebben tot nu toe
Price
Wade
Smith
Van den Bergh
Searle
Bunting
Heta
Van der Voort
Suljovic
Whitlock
Evans
O'Connor
Schindler
Zonneveld
Waites
Bialecki
Nentjes
Zo’n jaar als met Owen en Pallett in de halve finales hoef ik dan ook nooit meerquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Laatste qualifier er ook uit. T bleek vooral toernooivulling dit jaar
Waarom ligt Wright niet op de IC?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:55 schreef Nober het volgende:
[..]
DONT STOP THE PAAAAAAAAAAARRRRRTTTTTTTTYYYYYYY
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |