Ik vind hem nog wel redelijk eigenlijk, aantal goede acties. Hij wordt alleen nogal in de steek gelaten.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:19 schreef TweedeKlum het volgende:
Sinas heeft het ook al een poosje niet meer.
Gelukkig staat Slot aan het roer en niet jij.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik had Senesi laten staan eigenlijk.
Daar ben ik al langer blij mee eigenlijkquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig staat Slot aan het roer en niet jij.
Niet genoegen nemen met een punt.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:34 schreef Pistolero het volgende:
Waarom zou je in godesnaam Nelson() brengen voor Senesi en dan Aursnes centraal zetten, waar hij letterlijk nog nooit heeft gespeeld in zijn hele carrière.
Dat punt hebben we keihard nodig in de strijd tegen degradatiequote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niet genoegen nemen met een punt.
Dat zou juist jij moeten toejuichen.
Moet je nagaanquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:37 schreef Kerftminister het volgende:
Walemark veel gevaarlijker dan Jahanbakhsh
Omdat het geen penalty wasquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:45 schreef exile79 het volgende:
De VAR keek er toch naar? Hoe kan dat dan geen penal zijn?
Oh sorry, ik wist niet dat je met je hand de bal over de achterlijn mag tikken.quote:
Het was weer zo'n halfje die voor Feyenoord net niet de goede kant op viel. Zoals vaker dit jaar.quote:
Hij kreeg de bal op zijn hand, tjongequote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:47 schreef exile79 het volgende:
[..]
Oh sorry, ik wist niet dat je met je hand de bal over de achterlijn mag tikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |