SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 28-02-2022 13:01:09 ]En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Nee maar wist zo snel ff geen andere omschrijving voor de Kristof haters bij wie hij niks goed meer kan doen.. en dat groepje bedoelde ik dus welquote:Op maandag 28 februari 2022 12:13 schreef zodeju het volgende:
[..]Dus iedereen die hem niet mogen zijn wappies???
Als Tobi doet doet is het hallelujahquote:Op maandag 28 februari 2022 12:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan is kristof nog eerlijker bezig geweest, die volgde tenminste zijn eigen gevoel op dat moment ipv meehobbelen met de meute!
Oh, ik zie best wel leuke dingen in hem ik vertrouw hem alleen niet....quote:Op maandag 28 februari 2022 12:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee maar wist zo snel ff geen andere omschrijving voor de Kristof haters bij wie hij niks goed meer kan doen.. en dat groepje bedoelde ik dus wel
je kunt daar niemand vertrouwen, ze zitten daar voor een spel wat gebaseerd is om spelletjes te spelen met mensen, elkaar voor de gek houdenquote:Op maandag 28 februari 2022 12:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, ik zie best wel leuke dingen in hem ik vertrouw hem alleen niet....
Sommige kijkers zullen het nog eigenbelang en tactiek noemen als ie zijn nieren zou doneren om iemand te redden..quote:Op maandag 28 februari 2022 12:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Geen enkele bewoner is te vertrouwen , ze zitten in een spel en willen allemaal als winnaar eruit komen.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat valt er dan niet te vertrouwen? Het is een spel en een ieder is erin gegaan om dit spel te winnen.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oke, laat ik het anders zeggen....Ik mag hem van de drie jongens het minst....vertrouw hem het minst. En dan bedoel ik het minst moeite hebben met het spel terwijl hij de lieverd speelt.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat valt er dan niet te vertrouwen? Het is een spel en een ieder is erin gegaan om dit spel te winnen.
Dat kan, we hebben immers allemaal een voorkeur. Feit is dat Kristof en Salar, het SPEL het beste spelen, zoals het hoort, complotten maken , liegen, bedriegen, bekonkelen, sneaky zijn, vriendjespolitiek, enz enzquote:Op maandag 28 februari 2022 12:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oke, laat ik het anders zeggen....Ik mag hem van de drie jongens het minst....vertrouw hem het minst. En dan bedoel ik het minst moeite hebben met het spel terwijl hij de lieverd speelt.
afschuwelijk die zelfverheerlijking, dat mens heeft echt geen zelfreflectie maar wordt in de zelf verheerlijking alleen maar gevoed.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:32 schreef zodeju het volgende:
Nawel heerlijk in de keuken bezig met......ja met niks eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |